Ik heb de dubbelcd ook, al een hele tijd niet meer gedraaid, toch weer eens doen
quote:Reclames lagen op het randje van het toelaatbare....1 reclame per blok
Op vrijdag 29 november 2002 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Deze heb ik al vaker gezien, dus ik ben afgehaakt op het moment dat de reclame er tussendoor kwamIk zorg wel dat ik hem op video of dvd krijg (en desnoods download ik hem) zodat ik er op mijn gemak zonder hinderlijke onderbrekingen van kan genieten.
Daarna komt in november/december Greatest Video Hits II uit, met daarop de clips van Greatest Hits II + het "beste" van Greatest Hits III (waarschijnlijk dus alleen de Queen clips, niet de soloclips). Daarna komen er nog 3, nog nader bekend te maken DVD's uit, die samen de Queen DVD Collection gaan vormen.
Bovendien komen er de komende 2 á 3 jaar zeer waarschijnlijk DRIE boxen uit vol met grotendeels onuitgebracht materiaal. Daarnaast zullen in de boxen zéér waarschijnlijk ook DVD's te vinden zijn
Nog meer Queen nieuws: Er zijn (vergevorderde naar het schijnt) plannen om volgend jaar een tour te maken (dit is dus Brian May & Roger Taylor met gast zangers/zangeressen. Er is nog niks bekend over "hoe" ze het gaan doen (wel of niet als Queen, grote/kleine zalen etc)... Roger Taylor heeft zelfs gezegd dat de fans ze het komende jaar meer live kunnen gaan zien dan ooit....
quote:ja, van allebei de concerten, zal eens kijken of ik ze eens in kan scannen.
Op vrijdag 29 november 2002 11:07 schreef BadGirl het volgende:[..]
Ze hebben in de Groenoordhallen gespeeld in 82, 84 en 86. The Works tour was in '84 (zie www.queenconcerts.com), daar was ik ook bij en ik vond het eerlijk gezegd fantastisch! Maar ik ben dan ook niet erg objectief als het om Queen
gaat...
Gaaf trouwens dat je het tourboek nog hebt, heb je de kaartjes ook nog?
quote:Ja ja, straks ga je ook nog vertellen dat je cd's van hun hebt.
Op vrijdag 29 november 2002 21:02 schreef BenKetting het volgende:
en ineens schiet me te binnen dat ik toen ook een queen jojo heb gekregen!Echt waar! Maar die heb ik helaas niet meer, of misschien ergens ver op zolder,
quote:en in 1980 ook. Ik zal ff de complete Queen concertography in Nederland posten
Op vrijdag 29 november 2002 11:07 schreef BadGirl het volgende:[..]
Ze hebben in de Groenoordhallen gespeeld in 82, 84 en 86. The Works tour was in '84 (zie www.queenconcerts.com), daar was ik ook bij en ik vond het eerlijk gezegd fantastisch! Maar ik ben dan ook niet erg objectief als het om Queen
gaat...
Gaaf trouwens dat je het tourboek nog hebt, heb je de kaartjes ook nog?
08.12.1974 Congresgebouw, Den Haag
17.05.1977 Ahoy, Rotterdam
19.04.1978 Ahoy, Rotterdam
20.04.1978 Ahoy, Rotterdam
29.01.1979 Ahoy, Rotterdam
30.01.1979 Ahoy, Rotterdam
27.11.1980 Groenoordhallen, Leiden
24.04.1982 Groenoordhallen, Leiden
25.04.1982 Groenoordhallen, Leiden
20.09.1984 Groenoordhallen, Leiden
11.06.1986 Groenoordhallen, Leiden
12.06.1986 Groenoordhallen, Leiden
19.06.1986 Groenoordhallen, Leiden
Concert: GEWELDIG
Dubbel cd Live@Wembley: GEWELDIG
[reaktie op dingen her en der gelezen]
Cover van Five: SUCKS ASS, werkelijk een verkrachting van....
*heeft ook op 1 na alle Queen cd's*
*gaat maar eens bezig Complete Vision (die ene die ik mis) te zoeken*
*luisted nog sowieso wel 1x per week een Queen album in de bus*
[/reaktie op dingen her en der gelezen]
Blijven gewoon 1 van de beste live performers ooit. Hoe die met het publiek konden spelen... Echt geweldig!
quote:Die is dus NIET op cd verkrijgbaar (kweetniet of je dat al wist
Op zaterdag 30 november 2002 01:01 schreef -username- het volgende:
[/reaktie op dingen her en der gelezen]
Check anders ff mijn tradesite op http://www.pimderks.com/iwia, daar staan ook de tracks van Complete Vision op + nog véél meer
quote:Jup, dat wist ik
Op zaterdag 30 november 2002 12:54 schreef PimD het volgende:[..]
Die is dus NIET op cd verkrijgbaar (kweetniet of je dat al wist
). De tracks van deze bonuslp van The Complete Works uit november '85 zullen echter wel op de komende boxen staan
.
Check anders ff mijn tradesite op http://www.pimderks.com/iwia, daar staan ook de tracks van Complete Vision op + nog véél meer
En thanx voor de link, ik zal eens ff kijken
quote:Een band die door de jaren beroemd bleef, iets wat tegenwoordig niet meer gebeurd.
Op zaterdag 30 november 2002 01:01 schreef -username- het volgende:
*late reaktie, maar goed*Concert: GEWELDIG
Dubbel cd Live@Wembley: GEWELDIG[reaktie op dingen her en der gelezen]
Cover van Five: SUCKS ASS, werkelijk een verkrachting van....
*heeft ook op 1 na alle Queen cd's*
*luisted nog sowieso wel 1x per week een Queen album in de bus*
[/reaktie op dingen her en der gelezen]Blijven gewoon 1 van de beste live performers ooit. Hoe die met het publiek konden spelen... Echt geweldig!
quote:vooral lp's.
Op vrijdag 29 november 2002 21:03 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ja ja, straks ga je ook nog vertellen dat je cd's van hun hebt.
maar ook wat cd's. maar de lp's blijvn het mooist.
quote:* Riva ziet sexcourt
Op vrijdag 29 november 2002 00:10 schreef haaahaha het volgende:
Nu op rtl 5!!!!*kippevel*
quote:altijd geïnteresseerd geweest in juridische zaken.,
Op zondag 1 december 2002 00:10 schreef Riva het volgende:[..]
* Riva ziet sexcourt
Ik vind het erg jammer dat een band als Queen (die toch van 1973-1991 geregeerd heeft) geen 1 complete opname van een live concert heeft uitgebracht!
quote:Uhm??
Op maandag 2 december 2002 21:55 schreef BrianMay het volgende:
....
Ik vind het erg jammer dat een band als Queen (die toch van 1973-1991 geregeerd heeft) geen 1 complete opname van een live concert heeft uitgebracht!
quote:Uhm jawel. Maar dit zijn geen complete opnames
Op dinsdag 3 december 2002 09:33 schreef BOKA het volgende:[..]
Uhm??
![]()
Zeggen de cd's 'Live at wembley' en 'Live Killers' jou niks? Net als de videobanden van 'live at Wembley' en 'Live in Boedapest' .
De video van Wembley en Boedapest zijn al helemaal niet compleet. (en Rock in Rio en Montreal '81 ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |