abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162879670
Ervaringen van anderen die moeite hebben met de overgang van student naar volwassenheid ook welkom.
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:33:58 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162879681
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
Jij maakt het noodgedwongen :). Je moet wel je eigen geluk afdwingen, Deez, anders komt er nooit wat van.

Je was de afgelopen dagen zo goed op weg, houd dat vast *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162879716
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
pi_162879741
En nee de UB is een complete faal geworden. Dik een jaar daar rondgelopen dus zou als ik het slim had aangepakt nu volop contacten daar. Maar toch die vreemde eend voelen, want ik studeer daar zelf niet en ken dus niemand.
pi_162879746
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:31 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Inderdaad! Nu op zoek naar een nieuw tuintje om dit verder uit te bouwen deze zomer ;)
Misschien kan hij in die tussentijd een bijbaan nemen of vrijwilligerswerk doen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:38:00 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162879818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef Deezertje het volgende:
En nee de UB is een complete faal geworden. Dik een jaar daar rondgelopen dus zou als ik het slim had aangepakt nu volop contacten daar. Maar toch die vreemde eend voelen, want ik studeer daar zelf niet en ken dus niemand.
En reageer alsjeblieft op Bananenpap zijn post, ik word gek van steeds diezelfde lap terechte tekst :(.
pi_162879830
quote:
Waarom een faal? Je ging erheen om te studeren. Het actief proberen van leggen van contacten is pas iets recents.
Zie de UB als een stepping stone: daar begonnen, ergens anders verder.
No 04
pi_162879845
quote:
Volgens mij had je de laatste dagen je angst wel opzij gezet. Dus zullen we van die complete faal 'laatbloeiers bloeien het mooist' maken?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162879862
quote:
Dat is waar, je had daar zat contacten op kunnen doen maar hoe had je dat dan aangepakt als je moeite hebt met het vinden van aansluiting?

Je was wel onder de mensen, dan heb ik het over leeftijdsgenoten. Dat zal wel anders worden als je het werkende leven in gaat.
pi_162879890
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:38 schreef Koral het volgende:

[..]

Volgens mij had je de laatste dagen je angst wel opzij gezet. Dus zullen we van die complete faal 'laatbloeiers bloeien het mooist' maken?
Moest hieraan denken
No 04
pi_162879908
quote:
Terugkijken naar het verleden brengt je niet veel verder. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Waar ga je nu contacten leggen? Syndroom raadt een paar goede dingen aan ;)
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:40:50 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162879925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Misschien kan hij in die tussentijd een bijbaan nemen of vrijwilligerswerk doen?
Is dit geen idee, Deezer? Vrijwilligerswerk aanpakken. Je doet iets nuttigs, bent van de straat en hebt sowieso contact met andere mensen.
pi_162879952
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

En reageer alsjeblieft op Bananenpap zijn post, ik word gek van steeds diezelfde lap terechte tekst :(.
Tja hij heeft gelijk maar ik wil gewoon verder met mijn leven dus terugkijken heeft geen zin.
pi_162879978
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja hij heeft gelijk maar ik wil gewoon verder met mijn leven dus terugkijken heeft geen zin.
In dat geval over en uit met de UB gedoe.
Op naar de volgende pagina van je leven.
No 04
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:42:19 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162879992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lees zijn post goed door en reageer daarop. Niet op mij :).

En uit je verleden kun je wel lering trekken ;).
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:42:45 #16
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162880008
Vrijwilligerswerk heb ik hem ook al zo vaak aangeraden maar dat wil ie niet :{
pi_162880063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Vrijwilligerswerk heb ik hem ook al zo vaak aangeraden maar dat wil ie niet :{
Ik wou bij de Kindertelefoon maar dat raden jullie hier af.
pi_162880082
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dit geen idee, Deezer? Vrijwilligerswerk aanpakken. Je doet iets nuttigs, bent van de straat en hebt sowieso contact met andere mensen.
En het is ook nog eens goed voor je cv. Alleen maar voordelen lijkt me :)
pi_162880095
Of hij moet een bijbaan zoeken met veel vrouwelijk schoon? :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:45:23 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162880108
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wou bij de Kindertelefoon maar dat raden jullie hier af.
Dat kan ik me indenken. Dat raad ik je ook af.

Is een dierenasiel geen optie? Of meehelpen in een bejaardentehuis?
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:46:46 #21
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162880157
En je bent goed met computers dus ouderen of kinderen computerles geven
pi_162880165
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan ik me indenken. Dat raad ik je ook af.

Is een dierenasiel geen optie? Of meehelpen in een bejaardentehuis?
Nee, hij wil een baan mits hij ook in contact komt met leeftijdsgenoten. Dan wordt het wel moeilijk.

Weet niet of hij ook affiniteit heeft met ouderen?
pi_162880181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
En je bent goed met computers dus ouderen of kinderen computerles geven
Ik wil contact met mijn generatie.
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:47:46 #24
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162880189
Door een baan heb je iets om over te praten, door iets te hebben om over te praten gaat contact maken weer makkelijker
pi_162880198
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wil contact met mijn generatie.
HORECA ^O^ ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')