Nou en. Hij is geen onderdeel van je leven meer, move on.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Nee, als ik dit vertelt tegen mensen zeggen ze gelijk: wat? Zo snel?!
Ok,quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt echt morgen trouwen als je wil
Ja, ok je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt echt morgen trouwen als je wil
Ik bedoel eigenlijk de mensen die er wel toe doen. Zoals je ex. En zijn vrouw.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Nee, als ik dit vertelt tegen mensen zeggen ze gelijk: wat? Zo snel?!
jaquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou en. Hij is geen onderdeel van je leven meer, move on.
Ja, inderdaad. Maar bedankt voor jullie reacties.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als ze trouwens net getrouwd zijn grote kans dat ze zwanger is.
Is toch leuk joh, mag je straks op kraamvisite en de coole 'tante' uithangen. Je moet blij voor ze zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:37 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar bedankt voor jullie reacties.
nee hahaha hahahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, mag je straks op kraamvisite en de coole 'tante' uithangen. Je moet blij voor ze zijn.
Haha, denk hetquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:43 schreef yosander het volgende:
Waarschijnlijk denkt hij dat je cray cray bent en zodra hij je blokkeert je met een mes voor zijn deur zal staan
Ik denk zomaar dat TS ontzettend goed in bed is. De crazy/hotness scale gaat hier wel op denk ik zo.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:43 schreef yosander het volgende:
Waarschijnlijk denkt hij dat je cray cray bent en zodra hij je blokkeert je met een mes voor zijn deur zal staan
Gelukkig geeft niemand een fuck om wat jij vindtquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:26 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Ja, nou kijk. Je moet ook trouwplannen maken en dat doe je niet in een paar dagen. dus zowieso paar maanden tijd om je bruiloft te plannen. en je moet degene ook leren kennen. Hij kende haar al denk ik van te voren. Maar dus ik vind het gewoon veelste snel binnen een jaar trouwen. (Relatie krijgen, elkaar leren kennen, daten, bruiloft plannen, ten huwelijk vragen) dat alles bij elkaar is in mijn ogen veelste kort
Hmm.. bedankt?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat TS ontzettend goed in bed is. De crazy/hotness scale gaat hier wel op denk ik zo.
Geen dank. Pic van jezelf mag je in de DM doen. Ik zal ervoor zorgen dat je je ex vergeet.quote:
Ja, dat kan ook! Bedankt voor je reactie. Ik ben namelijk geen man, kan dus niet altijd weten wat een man denktquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:46 schreef jogy het volgende:
Meerdere opties maar ik zou zeker rekening houden met de mogelijkheid dat je ondanks een lange relatie amper meer een emotie bij hem los kan weken en hij het te veel moeite vind om je daadwerkelijk te blokkeren.
Nee doe jij maarquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen dank. Pic van jezelf mag je in de DM doen. Ik zal ervoor zorgen dat je je ex vergeet.
Het leven kan gek lopen hé?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:48 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook! Bedankt voor je reactie. Ik ben namelijk geen man, kan dus niet altijd weten wat een man denkt
Ontzettend jaloerse kinderachtige huilende meid ben jij zegquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:09 schreef beebee95 het volgende:
[..]
Ja, ik ben 22. Maar ik ben gewoon heel boos hoe je gelijk kan gaan trouwen, alsof onze relatie niks waar is. mijn ex is 24.
Nee, ik denk niet dat het jaloerse is. Toen het uit was met mij en hem had ik wel rust en tijd nodig om het de relatie te verwerken. Maakt niet uit hoe het is uitgegaan of dat je niks meer voor elkaar voelt. Daarom vind ik het niet "netjes" van hem om gelijk te trouwen, want dan lijkt het alsof onze relatie van 5 jaar niks heb voorgesteld. Omdat hij niet eens tijd nodig had om het te "verwerken"quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het leven kan gek lopen hé?. Maar laat het gewoon los. De vraag van waarom jij je geroepen voelt als samenwonende vrouw om je nu getrouwde ex vriend de huid vol te schelden is interessanter dan de vraag waarom hij je niet geblocked heeft. Omdat hij sneller is dan jij? Beetje jaloers?
Misschien kan je hem nog inhalen met een zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |