BTW, Brian, Guitar God, we moeten nog een keer gaan pilsen, Jong!
quote:Straks dus op RTL 5, ik heb er weer mega veel zin in want er komen nog een heleboel super goede nummers.
22:25 Queen - live at Wembley Deel 2Registratie van het eerste concert dat de Britse rockgroep Queen in 1986 gaf in het Engelse Wembley Stadium. Freddie en zijn mannen brengen hits ten gehore als: I want to break free, A kind of magic en Bohemian Rhapsody.
De mensen die naar The Box kijken zien regelmatig de nummers We Will Rock You en
We Are The Champions voorbij komen, beide ' clips ' zijn tijdens dit concert opgenomen.
Ik moet altijd wel even lachen tijdens We are the champions waar Freddie zingt " I thank you all " en dan dat knikje zo van " bedank gasten "
Of als Freddie met cape en al het podium op komt lopen en iedereen begint te gillen en dan zie je hem zo zeggen " whats up?! "
![]()
Ook het mooie Is This The World We Created komt nog voorbij, een mooi moment vind ik het camera shot vanuit de lucht en dan Freddie die aan het zingen is _ kippenvel _
Kortom laat de show beginnen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 24-08-2003 20:58]
Love of my life
![]()
Wat kan muziek toch vreselijk mooi en gevoelig zijn.
quote:shit verkeerde button
Op zondag 24 augustus 2003 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Ook het mooie Is This The World We Created komt nog voorbij, een mooi moment vind ik het camera shot vanuit de lucht en dan Freddie die aan het zingen is _ kippenvel _
Maar dit nummer
Mooi. ![]()
DOOD AAN RTL 5!!!!!
quote:Inderdaad
Op zondag 24 augustus 2003 22:47 schreef Megalomaniac het volgende:
INGEKORT! CULTUURBARBARENDOOD AAN RTL 5!!!!!
Woei Bohemian Rhapsody
zie die mensen uit hun bol gaan, echt kicken!
quote:Zingt hard mee
Op zondag 24 augustus 2003 22:48 schreef tong80 het volgende:
MAMMA JUST KILLED A MAN !!!!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:51 schreef CartWOman het volgende:
Kippevel.
quote:Ik miste ook al wat nummers ja.
Op zondag 24 augustus 2003 22:47 schreef Megalomaniac het volgende:
INGEKORT! CULTUURBARBARENDOOD AAN RTL 5!!!!!
Zo ja, zijn ze maandag weer gewoon vakkenvuller bij de Albert Hein.
quote:Hehe, laten we het hopen. Dit niveau halen ze toch nooit.
Op zondag 24 augustus 2003 22:56 schreef tong80 het volgende:
Zouden Jim en Jamai ook kijken ?Zo ja, zijn ze maandag weer gewoon vakkenvuller bij de Albert Hein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |