abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7056983
Stukje gezien. En ik heb me weer lopen vergapen aan het fenomenale gitaarspel van Brian May. Grote goden wat is deze man goed!
De zang van Freddy vind ik overigens matig, slecht bereik enzo. Maar toen was hij toch ook al vrij ziek, of niet? Iig kreeg ik enorme rillingen toen hij dat zei over het niet uit elkaar gaan van Queen, en daarna werd Who wants to live forever ingezet...

Ik heb de dubbelcd ook, al een hele tijd niet meer gedraaid, toch weer eens doen

Unox, the worst operating system.
  vrijdag 29 november 2002 @ 14:20:20 #77
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7059789
Mijn internetverbinding lag er gister opeens uit maar ik heb natuurlijk wel gekeken gisternacht... Heb hem meteen maar opgenomen, prachtig om Queen te zien op tv en hoe heel dat stadion uit z'n dak ging!! Jammer dat ik ze nooit live heb kunnen zien... veels te jong natuurlijk!! Echt mijn favo-band!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7062249
Deze heb ik al vaker gezien, dus ik ben afgehaakt op het moment dat de reclame er tussendoor kwam Ik zorg wel dat ik hem op video of dvd krijg (en desnoods download ik hem) zodat ik er op mijn gemak zonder hinderlijke onderbrekingen van kan genieten.
A mind with a heart of it's own
pi_7062478
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Deze heb ik al vaker gezien, dus ik ben afgehaakt op het moment dat de reclame er tussendoor kwam Ik zorg wel dat ik hem op video of dvd krijg (en desnoods download ik hem) zodat ik er op mijn gemak zonder hinderlijke onderbrekingen van kan genieten.
Reclames lagen op het randje van het toelaatbare....1 reclame per blok Zouden ze vaker moeten doen.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:01:37 #80
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7062853
Reclames vielen idd wel mee, maar het blijft onzin om dat door zo'n concert te gooien...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 29 november 2002 @ 19:27:44 #81
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_7064953
Een Queen concert uit 1980 is (officieel) op DVD verschenen, en deze is echt supergoed!
pi_7066179
Dit concert komt in mei 2003 op DVD uit (als er geen problemen ontstaan), is enkele dagen geleden bekend gemaakt door het management van Queen.

Daarna komt in november/december Greatest Video Hits II uit, met daarop de clips van Greatest Hits II + het "beste" van Greatest Hits III (waarschijnlijk dus alleen de Queen clips, niet de soloclips). Daarna komen er nog 3, nog nader bekend te maken DVD's uit, die samen de Queen DVD Collection gaan vormen.

Bovendien komen er de komende 2 á 3 jaar zeer waarschijnlijk DRIE boxen uit vol met grotendeels onuitgebracht materiaal. Daarnaast zullen in de boxen zéér waarschijnlijk ook DVD's te vinden zijn

Nog meer Queen nieuws: Er zijn (vergevorderde naar het schijnt) plannen om volgend jaar een tour te maken (dit is dus Brian May & Roger Taylor met gast zangers/zangeressen. Er is nog niks bekend over "hoe" ze het gaan doen (wel of niet als Queen, grote/kleine zalen etc)... Roger Taylor heeft zelfs gezegd dat de fans ze het komende jaar meer live kunnen gaan zien dan ooit....

Nee.
pi_7066227
Goed nieuws!!!!
pi_7066372
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 11:07 schreef BadGirl het volgende:

[..]

Ze hebben in de Groenoordhallen gespeeld in 82, 84 en 86. The Works tour was in '84 (zie www.queenconcerts.com), daar was ik ook bij en ik vond het eerlijk gezegd fantastisch! Maar ik ben dan ook niet erg objectief als het om Queen gaat...
Gaaf trouwens dat je het tourboek nog hebt, heb je de kaartjes ook nog?

ja, van allebei de concerten, zal eens kijken of ik ze eens in kan scannen.
De groeten van Ben
pi_7066421
en ineens schiet me te binnen dat ik toen ook een queen jojo heb gekregen! Echt waar! Maar die heb ik helaas niet meer, of misschien ergens ver op zolder,
De groeten van Ben
pi_7066434
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 21:02 schreef BenKetting het volgende:
en ineens schiet me te binnen dat ik toen ook een queen jojo heb gekregen! Echt waar! Maar die heb ik helaas niet meer, of misschien ergens ver op zolder,
Ja ja, straks ga je ook nog vertellen dat je cd's van hun hebt.
pi_7066841
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 11:07 schreef BadGirl het volgende:

[..]

Ze hebben in de Groenoordhallen gespeeld in 82, 84 en 86. The Works tour was in '84 (zie www.queenconcerts.com), daar was ik ook bij en ik vond het eerlijk gezegd fantastisch! Maar ik ben dan ook niet erg objectief als het om Queen gaat...
Gaaf trouwens dat je het tourboek nog hebt, heb je de kaartjes ook nog?

en in 1980 ook. Ik zal ff de complete Queen concertography in Nederland posten

08.12.1974 Congresgebouw, Den Haag
17.05.1977 Ahoy, Rotterdam
19.04.1978 Ahoy, Rotterdam
20.04.1978 Ahoy, Rotterdam
29.01.1979 Ahoy, Rotterdam
30.01.1979 Ahoy, Rotterdam
27.11.1980 Groenoordhallen, Leiden
24.04.1982 Groenoordhallen, Leiden
25.04.1982 Groenoordhallen, Leiden
20.09.1984 Groenoordhallen, Leiden
11.06.1986 Groenoordhallen, Leiden
12.06.1986 Groenoordhallen, Leiden
19.06.1986 Groenoordhallen, Leiden

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zaterdag 30 november 2002 @ 01:01:59 #88
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_7070052
*late reaktie, maar goed*

Concert: GEWELDIG
Dubbel cd Live@Wembley: GEWELDIG

[reaktie op dingen her en der gelezen]
Cover van Five: SUCKS ASS, werkelijk een verkrachting van....
*heeft ook op 1 na alle Queen cd's*
*gaat maar eens bezig Complete Vision (die ene die ik mis) te zoeken*
*luisted nog sowieso wel 1x per week een Queen album in de bus*
[/reaktie op dingen her en der gelezen]

Blijven gewoon 1 van de beste live performers ooit. Hoe die met het publiek konden spelen... Echt geweldig!

Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_7072762
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:01 schreef -username- het volgende:
Die is dus NIET op cd verkrijgbaar (kweetniet of je dat al wist ). De tracks van deze bonuslp van The Complete Works uit november '85 zullen echter wel op de komende boxen staan .

Check anders ff mijn tradesite op http://www.pimderks.com/iwia, daar staan ook de tracks van Complete Vision op + nog véél meer

Nee.
  zaterdag 30 november 2002 @ 17:18:46 #90
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_7075203
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:54 schreef PimD het volgende:

[..]

Die is dus NIET op cd verkrijgbaar (kweetniet of je dat al wist ). De tracks van deze bonuslp van The Complete Works uit november '85 zullen echter wel op de komende boxen staan .

Check anders ff mijn tradesite op http://www.pimderks.com/iwia, daar staan ook de tracks van Complete Vision op + nog véél meer

Jup, dat wist ik
hehe, met "zoeken bedoelde ik ook op internet

En thanx voor de link, ik zal eens ff kijken

Therapy has tought me that nothing is my fault
  zaterdag 30 november 2002 @ 23:47:13 #91
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7078873
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:01 schreef -username- het volgende:
*late reaktie, maar goed*

Concert: GEWELDIG
Dubbel cd Live@Wembley: GEWELDIG

[reaktie op dingen her en der gelezen]
Cover van Five: SUCKS ASS, werkelijk een verkrachting van....
*heeft ook op 1 na alle Queen cd's*
*luisted nog sowieso wel 1x per week een Queen album in de bus*

Blijven gewoon 1 van de beste live performers ooit. Hoe die met het publiek konden spelen... Echt geweldig!

Een band die door de jaren beroemd bleef, iets wat tegenwoordig niet meer gebeurd.
pi_7079189
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 21:03 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ja ja, straks ga je ook nog vertellen dat je cd's van hun hebt.

vooral lp's.

maar ook wat cd's. maar de lp's blijvn het mooist.

De groeten van Ben
pi_7079219
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:10 schreef haaahaha het volgende:
Nu op rtl 5!!!!

*kippevel*

* Riva ziet sexcourt
*meldt
pi_7079233
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:10 schreef Riva het volgende:

[..]

* Riva ziet sexcourt

hahah
pi_7079385
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:10 schreef Riva het volgende:

[..]

* Riva ziet sexcourt

altijd geïnteresseerd geweest in juridische zaken.,
De groeten van Ben
pi_7093669
Ik hoop dat al die DVD's snel gaan komen...
Wachten duurt lang vooral op zulk kostbaar beeldmateriaal.
pi_7110885
wachten duurt niet lang als je goed zoekt. Als je er een beetje tijd in steekt kan je veel complete bootlegs op video vinden.

Ik vind het erg jammer dat een band als Queen (die toch van 1973-1991 geregeerd heeft) geen 1 complete opname van een live concert heeft uitgebracht!

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_7117344
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:55 schreef BrianMay het volgende:
....
Ik vind het erg jammer dat een band als Queen (die toch van 1973-1991 geregeerd heeft) geen 1 complete opname van een live concert heeft uitgebracht!
Uhm??
Zeggen de cd's 'Live at wembley' en 'Live Killers' jou niks? Net als de videobanden van 'live at Wembley' en 'Live in Boedapest' .
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_7120254
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 09:33 schreef BOKA het volgende:

[..]

Uhm??
Zeggen de cd's 'Live at wembley' en 'Live Killers' jou niks? Net als de videobanden van 'live at Wembley' en 'Live in Boedapest' .

Uhm jawel. Maar dit zijn geen complete opnames
Live at Wembley is bijna compleet maar een paar kleine stukjes (one vision, hammer to fall) zijn van een ander concert
Live Killers is een compilatie van de 1979 Europese Killers Tour

De video van Wembley en Boedapest zijn al helemaal niet compleet. (en Rock in Rio en Montreal '81 ook niet)

"Looooooooooooosch!!"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  woensdag 4 december 2002 @ 12:54:32 #100
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_7138920
ow, da wist ik niet.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')