quote:Daar sluit ik me graag bij aan
Op vrijdag 6 juni 2003 17:42 schreef Plengel het volgende:
Hij is gewoon echt goed, prachtig beeld en geluid, en ik heb um nog nie eens helemaal gezienChapeau voor Queen Productions (tot nu toe dan)
* the_bbk heeft 'm sinds gisteren binnen
Zondag 16 augustus 2003 op RTL 5, tijd: 22:25
quote:Dit concert is al vaker door RTL 5 uitgezonden maar het blijft iedere keer genieten.
Queen - Live at Wembley
Registratie van het eerste concert dat de Britse rockgroep Queen in 1986 gaf in het Engelse Wembley Stadium. Freddie Mercury en zijn mannen brengen wereldhits ten gehore als: A Kind of Magic, Bohemian Rhapsody en I Want to Break Free. Zondag 24 augustus deel 2
De mensen die deze docu nog nooit hebben gezien raad ik aan om te kijken, want het is meer dan de moeite waard.
22:25 Queen - Live at Wembley
Registratie van het eerste concert dat de Britse rockgroep Queen in 1986 gaf in het Engelse Wembley Stadium. Freddie Mercury en zijn mannen brengen wereldhits ten gehore als: A Kind of Magic, Bohemian Rhapsody en I Want to Break Free. Zondag 24 augustus deel 2.
Gaan we weer slowchattend kijken?
quote:Maar dan wel graag met originele posts of posts die geen twee dagen achterlopen
Op zondag 17 augustus 2003 11:48 schreef SunChaser het volgende:Gaan we weer slowchattend kijken?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 11:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar dan wel graag met originele posts of posts die geen twee dagen achterlopen
quote:Kijk eens naar de post van -Hans- net boven die van jou
Op zondag 17 augustus 2003 12:42 schreef SunChaser het volgende:
quote:Zekers
Op zondag 17 augustus 2003 11:48 schreef SunChaser het volgende:Gaan we weer slowchattend kijken?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:46 schreef calvobbes het volgende:Kijk eens naar de post van -Hans- net boven die van jou
Brian May
Rij ik me een ongeluk om op tijd te komen... beginnen ze later. ALs ik dat had geweten.
quote:Zo is het maar net...
Op zondag 17 augustus 2003 22:40 schreef Acathla het volgende:
Ik heb 'em ook al een stuk of 100x gezien, maar Queen op tv blijft Queen.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 22:40 schreef Acathla het volgende:
Ik heb 'em ook al een stuk of 100x gezien, maar Queen op tv blijft Queen.
Het blijft onwijs kicken, echt ik word hier zo onwijs blij van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |