Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 gram pasta blijft qua voedingswaarde gewoon 50 gram geloof ik, aangezien het enkel water opneemt.
Ik koop pasta altijd vers en dan flikker ik gewoon gelijk dat hele pak erin.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.
Mja, maar van die verse pasta's is altijd zo weinig. Da's dan voor 2p meestal... en ik vreet t in m'n eentje makkelijk opquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koop pasta altijd vers en dan flikker ik gewoon gelijk dat hele pak erin.
Elke drug heeft risico's natuurlijk. Maar die zijn wel in te perken als je er een beetje verstandig mee omgaat en dan neem je gewoon een gecalculeerd risico.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens dan?
Je mag van mij doen wat je wil hoor
Maar het is niet voor niets dat zoveel mensen koppijn krijgen van het snuiven aan poppers. PATS met de bloedvaten.
Maar ga je gang
Eigenlijk vind ik t bijna vergelijkbaar met 9gag, animated gifs en memes van deze tijdquote:
Twee tot drie porties inderdaad afhankelijk van wat ik erbij gooi. Heb ik wat voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar van die verse pasta's is altijd zo weinig. Da's dan voor 2p meestal... en ik vreet t in m'n eentje makkelijk op
Ik ben heel slecht in gewicht gokken dus ik meet het wel af. Ik at al gezond, alleen mijn porties waren niet altijd even handig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok bij dingen als rijst en pasta altijd maar wat. Ga t echt niet allemaal afwegen.
Daar heb ik t toch ook helemaal niet over? Ik zeg alleen: "Dat POP zou t geluid je bloedvaten zijn, aangezien je bloedvaten er stuk van gaan." Is een constatering. En jullie beginnen meteen met "Jamaar van alcohol ooooook!". Ja? So? Zeg ik dan van niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke drug heeft risico's natuurlijk. Maar die zijn wel in te perken als je er een beetje verstandig mee omgaat en dan neem je gewoon een gecalculeerd risico.
Ik hou meestal datgene aan wat de scan me zegt als "portie". Zoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in gewicht gokken dus ik meet het wel af. Ik at al gezond, alleen mijn porties waren niet altijd even handig.
M'n post is enkel een aanvulling, rustig maar zuster.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik t toch ook helemaal niet over? Ik zeg alleen: "Dat POP zou t geluid je bloedvaten zijn, aangezien je bloedvaten er stuk van gaan." Is een constatering. En jullie beginnen meteen met "Jamaar van alcohol ooooook!". Ja? So? Zeg ik dan van niet?Ik weet ook wel dat alcohol een hard drugs is en slecht is.
Porties op verpakkingen kloppen echt niet tenzij je bejaard of een klein kind bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou meestal datgene aan wat de scan me zegt als "portie". Zoiets
Rezania. Die is dik na de discodel, dus die spreek ik aan met meervoudquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n post is enkel een aanvulling, rustig zuster.Wie is jullie trouwens? Ik heb niets over alcohol gezegd.
Die vlaai kwam hier laatst al voorbij maar die zag er niet zo lekker uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:36 schreef Rezania het volgende:
Frikandelpizza's, -vlaaien en gin tonics op eerste Amsterdamse frikandel disco
Echt wat voor Pax.
Disco-del klinkt meer als een slet op de dansvloer.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
Ik presenteer u de 'discodel'!
[ afbeelding ]_!
Ik heb t niet over de porties op verpakkingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Porties op verpakkingen kloppen echt niet tenzij je bejaard of een klein kind bent.
Jij bent dus een discodel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Disco-del klinkt meer als een slet op de dansvloer.
En de discodel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die vlaai kwam hier laatst al voorbij maar die zag er niet zo lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |