Nu staat er Haase om 16.00 ipv Kikiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verrek, wat stom. Dacht dat ik die al had verwerkt.
Staat er nu in
Bij mij staat toch echt Kiki erin, ook nadat ik 'm ververst heb. Haase staat op morgen zonder tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu staat er Haase om 16.00 ipv Kiki.
Ik was van plan een dagelijks topic te openen. Net als 4 jaar geleden tijdens de Spelen. Na twee dagen er mee gestopt, de OP van de tweede dag verwijderd. De azijnpissers kom ik graag tegemoet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef kilon het volgende:
Is het misschien een goed idee om de sporten van voorgaande dagen eruit te halen (of op een ander blad te zetten) zodat je na een paar dagen niet zo ver naar onderen hoeft te scrollen?
Zeker een plan. Sterker nog, dat is nu gedaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef kilon het volgende:
Is het misschien een goed idee om de sporten van voorgaande dagen eruit te halen (of op een ander blad te zetten) zodat je na een paar dagen niet zo ver naar onderen hoeft te scrollen?
Nice.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker een plan. Sterker nog, dat is nu gedaan![]()
Bestand is ook bijgewerkt weer.
dat het onzeker is of die deelnemer dan in actie komt. Een judoka kan in eerste ronde uitgeschakeld worden en dan is een finale judoën vrij lastigquote:
Voor morgen kun je Poels verwijderen, die start niet in de tijdrit.quote:
De updates worden elke dag gewoon stilletje doorgevoerd zonder het hier te melden. Je kan dus gewoon blijven kijken. Hij is up-to-date.quote:
Kan het kloppen dat je schema vandaag niet aangepast is? Hij blijft bij mij beginnen met vrijdag. Verder niks danquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
De updates worden elke dag gewoon stilletje doorgevoerd zonder het hier te melden. Je kan dus gewoon blijven kijken. Hij is up-to-date.
Had nog geen tijd om de dag van gisteren weg te halen. Inmiddels wel gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat je schema vandaag niet aangepast is? Hij blijft bij mij beginnen met vrijdag. Verder niks dan![]()
![]()
Die staat om 15 uur in het schema. Klopt die tijd niet? (Dat zou jammer zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:34 schreef Felagund het volgende:
Er missen nog een paar meer dingen:
- 17:30 Badminton kwartfinale Muskens/Piek
- 1:30 Kwartfinale vrouwenhockey: Nederland-Argentinie
Kwartfinale badminton is om 13:30quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:34 schreef Felagund het volgende:
Er missen nog een paar meer dingen:
- 17:30 Badminton kwartfinale Muskens/Piek
- 1:30 Kwartfinale vrouwenhockey: Nederland-Argentinie
Dat is de eerste kwartfinale, Misschien dat het schema is veranderd?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die staat om 15 uur in het schema. Klopt die tijd niet? (Dat zou jammer zijn)
Klopt, volgens mij kijk ik scheel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |