Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 gram pasta blijft qua voedingswaarde gewoon 50 gram geloof ik, aangezien het enkel water opneemt.
Ik koop pasta altijd vers en dan flikker ik gewoon gelijk dat hele pak erin.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.
Mja, maar van die verse pasta's is altijd zo weinig. Da's dan voor 2p meestal... en ik vreet t in m'n eentje makkelijk opquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koop pasta altijd vers en dan flikker ik gewoon gelijk dat hele pak erin.
Elke drug heeft risico's natuurlijk. Maar die zijn wel in te perken als je er een beetje verstandig mee omgaat en dan neem je gewoon een gecalculeerd risico.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens dan?
Je mag van mij doen wat je wil hoor
Maar het is niet voor niets dat zoveel mensen koppijn krijgen van het snuiven aan poppers. PATS met de bloedvaten.
Maar ga je gang
Eigenlijk vind ik t bijna vergelijkbaar met 9gag, animated gifs en memes van deze tijdquote:
Twee tot drie porties inderdaad afhankelijk van wat ik erbij gooi. Heb ik wat voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar van die verse pasta's is altijd zo weinig. Da's dan voor 2p meestal... en ik vreet t in m'n eentje makkelijk op
Ik ben heel slecht in gewicht gokken dus ik meet het wel af. Ik at al gezond, alleen mijn porties waren niet altijd even handig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.
Daar heb ik t toch ook helemaal niet over? Ik zeg alleen: "Dat POP zou t geluid je bloedvaten zijn, aangezien je bloedvaten er stuk van gaan." Is een constatering. En jullie beginnen meteen met "Jamaar van alcohol ooooook!". Ja? So? Zeg ik dan van niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke drug heeft risico's natuurlijk. Maar die zijn wel in te perken als je er een beetje verstandig mee omgaat en dan neem je gewoon een gecalculeerd risico.
Ik hou meestal datgene aan wat de scan me zegt als "portie". Zoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in gewicht gokken dus ik meet het wel af. Ik at al gezond, alleen mijn porties waren niet altijd even handig.
M'n post is enkel een aanvulling, rustig maar zuster.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik t toch ook helemaal niet over? Ik zeg alleen: "Dat POP zou t geluid je bloedvaten zijn, aangezien je bloedvaten er stuk van gaan." Is een constatering. En jullie beginnen meteen met "Jamaar van alcohol ooooook!". Ja? So? Zeg ik dan van niet?Ik weet ook wel dat alcohol een hard drugs is en slecht is.
Porties op verpakkingen kloppen echt niet tenzij je bejaard of een klein kind bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou meestal datgene aan wat de scan me zegt als "portie". Zoiets
Rezania. Die is dik na de discodel, dus die spreek ik aan met meervoudquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n post is enkel een aanvulling, rustig zuster.Wie is jullie trouwens? Ik heb niets over alcohol gezegd.
Die vlaai kwam hier laatst al voorbij maar die zag er niet zo lekker uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:36 schreef Rezania het volgende:
Frikandelpizza's, -vlaaien en gin tonics op eerste Amsterdamse frikandel disco
Echt wat voor Pax.
Disco-del klinkt meer als een slet op de dansvloer.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
Ik presenteer u de 'discodel'!
[ afbeelding ]_!
Ik heb t niet over de porties op verpakkingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Porties op verpakkingen kloppen echt niet tenzij je bejaard of een klein kind bent.
Jij bent dus een discodel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Disco-del klinkt meer als een slet op de dansvloer.
En de discodel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die vlaai kwam hier laatst al voorbij maar die zag er niet zo lekker uit
Mja, heb je ook mayo en zo van. Maar ik vind t sowieso al behoorlijk stinken (wiet), dus is t niks voor mij. Al is daar wel alle THC uit, dus je wordt e rniet high van. Van zo'n spacefrikandel wel gok ikquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb wel eens een space-frikandel gemaakt en gegeten, dan doe je geen ui maar wiet ertussen.
Met Hyves begonnen ineens mijn zorgvuldig gescheiden online persona's door elkaar te lopen, dat was even wennenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:36 schreef Kaas- het volgende:
Hyves. Toen gaf ik nog om wat anderen over me dachten en gaf ik ook allemaal coole antwoorden in m'n profiel en plaatste ik coole filmpjes en zo. Alles voor het imago.
Mexicano's en vlammetjes! BAM!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:40 schreef _JdM_ het volgende:
hou het liever bij de hele frikandel. Of gehaktstaaf, is wat dikker... Of pikanto, is wat heter
Met CU2 en CU2NIGHT nog niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met Hyves begonnen ineens mijn zorgvuldig gescheiden online persona's door elkaar te lopen, dat was even wennen
Die had ik niet. Ik hing verder vooral rond op kleine prive-communities.quote:
Dat was volgens mij ook alweer een tijdje voor Hyves.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die had ik niet. Ik hing verder vooral rond op kleine prive-communities.
Wiet is ook vies, rook/eet je enkel voor de effecten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, heb je ook mayo en zo van. Maar ik vind t sowieso al behoorlijk stinken (wiet), dus is t niks voor mij. Al is daar wel alle THC uit, dus je wordt e rniet high van. Van zo'n spacefrikandel wel gok ik
Sommige mensen vinden de geur heel lekker anders. Ik verre van.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wiet is ook vies, rook/eet je enkel voor de effecten.
Volgens mij is dat een ander type hennep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de geur heel lekker anders. Ik verre van.
En hennep zaden smaken best prima trouwens.
Die laatste wel, dat zou kunnen. Maar dat eerste staat nog steeds boven waterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een ander type hennep.
Dat idd. Vind het alleen al smerig als ik langs zo'n shop loop. Of iemand 3 meter van mij af dat aan het doen is. Ik ga dan toch liever wat verder staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de geur heel lekker anders. Ik verre van.
Ik ook. Of als iemand voor je op straat blowt. Ga ik echt ff een stapje opzij of achter een ander lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:58 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat idd. Vind het alleen al smerig als ik langs zo'n shop loop. Of iemand 3 meter van mij af dat aan het doen is. Ik ga dan toch liever wat verder staan.
Wat zou Freud hier van zeggen?quote:
Ik denk dat ie iets over bruine staven zou zeggen. En dat bruine staven redelijk positief zijn voor onze doelgroep, dus dat een gefrituurde bruine staaf dat ook isquote:
Een Jos Brinkie!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iets over bruine staven zou zeggen. En dat bruine staven redelijk positief zijn voor onze doelgroep, dus dat een gefrituurde bruine staaf dat ook is
Neuh, moet ook een keer ademenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alles in het leven hoeft in staafvorm te zijn he JDM.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Porties op verpakkingen kloppen echt niet tenzij je bejaard of een klein kind bent.
Jezusquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt.
Koop je een verpakking met 2 grote stoomaardappelen, totaal 425 gram, rekenen ze de Kcal met porties van 200 gram
Aldi heeft ook diepvries-kipfilet. is dat geen optie?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jezus
Ik baal trouwens ook, ze hadden vroeger van die afgewogen kip bij de aldi, dan zocht ik een pak van ongeveer 400 gram, twee keer 200, prima. Nu verkopen ze alleen nog 500 gram, bastards.
Dan maar naar de Lidl voor 600, maar dan vreet ik drie dagen kip.
Je hoeft niet eens te kauwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:30 schreef Peter het volgende:
Met voldoende saus glijdt alles naar binnen toch?
Denk het niet...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Aldi heeft ook diepvries-kipfilet. is dat geen optie?
Helaas niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:30 schreef Peter het volgende:
Met voldoende saus glijdt alles naar binnen toch?
Ahwquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:41 schreef Renesite het volgende:
Bij het ziekenhuis buiten chillen. Vrouw is enorm tegen me aan het praten. Is erg zenuwachtig over dr man.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:49 schreef Rezania het volgende:
Ik koop trouwens altijd voorgesneden kip, ik vind kip snijden vies.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:49 schreef Rezania het volgende:
Da's duurder. En soms wil ik een heel stuk (uit de oven, yum).quote:
Behalve bij gerookte kip dan weerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Da's duurder. En soms wil ik een heel stuk (uit de oven, yum).
Wat is precies even duur?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve bij gerookte kip dan weerEven duur. Vind ik altijd raar
Klopt, maar dat heb ik er wel voor over. Heb meestal ook voorverpakte appels.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Gesneden en ongesneden variant. Daar waar we t over hadden bij kipquote:
50 cent maar gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Zo koud en glibberig en dan moet je ook steeds alles goed wassen en zo.quote:
Zo vies inderdaad. Laatst bij het koken met m'n vriend viel me ineens op dat hij eerst de kip sneed en toen met dat zelfde mes op het zelfde plankje groente ging snijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo koud en glibberig en dan moet je ook steeds alles goed wassen en zo.
Als je de groente bakt is er niks aan de hand, maar toch wel erg ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo vies inderdaad. Laatst bij het koken met m'n vriend viel me ineens op dat hij eerst de kip sneed en toen met dat zelfde mes op het zelfde plankje groente ging snijden.
Groente wok ik meestal maar een minuut of drie, kan me niet voorstellen dat alle kip-bacteriën dan deaud zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je de groente bakt is er niks aan de hand, maar toch wel erg ja.
Ok, even zeker weten. Ik zal eens kijken. Zag dat ze bij de Aldi tegenwoordig ook gekookte kipreepjes hadden (of gerookt, dat weet ik niet meer), voor door de salade of de pasta. Handig (maar slechts 150 gramquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gesneden en ongesneden variant. Daar waar we t over hadden bij kip
Zo redeneer ik ook meestal, maar sinds een poosje heb ik een dedicated snijbord met mes en vork (ik raak de kip echt niet aan met snijden hoor) en die was ik meteen af na het snijden. So far so goodquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je de groente bakt is er niks aan de hand, maar toch wel erg ja.
Ligt aan de soort bacterie, maar beter neem je een schone plank.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groente wok ik meestal maar een minuut of drie, kan me niet voorstellen dat alle kip-bacteriën dan deaud zijn.
Hier schiet mijn hypocriete vegetarier van in de stressquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:06 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik nog een keer kopen. Sowieso heeft mijn AH allemaal luxe gemarineerd vlees en zo wat ik wil hebben.
Heel lekker.quote:
Spareribsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier schiet mijn hypocriete vegetarier van in de stress
Ik kan er niet zo goed tegen iets te eten wat nog op t dier lijkt
Dus met al te veel botten e.d. er nog aan.
Neuh. Niet bepaald.quote:
Is pork belly dan niet hetzelfde als buikspek? Dat scande ik laatst in en de scanner sloeg zowat op tilt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:21 schreef Rezania het volgende:
Valt trouwens wel mee, 315 kcal per 100g. 10% aan vet.
Jawel, maar mss afhankelijk van het soort varken?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is pork belly dan niet hetzelfde als buikspek? Dat scande ik laatst in en de scanner sloeg zowat op tilt.
Spareribs zijn een uitzondering. Zijn me te abstract. En hebben geen peesjes en dat soort dingen. Kan ik prima eten. Kippenpootjes vind ik echt vreselijk.quote:
Was in een restaurant, dus moest een willekeurige kiezenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, maar mss afhankelijk van het soort varken?
Ik zat even op mn vader te wachten, die moest even voor 10min naar binnen. Dus ik in het zonnetje. Komt de vrouw "Hoi, lekker weer he?" Ik "Ja, dikke prima" zij rolt ondertussen een shaggie. "Ach ja, mn man is..." en daar begon het hele gesprek. Praatte over waar ze woonde en haar werk en daarna "Waar woon jij en wat voor werk doe je?"quote:
Ik ben dol op gesprekken met spontane vreemden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zat even op mn vader te wachten, die moest even voor 10min naar binnen. Dus ik in het zonnetje. Komt de vrouw "Hoi, lekker weer he?" Ik "Ja, dikke prima" zij rolt ondertussen een shaggie. "Ach ja, mn man is..." en daar begon het hele gesprek. Praatte over waar ze woonde en haar werk en daarna "Waar woon jij en wat voor werk doe je?"
Wel grappig. Maar na ruim 5min had ik het wel gehad
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:49 schreef Rezania het volgende:
Da's toch mooi man, zie je dat het heeft geleefd en zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn een uitzondering. Zijn me te abstract. En hebben geen peesjes en dat soort dingen. Kan ik prima eten. Kippenpootjes vind ik echt vreselijk.
Ik vind dat ook best leukquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben dol op gesprekken met spontane vreemden.Al is het inderdaad heus niet zo dat elke gesprekspartner leuk is, misschien had je net pech.
Was er makkelijk doorheen te snijden of was het vrij hard?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:36 schreef Rezania het volgende:
Wij mochten ook een keer een hard ontleden, vet mooi man.
Oh dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best leukEn vooral als ze dan over zichzelf vertellen. Die kapsters laat ik ook altijd over zichzelf lullen, beetje vragen over de kinderen en weet ik het
(serieus)
Van wat voor een dier? Dat lijkt me toch nog wel weer soort van vaag man.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:36 schreef Rezania het volgende:
Wij mochten ook een keer een hard ontleden, vet mooi man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk, maar we hadden dan ook scalpels.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was er makkelijk doorheen te snijden of was het vrij hard?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van wat voor een dier? Dat lijkt me toch nog wel weer soort van vaag man.Van een varken, dat lijkt het meeste op een mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Viiieeesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van een varken, dat lijkt het meeste op een mens.
Poepstampenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
Mja ik doe ook wel dingen die andere mensen weer vies vinden haha.
Ik kan daar niet zo heel goed tegen. Al heb ik ook gewoon kippenvoetjes en vissenkoppen gegeten. Laat me dan weer niet kennen. Maar mijn favoriet zal t nooit worden. Vind t ook gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:30 schreef Kaas- het volgende:
In China vrat ik kippen met de kop inclusief snavel er nog op. Vis kwam ook gewoon in al haar compleetheid op je bord en dan maar porren. Of toekijken hoe de kok je levende slang in de pot gooide en daarna tussen de krioelende slangen je slangensoep opeten. En de hoeveelheid dieren die ze daar levend op de bbq smijten, niet normaal. Vis lag ook gewoon in de supermarkt door het midden gesneden terwijl je dan het hart en de longen nog zag bewegen. Die mensen gaan wel anders met dieren om.
Maar dan is t toch nog steeds met een T?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van een varken, dat lijkt het meeste op een mens.
Moet ik nou echt Dirk er bij gaan roepen om een les over "spoelen" te gaan geven?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou echt Dirk er bij gaan roepen om een les over "spoelen" te gaan geven?
Ik kan me herinneren dat daar toen een heel "ding" van gemaak werd destijdsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weten we hier toch allemaal wel?
weet je dat er mensen zijn die in het wc borstel houdertje poepen en dan met de borstel daarin gaan stampenquote:
Ik wil daar eigenlijk wel eens zo'n ding voor regelen. Heb ik gwn nog niet na al die jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou echt Dirk er bij gaan roepen om een les over "spoelen" te gaan geven?
Fuuuckquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je dat er mensen zijn die in het wc borstel houdertje poepen en dan met de borstel daarin gaan stampen
#horecastruggles
Best wel handig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil daar eigenlijk wel eens zo'n ding voor regelen. Heb ik gwn nog niet na al die jaren.
Degene die ik dat zou zien doen in mijn zaak, die zou t op kunnen gaan eten. Werkelijk waar.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je dat er mensen zijn die in het wc borstel houdertje poepen en dan met de borstel daarin gaan stampen
#horecastruggles
Gelukkig handschoenen. En nog steeds schoner dan kipfilet.quote:
Hij zat er al gewoon. Dit is zoiets als zijn huis binnenlopen, waar hij in de woonkamer zit. Dan zeggen "HOI KAAS!" en vervolgens verbaasd zijn dat ie meteen HOI terug zegt.quote:
Minder soggen, meer schrijven, bitch.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was toevallig net on.
Of nou ja, veel te veel on deze dagen.
restaurantquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Welke bar werk jij eigenlijk? Als je het hier uberhaupt wil zeggen.
Haha.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat er al gewoon. Dit is zoiets als zijn huis binnenlopen, waar hij in de woonkamer zit. Dan zeggen "HOI KAAS!" en vervolgens verbaasd zijn dat ie meteen HOI terug zegt.
Ik zag dit al helemaal voor me, huis binnenlopen, "HEY KAAS" roepen en dat kaas terugroeptquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zat er al gewoon. Dit is zoiets als zijn huis binnenlopen, waar hij in de woonkamer zit. Dan zeggen "HOI KAAS!" en vervolgens verbaasd zijn dat ie meteen HOI terug zegt.
Zullen wij mekaar eens even motivatie aanpraten om te studeren? Heb maandag tentamen en moet nog 2/3e van stof doornemen manmanmanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was toevallig net on.
Of nou ja, veel te veel on deze dagen.
Oke ik ga nu ook productief doen ffquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag dit al helemaal voor me, huis binnenlopen, "HEY KAAS" roepen en dat kaas terugroept
[..]
Zullen wij mekaar eens even motivatie aanpraten om te studeren? Heb maandag tentamen en moet nog 2/3e van stof doornemen manmanman
Zij was gewoon niet interessantquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben dol op gesprekken met spontane vreemden.Al is het inderdaad heus niet zo dat elke gesprekspartner leuk is, misschien had je net pech.
Hou de details voor je aubquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke ik ga nu ook productief doen ff
Ik sta mezelf wel een spelletje Slither toe na elke zoveel minuten
En EK voetbal vanavond
En daarna bier en homodingen
Succes
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag dit al helemaal voor me, huis binnenlopen, "HEY KAAS" roepen en dat kaas terugroept
Of dat geitenkaas "BEEEEHEE" gaat mekkerenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat de brie dan antwoord geeft! "Bonjour!"
Homodingen? Heb een heel raar beeld voor me.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke ik ga nu ook productief doen ff
Ik sta mezelf wel een spelletje Slither toe na elke zoveel minuten
En EK voetbal vanavond
En daarna bier en homodingen
Succes
Dat zijn juist geen details.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou de details voor je aub![]()
![]()
Ghehe u can do it, successs
Moest lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat de brie dan antwoord geeft! "Bonjour!"
Dat. Of naar een gaysauna. meer opties zijn er niet voor homodingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:27 schreef Peter het volgende:
Gaat Kaas oude songfestivals kijken vanavond? 'homodingen'
nou ja als die allemaal 50 euro neerleggenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Nou ja er is ook nog optie C: bukakke door 40 mannen.
Precies.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja als die allemaal 50 euro neerleggen
Voetbalquote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond allemaal voetbal kijken of zijn jullie te gay?
Voetbalquote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Trouwfeestje.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Goedzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voetbal
Moet alleen de eerste helft missen maar goed
Jij komt online en ik denk opeens aan dit nummerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:
Pakketje is bij buren bezorgd, buren zijn niet thuis.
Voetbal?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Google Nieuws met gepersonaliseerd filter.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan volg je uberhaupt geen actualiteit als je dit gemist hebt
Nederland doet niet meequote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:50 schreef praisethebooty het volgende:
Oh, kennelijk is er een EK.
Waarom zijn alle Guus-tokkies niet oranje dan?
Okeeee.... Dat is net zo logisch als dat Australië wel meedeed met het Eurovisie songfestival.quote:
Uitgeschakeld tijdens de kwalificaties.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Okeeee.... Dat is net zo logisch als dat Australië wel meedeed met het Eurovisie songfestival.
Maar wel lekker rustig.
Dan heb je niet goed opgelet. Zaten er wel degelijk tussen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:50 schreef praisethebooty het volgende:
Oh, kennelijk is er een EK.
Waarom zijn alle Guus-tokkies niet oranje dan?
Over uitgeschakeld worden tijdens de kwalificaties gesproken:quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uitgeschakeld tijdens de kwalificaties.
Mi gado Kaas, mi gado.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij komt online en ik denk opeens aan dit nummer
Luister goed naar de refreintekst
Dit is toch wel echt verschrikkelijk gay.quote:
Die fleshlight die je besteld hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:
Pakketje is bij buren bezorgd, buren zijn niet thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
Drie overhemden besteld van de H&M. Ze zijn allemaal te groot en eentje zit te strak bij mijn schouders. Is het idee tegenwoordig dat je in je overhemd kan kamperen mocht je ergens stranden?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:08 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig zitten er ook leuke dingen bij.Wel hot op deze picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik dit probleem had, bij kleren bestellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:06 schreef Rezania het volgende:
Drie overhemden besteld van de H&M. Ze zijn allemaal te groot en eentje zit te strak bij mijn schouders. Is het idee tegenwoordig dat je in je overhemd kan kamperen mocht je ergens stranden?
quote:
Ben jij viesdik dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dit probleem had, bij kleren bestellen.
Meestal passen overhemden van de H&M mij prima, daarom durf ik het wel aan. Maar nu is de nieuwe mode casual style volgens het label.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:12 schreef wonderer het volgende:
Ik koop nooit kleren online omdat het toch niet past.
Dat wat we vroeger hobbezakken noemden?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal passen overhemden van de H&M mij prima, daarom durf ik het wel aan. Maar nu is de nieuwe mode casual style volgens het label.
Het heet zelfs relaxed fit, zo van 'Hierin hoef je je buik zeker niet in te houden!'quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wat we vroeger hobbezakken noemden?
Ik hoop dat dat geen mode wordt, net nu ik het figuur krijg voor slim-fitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heet zelfs relaxed fit, zo van 'Hierin hoef je je buik zeker niet in te houden!'
Al dat werk voor NIETS!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen mode wordt, net nu ik het figuur krijg voor slim-fit
Ik zal eerlijk zeggen, een deel van mijn motivatie is wel bepaalde kleding die op een afgetraind lijf nu eenmaal beter staat.quote:
Gelukkig zitten er ook leuke dingen bij.okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker strak om je tetten?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen mode wordt, net nu ik het figuur krijg voor slim-fit
Gelukkig zitten er ook leuke dingen bij.Staat goed & goede haardrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
Oh zo. En thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meer zou wat ongemakkelijk voelen, aangezien ik je vader kon zijn. Maar mooie blauwe ogen..
Thanks. Beter dan eergister inderdaad. Was toch te strak.quote:
Schouders meer. Borst gaat toch altijd een gevoelig puntje blijven, vrees ikquote:
Brede schouders zijn ook niet alles hoor. Ik heb relatief brede schouders, vooral bij een ronde hals trekt dat het shirt al gauw in een lelijke vorm. V-hals is fijner dan imo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schouders meer. Borst gaat toch altijd een gevoelig puntje blijven, vrees ik
Ik heb nu al last van overhemden en zo die in mijn oksels snijden en strak trekken bij mijn bovenrug als ik mijn armen naar voren doe. Maar dat heb ik er graag voor overquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brede schouders zijn ook niet alles hoor. Ik heb relatief brede schouders, vooral bij een ronde hals trekt dat het shirt al gauw in een lelijke vorm. V-hals is fijner dan imo.
Meh, dat haat ik echt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nu al last van overhemden en zo die in mijn oksels snijden en strak trekken bij mijn bovenrug als ik mijn armen naar voren doe. Maar dat heb ik er graag voor over
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit is toch wel echt verschrikkelijk gay.
Misschien ik over een poosje ook wel, maar voor nu is het nog een overwinningquote:
Gelukkig zitten er ook leuke dingen bij.Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al eens 4fa/fmp gedaan? Dat schijnt wel nog te werken kort na X.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
Wel ticket gekocht voor 3-daags technofestival in Groningen in de zomer (Paradigm)![]()
Slechts enkele dagen na de Gay Pride en de Rotterdamse Rave dus de drugs zullen niet even effectief zijn
Nee, maar dit lijkt me dan wel een goed testmoment.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Al eens 4fa/fmp gedaan? Dat schijnt wel nog te werken kort na X.
Morgen 8 uur op, drm.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja half tien is wel extreem
Maar ehh waarom eruit dan?
Heb je dat nieuwe spul geprobeerd? Een neusspray, is reclame van op TV. Werkt echt volgens sommige vrienden.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie er trouwens verschrikkelijk uit atm. Door m'n hooikoorts heb ik enerzijds lichte zwelling rond en vooral onder m'n ogen, en anderzijds doordat ik vanwege de hooikoorts totaal niet slaap zwarte kringen direct onder die zwelling. Gvd. Gelukkig gaat het nu een week lang regenen.
Op zondag?quote:
Nee. M'n huidige spray werkt iig niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe spul geprobeerd? Een neusspray, is reclame van op TV. Werkt echt volgens sommige vrienden.
Ja, policy schrijven voor de FSR.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zondag?
[..]
Nee. M'n huidige spray werkt iig niet.
Ja, het moet een keer gebeuren. 's Middags bowlen en 's avonds uit eten gelukkig.quote:
Ha, chill, bowlen is wel een goede guilty pleasure.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het moet een keer gebeuren. 's Middags bowlen en 's avonds uit eten gelukkig.
En goed voor bonding. Wordt gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, chill, bowlen is wel een goede guilty pleasure.
Ik weet nog wel iets dat goed is voor bonding met die veurzitter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En goed voor bonding. Wordt gezellig.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets dat goed is voor bonding met die veurzitter.
Maar wat is nou het antwoord op z'n vraag.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/453551
Wat een figuur.
Ik denk dat het alsnog dominant is, je laat iemand je kont likken. In porno laten tops zich ook nog wel eens rimmen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wat is nou het antwoord op z'n vraag.
Haha.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het alsnog dominant is, je laat iemand je kont likken. In porno laten tops zich ook nog wel eens rimmen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik wist niet zeker hoe intensief ik het EK zou volgen zonder Oranje. Maar nu denk ik dat ik toch gewoon weer net als afgelopen WK 3 voetbalwedstrijden per dag ga kijken, gevolgd door alle voetbaltalkshows.
Ik ben tegenwoordig groot liefhebber van sinaasappeltheequote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:29 schreef Rezania het volgende:
Ik begin thee meer en meer te waarderen. Geen kcal en toch smaak.
Elke dag vroeg opstaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook ben ik bang
Terwijl ik eigenlijk moet leren. Maar als de dag al om 15:00 begint met voetbal moet je vroeg beginnen.
Kraker van de dagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanavond 21:00 Engeland - Rusland wordt wel smullen denk ik
Tops zijn heus niet altijd dominant. Sowieso ontstaat dominantie/Onderdanigheid naar mijn idee veel meer door handelingen die niet perse seksueel zijn. Of door toevoegingen/onderbrekingen van seksuele handelingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het alsnog dominant is, je laat iemand je kont likken. In porno laten tops zich ook nog wel eens rimmen.
Ohja, dat was echt heel asociaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kraker van de dagde supporters lopen al warm door heel Marseille kort en klein te slaan
Wat ik normaal afkeur maar ze wel gun sinds die supporters van Olympique de stad Groningen aandeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 13:58:05 ]
Bitch, kom dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Ewa ga niet twitteren in mijn timeline bouw je eigen pagina
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]Kon erop wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie zwart is toch okee?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:29 schreef Rezania het volgende:
Ik begin thee meer en meer te waarderen. Geen kcal en toch smaak.
Waren ze toevallig ook 'voor nederland'? Nou dan hebben ze mijn stem hoor huuuuu.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:11 schreef wonderer het volgende:
De SP kwam aan de deur. "Ja, we willen van de eigen bijdrage af en de gezondheidszorg verbeteren!"
Ik: "Hoe dan?"
SP: "Eh... ja, dat weet ik niet hoor"...
Nee, ging alleen om de zorgverzekering. En maar zeggen "wat goed dat u zo kritisch bent!" Ze wisten echt niet hoe ze haddenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren ze toevallig ook 'voor nederland'? Nou dan hebben ze mijn stem hoor huuuuu.
Als ze de vraag "Hoe?" al politiek kritisch vinden..., dan moeten ze echt een andere hobby zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ging alleen om de zorgverzekering. En maar zeggen "wat goed dat u zo kritisch bent!" Ze wisten echt niet hoe ze haddenEn ik ben helemaal niet zo politiek bewust, ik hou alleen niet van bullshit.
De vuilnisbak.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Even hulp nodig: wat is lekker bij pangasiusfilet?
Oh is dat zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vuilnisbak.
Ik ben niet zo activistisch wat dit betreft, maar die vis is echt niet goed, niet voor het milieu, niet voor de economie en niet voor je gezondheid.
Kun je geen andere witvis halen, kabeljauw of zo? Of desnoods koolvis.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh is dat zo?Vertel het maar een andere keer dan, want ik ga het nu wel halen en wil er nog even van genieten als het nog kan.
Er is toch een keurmerk voor ingevoerd?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vuilnisbak.
Ik ben niet zo activistisch wat dit betreft, maar die vis is echt niet goed, niet voor het milieu, niet voor de economie en niet voor je gezondheid.
Te laat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je geen andere witvis halen, kabeljauw of zo? Of desnoods koolvis.
Hm, inderdaad. Dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Er is toch een keurmerk voor ingevoerd?
Ik weet het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:26 schreef wonderer het volgende:
Sorry, ik liet me weer eens te veel meeslepen door internet-hearsay
Ik bereid die pangasiusfilet met bloem en kruiden, dan in de grillpan. Couscous met spinazie, cherrytomaten en knoflook erbij.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:26 schreef wonderer het volgende:
Sorry, ik liet me weer eens te veel meeslepen door internet-hearsay
Zit ik hier met mijn bietjes (gewoon zo uit het plastic) op een bedje van rucola (zo uit het plastic) met gerookte forel (zo uit het plastic; zonder keurmerk) en zoete aardappel (zo uit h... oh nee, zo uit het koekenpan)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bereid die pangasiusfilet met bloem en kruiden, dan in de grillpan. Couscous met spinazie, cherrytomaten en knoflook erbij.
En heb 13 soorten bier.
Biefstuk, bier en blowjobs. Dan is het een blijvertje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit ik hier met mijn bietjes (gewoon zo uit het plastic) op een bedje van rucola (zo uit het plastic) met gerookte forel (zo uit het plastic; zonder keurmerk) en zoete aardappel (zo uit h... oh nee, zo uit het koekenpan)
Geen wonder dat ik single ben, de liefde van de man gaat door de maag, toch?
Kaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Even hulp nodig: wat is lekker bij pangasiusfilet?
Voor die eerste hebben we Loetje, wodka is beter, die laatste...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Biefstuk, bier en blowjobs. Dan is het een blijvertje.
Hangt er van af. Hoe denk je over single malt whisky?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik het doen of beter van niet?
quote:
Kaas heeft een goeie invloed op jequote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:43 schreef praisethebooty het volgende:
Even snel naar de supermarkt geweest voor wat Duvel en Chimay.
(En fruit.)
Da's niet handig. D'r hoort wat in te zitten...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:46 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb nog een lege Laphroaig koker.
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar nu ik ff heb gegoogled denk ik niet dat ik het snel zal gaan gebruiken ook...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:47 schreef praisethebooty het volgende:
Gebruikt een van jullie Discord eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbedoeld suggestieve foto.![]()
Wrom niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar nu ik ff heb gegoogled denk ik niet dat ik het snel zal gaan gebruiken ook...
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:50 schreef praisethebooty het volgende:
Onbedoeld, uh-huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbedoeld suggestieve foto.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:50 schreef praisethebooty het volgende:
Je hebt goede smaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbedoeld suggestieve foto.![]()
Ik gebruik Skype al niet zo vaak, en tijdens gamen zit ik al helemaal niet online. Dus al die andere dingen die het ondersteunt heb ik ook niet nodig.quote:
Ik geloof er geen moer vanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Pas nadat ik hem had gemaakt zag ik het.Serieus.
Ah zo... Ik gebruik het vooral als gewone chat-dinges, niet voor tijdens het gamen. (Ik speel vooral singleplayer games).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik gebruik Skype al niet zo vaak, en tijdens gamen zit ik al helemaal niet online. Dus al die andere dingen die het ondersteunt heb ik ook niet nodig.
Ik kan je toch niet overtuigen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van
Damn, nu heb ik zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |