Jmmr wil dat ze kapot gaatquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze gaat niet dood en nog hele belangrijke rol spelen en waarschijnlijk nog grote machtsgreep plegen met Jaime
Op je rug liggen en dan 1 been over de deken of op je zij en 1 been over dekenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ook geen goede slaaphouding vinden en met deken lijkt het wel alsof ik in de sahara lig en zonder deken Alaska
ik mis je nu alquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
ik ga poepen.. ff naar boven.. ben er zo weer.. bedoel dan dat ik op de pot weer zit te fokken
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan 1 been over de deken of op je zij en 1 been over deken
Is te warm voor mijn andere been.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, lekker wijf ook nogquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
Cersei is kutwijf ik ben team khaleesie
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee vind haar stom dus ook niet lekkerquote:
Heb even een s toegevoegdquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind Sansa echt bitch en nu spant ze John voor d'r karretje
vind d'r echt geil net als jaime, zou meedoen in trioquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee vind haar stom dus ook niet lekker
Zou liever met khaleesi en die Nederlandse knulquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind d'r echt geil net als jaime, zou meedoen in trio
die huisman?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever met khaleesi en die Nederlandse knul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |