9 juni komt dit geweldige en complete concert op DVD uit met wat leuke extra's erbij!!
quote:Lijkt me echt geweldig
Op zondag 25 mei 2003 14:22 schreef pfaf het volgende:
* pfaf kan niet wachten!
Jammer, maar als ze Queen 2 & Sheer Heart Attack op DVD-A uitbrengen ben ik toch wel erg blij ![]()
BTW, Queen Tribute album van Valensia is inmiddels te bestellen op bol.com, levertijd 2-4 dagen.... Zojuist ff besteld
quote:Onder andere te koop bij play.com voor 13,99 Pond (das iets meer dan 20 euro's). Zie: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=121303
Op zondag 25 mei 2003 14:06 schreef Knaller het volgende:
Voor diegenen die het nog niet weten en het wel boeiend zullen vinden...9 juni komt dit geweldige en complete concert op DVD uit met wat leuke extra's erbij!!
quote:November 2005... damn dat duurt nog wel erg lang, hoop dat ik dan nog leef!!
Op zondag 25 mei 2003 17:08 schreef PimD het volgende:
Bij gebrek aan een algemeen Queen topic: de boxsets zijn uitgesteld tot november 2005. Tot die tijd zullen er alleen maar re-releases uitkomen (dus meer DVD-A's, meer DVD's & meer compilaties....)Jammer, maar als ze Queen 2 & Sheer Heart Attack op DVD-A uitbrengen ben ik toch wel erg blij
BTW, Queen Tribute album van Valensia is inmiddels te bestellen op bol.com, levertijd 2-4 dagen.... Zojuist ff besteld
quote:Precies... en nu het hele complete concert, dat is zeker iets om naar uit te kijken!!
Op zondag 25 mei 2003 22:55 schreef -EauRouge- het volgende:
Moet ik maar eens geld voor vrijmaken. Heb het concert toen ook via de tv gezien en heb genoten.
quote:Mwah, misschien wel maar verder blijft het een geweldig concert... toch? We zullen zien...
Op dinsdag 27 mei 2003 18:19 schreef BrianMay het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het 100% live is. Er zullen wel weer kleine edits in zitten net als op de Wembley cd. die van 'n ander concert komen of later in de studio erbij gedaan zijn
quote:thats the spirit
Op zaterdag 31 mei 2003 21:22 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Ik heb al 30 eurootjes opzij gelegd!
Dan moet mijn vriendin het maar doen met een iets minder cadeau
zal wel weer duur worden, maar heb geen zin om voor 10 euro ofzo een week te moeten wachten totdat ie van Play.com ofzo komt
quote:jij hebt dezelfde gedachtegang als ik!
Op zaterdag 31 mei 2003 21:49 schreef PimD het volgende:
Khoop wel dat ze 'm vrijdag al hebben in Eindhoven.... Maandag zijn de winkels dicht ivm Pinksteren ofzo had iemand het over..... Dus dat wordt vrijdag na school ff langs de Free Record Shop(s), Van Leest en Jakezal wel weer duur worden, maar heb geen zin om voor 10 euro ofzo een week te moeten wachten totdat ie van Play.com ofzo komt
Het wordt tijd voor een centraal Queen-topic of niet btw? Zo'n grote band en nog geen eigen topic @ fok!
( [CENTRAAL] :. QUEEN.: )
Edit: url toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Acathla op 01-06-2003 02:11]
quote:Ohnee he...Jake
Op zaterdag 31 mei 2003 21:49 schreef PimD het volgende:
bla blaen Jake
bla bla
Zojuist ff gauw gekeken wat er allemaal op staat.... Allemaal supervet, behalve de DoRo documentaire, die is (zoals gewoonlijk) weer gruwelijk bagger.... Rehearsals opgenomen op een simpele huis-tuin & keuken camera enzo - geniale shit ![]()
Het geld meer dan waard - in totaal staat er zo'n 300 minuten aan materiaal op de 2 schijfjes!!!
Maar kan nog nie kijken wat er op staat, kmoet eerst werken, bluh.
Ow en ja ==>> Jake
quote:Bij de FRS in Eindhoven hadden ze 'm nog niet - wisten ook niet zeker of ze al binnen zouden komen vandaag... Van Leest is sowieso meestal nogal snel met dit soort dingen
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef Vogelman het volgende:
Damn issie nu al te koop? Gemist dus
Op freerecordshop.nl staat dat ie pas de 9e gereleased wordt... Heeft iemand 'm al ergens bij een frs gespot? Zo ja moet ik morgen maar ff naar de dichstbijzijnde
quote:Waarom heeft Leeuwarden nou weer geen van Leest
Op vrijdag 6 juni 2003 15:50 schreef PimD het volgende:
Bij de FRS in Eindhoven hadden ze 'm nog niet - wisten ook niet zeker of ze al binnen zouden komen vandaag... Van Leest is sowieso meestal nogal snel met dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |