abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2016 @ 14:48:42 #1
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_162915737
Fokkers,

Iemand van jullie ervaring met het feit dat een pakket is onderschept door de douane/het Internationaal Sorteercentrum van PostNL?

Er is een begeleide brief aangekomen die zegt dat ik de waarde van het pakket moet opgeven. Hoe zit dit precies? Want ik bestel meer pakketjes van buiten europa, dus ik heb geen idee welk pakket er nu ligt te wachten...

Toch wordt er mij verzocht om een factuur terug te sturen naar PostNL zodat zij de belastingen ed kunnen heffen...

Iemand tips? :)
pi_162917385
Heb je geen trackingnummer gekregen waarmee je kan uitzoeken wie de verzender is en wat er in zou moeten zitten?
pi_162968024
Alle facturen die je hebt op sturen. Moeten ze zelf maar de juiste erbij zoeken.
pi_162978878
in de brief staat ook jouw trackingnummer. Zo kun je het nakijken. Zelf laatst de fout gemaakt dat ik dacht dat het een bestelde zonnebril was, terwijl ik helemaal vergeten was dat ik ook een paar gympen had besteld. gelukkig geen gezeik mee gehad.
Trouwens gewoon opgeven dat het een gift is, hoef je geen factuur mee te sturen....
pi_162981828
schat het gewoon op heel weinig dan sturen ze het misschien wel door
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')