Lukt mij in ieder geval nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:01 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/katesfoodchallenges/
vinden jullie dit aantrekkelijk?
Ze eet twee pizza's op in tien minuten
Zwitserland over 1.5 teamgoalsquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwitserland over 1.5 teamgoal
5de minuut: 1-0![]()
koekoek
Zij moet echt hard trainen om het ij te houden zeg pfffquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Als ik de FB van die meid zie voel ik me echt een kleine eter man zijnde
Ja heb je speciale kauwtechnieken enzo voorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij moet echt hard trainen om het ij te houden zeg pfff
ik bedoel haar lichaamquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je speciale kauwtechnieken enzo voor
Oh zoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel haar lichaam
ze is vet afgetraind
Vooral die Sterling. En commentator zei nog dat hij redelijk goed speeldequote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch worden ze elk toernooi tot een titelkandidaat gerekend lol
Waarover😬quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Kwam m'n soort van privé juf tegen. Lekker awkward gesprekje.
Jullie moeten wel een goeie band hebben dan dat ze je bij je foknaam noemtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een turks/nederlands docente.
"Ah opso, ne kadarda buyumussun!!!!" No rly.
Ik heet Dilara je weet dat inmiddels toch welquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie moeten wel een goeie band hebben dan dat ze je bij je foknaam noemt
Ik dacht dat dat een grapje was van Tjackaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heet Dilara je weet dat inmiddels toch wel
Nope..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grapje was van Tjacka
Ik ook, maar dat is omdat Opso zelf ook weleens een andere naam noemdequote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een grapje was van Tjacka
Maar wel handig. Nu weet ik denk ik ieders naam hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is omdat Opso zelf ook weleens een andere naam noemde
quote:
quote:
ik kom denk ik ook wel een heel eind, alhoewel ik er bij de meeste echt nooit bij stilstaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel handig. Nu weet ik denk ik ieders naam hier
Meh ENG RUS was nog best leuk maar verder valt het me tegen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Paxje
Heb je nog genoten van het voetbal
Eens, kan niet wachten tot het knockout isquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meh ENG RUS was nog best leuk maar verder valt het me tegen hoor
Lekker wijfben ik danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft de werking van een spiegel
Godverdomme insinueer je hiermee dat ik een downie ben?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft de werking van een spiegel
Dat is jouw interpretatiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme insinueer je hiermee dat ik een downie ben?
Wat ben jij viesgemeen vandaag zeg, ik hoop dat je copa america of africa whatevah niet kan bekijken wegens stroomuitvalquote:
Prima, ga ik lekker slapen. Ook goedquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij viesgemeen vandaag zeg, ik hoop dat je copa america of africa whatevah niet kan bekijken wegens stroomuitval
ik ben te moe voor een bijdehante opmerking, je hebt geluk vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, ga ik lekker slapen. Ook goed
Van Afrika tot in Amerika van op de Himalaya tot in de woestijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij viesgemeen vandaag zeg, ik hoop dat je copa america of africa whatevah niet kan bekijken wegens stroomuitval
Rip originele k3quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Afrika tot in Amerika van op de Himalaya tot in de woestijn
Het hand in hand gedeelte laat je weg, verstandigquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Afrika tot in Amerika van op de Himalaya tot in de woestijn
ik wil Paxcon geen valse hoop gevenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het hand in hand gedeelte laat je weg, verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |