abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162909981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:51 schreef Denivellering het volgende:

Nou is het niet zo dat ik spuuglelijk ben, ik krijg regelmatig complimentjes en hoor dat ik er bovengemiddeld goed uit zou zien.

Als iemand echt tegen je zegt: "Denivellering je ziet er bovengemiddeld knap uit. " Willen ze je ego niet krenken maar bedoelen ze natuurlijk dat je niet moeders mooiste bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162910292
Volgens mij is tinder dood vergeleken met een jaar geleden. Toen had ik echt letterlijk 200 matches. Toen een tijdje een relatie gehad dus had ik tinder verwijderd. Toen een paar maanden geleden opnieuw tinder geinstalleerd met vrijwel dezelfde foto's en dezelfde bio en ik heb nog maar 10 matches.

Happn snap ik sowieso geen ene drol van. Iemand raadde het mij hier op dit forum eens aan maar echt ik heb een waslijst van vrouwen misschien wel 1000 en nog maar 1 keer een "it's a crush!" gehad. En ik hart ze bijna allemaal. :')

Volgens mij zijn er momenteel geen goede datings apps of er is even geen markt voor. Geen idee wat de reden hiervoor is. Misschien ligt het aan het seizoen? Ik hoor meer mensen klagen over tinder, ik denk dat het z'n beste tijd gehad heeft.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:26:31 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162910507
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:08 schreef Baas_bas het volgende:
Volgens mij is tinder dood vergeleken met een jaar geleden. Toen had ik echt letterlijk 200 matches. Toen een tijdje een relatie gehad dus had ik tinder verwijderd. Toen een paar maanden geleden opnieuw tinder geinstalleerd met vrijwel dezelfde foto's en dezelfde bio en ik heb nog maar 10 matches.

Happn snap ik sowieso geen ene drol van. Iemand raadde het mij hier op dit forum eens aan maar echt ik heb een waslijst van vrouwen misschien wel 1000 en nog maar 1 keer een "it's a crush!" gehad. En ik hart ze bijna allemaal. :')

Volgens mij zijn er momenteel geen goede datings apps of er is even geen markt voor. Geen idee wat de reden hiervoor is. Misschien ligt het aan het seizoen? Ik hoor meer mensen klagen over tinder, ik denk dat het z'n beste tijd gehad heeft.
Echt een ideale app is het ook niet, vind ik. Het is, naar mijn mening, een ordinaire vleeskeuring en trekt met name een bepaald slag volk aan waar ik sowieso geen interesse in heb. Het is een tijdje heel populair geweest toen het nieuw was, dat is er nu vanaf en al die negatieve verhalen die de ronde doen helpen natuurlijk ook niet.

Nee, voor mij nooit meer Tinder of enige andere vorm van dating apps.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162910525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Echt een ideale app is het ook niet, vind ik. Het is, naar mijn mening, een ordinaire vleeskeuring en trekt met name een bepaald slag volk aan waar ik sowieso geen interesse in heb. Het is een tijdje heel populair geweest toen het nieuw was, dat is er nu vanaf en al die negatieve verhalen die de ronde doen helpen natuurlijk ook niet.

Nee, voor mij nooit meer Tinder of enige andere vorm van dating apps.
Dat is jammer, tinder maakte afspreken juist heel makkelijk. Zeker als je een schijthekel hebt aan het reguliere uitgaan in de stad in het weekend zoals ik

Kut dat het niet meer populair is of gebruikt wordt, ik had het niet moeten verwijderen :'( Maar ja liefde maakt blind
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162910537
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Geen minimum meer van 50 ?
Nah al een tijdje niet meer.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:29:19 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162910541
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:28 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Dat is jammer, tinder maakte afspreken juist heel makkelijk. Zeker als je een schijthekel hebt aan het reguliere uitgaan in de stad in het weekend zoals ik

Kut dat het niet meer populair is, ik had het niet moeten verwijderen :'( Maar ja liefde maakt blind
Misschien lag het ook aan mij, maar ik vond het echt geen ideale app. Heb ook nooit met iemand afgesproken die ik via Tinder tegenkwam.

Er komt binnenkort vast wel een nieuwe app, kan je je daarop storten :+.
pi_162910560
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:08 schreef Baas_bas het volgende:

Dat is toch gewoon omdat het uit is. Ik vond het in het begin wel leuk. Toffe mensen er op, handig, leuk 'spelletje'. Maar nu is het opgepikt door mensen uit een euhm ander milieu en hoeft het van mij niet meer. De leuke mensen verzinnen wel iets anders. En dan raakt dat weer uit. The cirkel of life
pi_162910562
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien lag het ook aan mij, maar ik vond het echt geen ideale app. Heb ook nooit met iemand afgesproken die ik via Tinder tegenkwam.

Er komt binnenkort vast wel een nieuwe app, kan je je daarop storten :+.
Naja tinder was wel een beetje enig in z'n soort denk ik. Of was dat hot or not? Tegenwoordig heb je al 50 verschillende tinder ripoffs, dus echt die tijd dat het bloeide zal je nooit meer met geen enkele app terugkrijgen.

2014, 2015 en het begin van 2016 waren echt de tindertijden volgens mij. Nu is het helaas dood denk ik.
pi_162910572
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:31 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon omdat het uit is. Ik vond het in het begin wel leuk. Toffe mensen er op, handig, leuk 'spelletje'. Maar nu is het opgepikt door mensen uit een euhm ander milieu en hoeft het van mij niet meer. De leuke mensen verzinnen wel iets anders. En dan raakt dat weer uit. The cirkel of life
Iedereen zit toch zowat op tinder? Je hebt zowel toffe als minder toffe mensen. Hoe bedoel je met ander milieu dan?
pi_162910585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:32 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Iedereen zit toch zowat op tinder? Je hebt zowel toffe als minder toffe mensen. Hoe bedoel je met ander milieu dan?
De toffe mensen zijn echt al weer een jaar of zo weg hoor. Nu zitten er alleen giovannis met foto's zonder shirt die denken dat 'goeie tieten' flirten is
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:34:18 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162910588
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:33 schreef Allures het volgende:

[..]

De toffe mensen zijn echt al weer een jaar of zo weg hoor. Nu zitten er alleen giovannis met foto's zonder shirt die denken dat 'goeie tieten' flirten is
Die zaten er 2 jaar geleden ook al.
pi_162910604
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Oh ja ik ben niet bekend met het mannelijke aanbod op tinder.

Ach ik vind de vrouwne ook niet alles. Echt hele leuke (zowel foto's als bio) kom je zelden tegen. Het zijn voornamelijk vrouwen die met hun tieten lopen te paraderen zonder enige bio, dus die zitten er waarschijnlijk alleen maar voor de bevestiging.

Volgens mij hebben mensen het gewoon omdat ze het hebben, niemand doet er meer moeite voor.

Giovanni's is trouwens wel het perfecte woord voor zulke gasten _O-
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:45:11 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162910716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Maar wil TS een date of wil die fixen

voor dat 2e kun je beter naar een random club gaan :')
Wat dacht je van nee? Als ik ga stappen ga ik om een leuke tijd te hebben, niet om te 'fixen'.

Ib4 jij hoeft ook niet meer te 'fixen'

Tinder is gewoon een enorm kortzichtige app. Irl werkt veel beter.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162910731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zaten er 2 jaar geleden ook al.
Ja maar toen zaten er ook leuke mensen dus was het een kwestie van goed swipen. Als ik er nu 1 op 100 vind is het veel. Daar ga ik geen tijd in stoppen. Dus ik zit niet meer op tinder -> weer een leuk mens weg
Het is een soort erosie :P
pi_162910750
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:45 schreef yats het volgende:
Irl werkt veel beter.
bij mij juist andersom. Ik voel me altijd zo kansloos om gewoon allemaal vrouwen af te gaan :') Zeker als je drank achter de kiezen hebt bij het uitgaan of zo. "Heeeey dus waar kom je vandaan? ooh ja leuk dit en dat" een beetje dom lopen lullen doen alsof je geïnteresseerd in haar bent zodat je haar kan neuken. Dan liever gewoon tinder, straight to the point, minder intimideren en je weet gelijk waar je aan toe bent van beide partijen. :P Voor mij was het echt ideaal. Ik baal dat ik het heb verwijderd :'(
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:57:33 #91
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162910840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:48 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

bij mij juist andersom. Ik voel me altijd zo kansloos om gewoon allemaal vrouwen af te gaan :') Zeker als je drank achter de kiezen hebt bij het uitgaan of zo. "Heeeey dus waar kom je vandaan? ooh ja leuk dit en dat" een beetje dom lopen lullen doen alsof je geïnteresseerd in haar bent zodat je haar kan neuken. Dan liever gewoon tinder, straight to the point, minder intimideren en je weet gelijk waar je aan toe bent van beide partijen. :P Voor mij was het echt ideaal. Ik baal dat ik het heb verwijderd :'(
Ik ga dan ook niet 'allemaal vrouwen af' en als ik iemand spreek met uitgaan is dat omdat ik er oprechte interesse in heb. Misschien is dat ook waarom ik nooit een ONS gehad heb, of bij het stappen iemand uit de kroeg mee nam. Geef mij maar een date waarbij je vanzelf wel merkt of die romantische interesse in iemand er is of niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162910856
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ga dan ook niet 'allemaal vrouwen af' en als ik iemand spreek met uitgaan is dat omdat ik er oprechte interesse in heb. Misschien is dat ook waarom ik nooit een ONS gehad heb, of bij het stappen iemand uit de kroeg mee nam. Geef mij maar een date waarbij je vanzelf wel merkt of die romantische interesse in iemand er is of niet.
Ik heb ook altijd oprechte interesse in iemand ~O>
  Official ESF Kreviewer zaterdag 11 juni 2016 @ 11:18:12 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162911232
quote:

Ligt ook maar net aan je situatie en leeftijd hè.
pi_162912419
quote:

[..]

Wat dacht je van nee? Als ik ga stappen ga ik om een leuke tijd te hebben, niet om te 'fixen'.

Ib4 jij hoeft ook niet meer te 'fixen'

Lol ja als je 30 bent misschien

75% van het paupervolk komt daar alleen om te fixen
  zaterdag 11 juni 2016 @ 13:46:14 #95
416020 K44S
The bearded man
pi_162914345
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Harde baas deze.
Zo rol ik.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 11 juni 2016 @ 14:29:29 #96
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162915321
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Lol ja als je 30 bent misschien

75% van het paupervolk komt daar alleen om te fixen
Precies hetzelfde als op Tinder dus:D.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:11:56 #97
457189 Iknietweten
ik weet het allemaal niet
pi_162966122
Na 2 dagen nog geen match? Dan ben je waarschijnlijk echt spuuglelijk. Als ik jou was zou ik plastische chirurgie overwegen
  maandag 13 juni 2016 @ 01:28:31 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_162966267
TS, het spijt me zeer maar met 0 matches geloof ik geen moment dat je bovengemiddeld aantrekkelijk bent. Verder zijn Tiger Temple, karper en bier foto's ook dikke nee. Ik neem aan dat vrouwen vaak duckface en push up BH tietenfoto's posten :') .

Tinder is super trouwens. Gezond verstand gebruiken, en geen tijd besteden aan mensen waarvan je binnen 5 minuten chatten wel weet dat het 'm niet gaat worden. En de mensen waar je wel mee praat, verder op WhatsApp. Ik heb mijn ex op tinder leren kennen. En nu ook weer een aantal hele goede matches, soms slaan die na een tijdje dood, soms een date. Nog geen vonken overgeslagen in de afgelopen 6 weken maar dat is een kwestie van tijd.
Resistance is futile.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:31:11 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162966293
Ben er zelf maar mee gestopt. Kon met geen enkel meisje een leuk praatje hebben. Gelukkig doet de app het ook niet meer hier, dus ja. :') Fappend de nacht in! *O*
  maandag 13 juni 2016 @ 01:37:20 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_162966363
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Ben er zelf maar mee gestopt. Kon met geen enkel meisje een leuk praatje hebben. Gelukkig doet de app het ook niet meer hier, dus ja. :') Fappend de nacht in! *O*
Wat is een 'leuk praatje' in jouw belevenis?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')