Ze houdt heel erg van zoete aardappel, alleen heb ik dit nog nooiit gemaakt en of ooit gegeten. Maar zou dit graag willen doen om haar echt te verassen. En of jullie moeten goede en leuke ideeën hebben. Lasagne doet het idd altijd goed zoals jullie zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
Heeft ze bepaalde voorkeuren? Zou daar iets meedoen, dat maakt het persoonlijker.
Maak zoete aardappel patat in de oven, is peanuts.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:58 schreef Swizzlerzz het volgende:
[..]
Ze houdt heel erg van zoete aardappel, alleen heb ik dit nog nooiit gemaakt en of ooit gegeten. Maar zou dit graag willen doen om haar echt te verassen. En of jullie moeten goede en leuke ideeën hebben. Lasagne doet het idd altijd goed zoals jullie zeggen
Zoete aardappel is wel te combineren met lasagne.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:58 schreef Swizzlerzz het volgende:
[..]
Ze houdt heel erg van zoete aardappel, alleen heb ik dit nog nooiit gemaakt en of ooit gegeten. Maar zou dit graag willen doen om haar echt te verassen. En of jullie moeten goede en leuke ideeën hebben. Lasagne doet het idd altijd goed zoals jullie zeggen
Dankjewel "PluisigNijntje" hier kan ik echt iets mee. Ik heb enige ervaring in koken, geen echte kok ofzo. Maar wel passie voor kokenquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe goed ben je in koken? Kun je alleen de standaard doordeweeks spaghetti-wraps-aardappels/groente/vlees maken of heb je wel wat meer ervaring?
Ik zou het gemakkelijk houden maar wel luxe met goede producten. Bijvoorbeeld: als voorgerecht carpaccio (van de slager, beetje peper, parmezaan, zongedroogd tomaatje, rucola of gemengde sla erop en balsamico- of basilicumdressing).
Als hoofdgerecht iets van biefstuk of een garnalenspies met lekkere kruiden, met zoete aardappels uit de oven en salade of iets van boontjes met spekjes en ui.
Toetjes ben ik geen held in maar daar kan iemand anders vast wel wat op bedenken
Klinkt goed! Als toetje zou je wat fruit met een bolletje ijs kunnen maken, of alleen ijs met slagroom of iets. IJs met warme kersen is trouwens ook lekker, of met appelcrumble er bij.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe goed ben je in koken? Kun je alleen de standaard doordeweeks spaghetti-wraps-aardappels/groente/vlees maken of heb je wel wat meer ervaring?
Ik zou het gemakkelijk houden maar wel luxe met goede producten. Bijvoorbeeld: als voorgerecht carpaccio (van de slager, beetje peper, parmezaan, zongedroogd tomaatje, rucola of gemengde sla erop en balsamico- of basilicumdressing).
Als hoofdgerecht iets van biefstuk of een garnalenspies met lekkere kruiden, met zoete aardappels uit de oven en salade of iets van boontjes met spekjes en ui.
Toetjes ben ik geen held in maar daar kan iemand anders vast wel wat op bedenken
Ik mag hopen dat TS zijn room opgeklopt wordt als toetjequote:Op donderdag 9 juni 2016 13:44 schreef habitue het volgende:
Beetje laat ook he dat je het nu nog moet bedenkenMaargoed, het is buiten heerlijk zomers weer dus ik zou absoluut gaan voor wat lichtere zomerse gerechten.
Voor: Spaanse Gaspacho soep
Hoofd: Quesadilla met zoete aardappel
Na: Iets van aardbei en ijs met opgeklopte room Nu juiste tijd voor aardbeien.
Nu moet je nog wel ff vertellen wat het is geworden he! Laat ons niet in spanning!quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:06 schreef Swizzlerzz het volgende:
[..]
Dankjewel "PluisigNijntje" hier kan ik echt iets mee. Ik heb enige ervaring in koken, geen echte kok ofzo. Maar wel passie voor koken
Zo frequent was ie er al niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef RobinOok het volgende:
Van mij mag ie een permban.
Ik haat dit soort topics.
Eikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |