Huishouden, wat documenten inscannen en archiveren, ik krijg twee honden ter oppas, skaten zit er niet in omdat het nat is buiten dus ga maar wat 'gewone' workouts doen, steentjes van wat legosets schoonmaken en apart opbergen, zooi computerbestanden uitzoeken, paar wasjes draaien.quote:
Hoi Nielsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Huishouden, wat documenten inscannen en archiveren, ik krijg twee honden ter oppas, skaten zit er niet in omdat het nat is buiten dus ga maar wat 'gewone' workouts doen, steentjes van wat legosets schoonmaken en apart opbergen, zooi computerbestanden uitzoeken, paar wasjes draaien.
Vrij saai allemaal, maar als het goed is komt m'n buuv' een dag eerder, dus dat zou wel leuk zijn.
Oh ja, en misschien FSX weer op m'n PC zetten. Dat is nog al een werkje ivm alle add-ons die ik heb.
Mwah, iemand achter wie ik aan zit = neukobjectquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Achter iemand aan zitten =/= het bed mee delen
Prima dagje toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Huishouden, wat documenten inscannen en archiveren, ik krijg twee honden ter oppas, skaten zit er niet in omdat het nat is buiten dus ga maar wat 'gewone' workouts doen, steentjes van wat legosets schoonmaken en apart opbergen, zooi computerbestanden uitzoeken, paar wasjes draaien.
Vrij saai allemaal, maar als het goed is komt m'n buuv' een dag eerder, dus dat zou wel leuk zijn.
Oh ja, en misschien FSX weer op m'n PC zetten. Dat is nog al een werkje ivm alle add-ons die ik heb.
Altijd hequote:
Ben ook al begonnen. Ik doe vaak dingen tegelijk en gemixte volgorde zo van even dat, oh ja, dit kan ook even, nu ik toch die kast open heb, kan ik net zo goed even de stofzuiger alvast pakken. Zo gaat dat bij mij.quote:
Inmiddels vakantie?quote:
oh dolletjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:19 schreef Kurovski het volgende:
Ben ook al begonnen. Ik doe vaak dingen tegelijk en gemixte volgorde zo van even dat, oh ja, dit kan ook even, nu ik toch die kast open heb, kan ik net zo goed even de stofzuiger alvast pakken. Zo gaat dat bij mij.
Materialistische samenleving heeft me geïndoctrineerd met wensen naar bezit, waardoor ik mezelf in een triestige carrière zie verdrinken. Was ik maar meer als dp.quote:
Je kunt nog steeds de brui aan een carrière geven en nagenoeg alle materialistische middelen de deur uitdoen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:37 schreef Drug het volgende:
[..]
Materialistische samenleving heeft me geïndoctrineerd met wensen naar bezit, waardoor ik mezelf in een triestige carrière zie verdrinken. Was ik maar meer als dp.
Tjonge interessant zegquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het gevecht met mijn begeerte aan en ik ben geen strijderquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds de brui aan een carrière geven en nagenoeg alle materialistische middelen de deur uitdoen natuurlijk.
Dat blijkt. Maar dat is wel vaker het geval met de melodramatische social media-generatie van nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:40 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het gevecht met mijn begeerte aan en ik ben geen strijder
Haha nouquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar dat is wel vaker het geval met de melodramatische social media-generatie van nu.
pls, doe niet zo achterbaks, je weet prima dat we gewoon "huur" betalen om hier te wonenquote:
Mwah, goed. Het is ook mooi dat ze er staan natuurlijk. Kun je beter hebben dan die gevallen die je bijv. in R&P tegenkomt, waar mensen hele vetes uitvechten of trauma's over houden aan rare ouders.quote:
Aha, daar hebben we 'm. Op een werkwaardig vroeg tijdstip.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls, doe niet zo achterbaks, je weet prima dat we gewoon "huur" betalen om hier te wonen
in dat geval ben je weer mijn inspiratiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls, doe niet zo achterbaks, je weet prima dat we gewoon "huur" betalen om hier te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |