hahaquote:
dat krijg je van al dat eten hequote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met twee mensen mocht hij wel wat breder zijn. Alleen is het wel voldoende hoor.
Mijn vriend is dunner en neemt meer ruimte in.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat krijg je van al dat eten he
smerigdikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga nog even een stuk abrikozenvlaai in bed eten terwijl ik een serie kijk in bed
groetjes vanaf mijn bed
gewoon op elkaar slapenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met twee mensen mocht hij wel wat breder zijn. Alleen is het wel voldoende hoor.
Hoezo?!quote:
Heb m'n tanden gepoetst hoorquote:
Oké je wilt gewoon geen kusjes van me, geen ontbijt op bed, ik mag je niet aanraken.. ;ssquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zat nog beetje op je neus
gewoon knuffelen ;$quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké je wilt gewoon geen kusjes van me, geen ontbijt op bed, ik mag je niet aanraken.. ;ss
maakt niet uit hoor blijf toch forever alonequote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
ik ben er nog maar wilde jullie onderonsje niet verstoren :$
ahw nee johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor blijf toch forever alone
quote:
Lepeltjelepeltje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |