Wow toevalligquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Zelfs in mijn horoscoop word ik lastig gevallen met open deuren ;s
oh nee ik heet toevallig weegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word er altijd een beetje link van als een horoscoop je met de naam van je sterrenbeeld aanspreekt
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Oberquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Om me te gebruiken wanneer het jou uitkomt en me te verruilen wanneer je wilt zeker ;sssquote:
Waar heb je het toch steeds over snoesje? ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om me te gebruiken wanneer het jou uitkomt en me te verruilen wanneer je wilt zeker ;sss
Nee, een goede serie bevat minimaal 1 dom blondjequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Ben bij aflevering 7 van S4 van got en gaat cercei nog een keer dood of wat
Ik ben bang dat je boos wordt omdat ik je per ongeluk spoiler vertel terwijl ik gewoon enthousiast ben dat je zelfde serie als ik leuk vindt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Nee, wil je haar dood?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Ober
Ja, stom hèquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zelfs je sterrenbeeld begint over open deuren
Wat een schijthoroscoopquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja. En hard ook.quote:
Ik ben ook weegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Ober
Nee nu vraag ik toch gwnquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je boos wordt omdat ik je per ongeluk spoiler vertel terwijl ik gewoon enthousiast ben dat je zelfde serie als ik leuk vindt.
Goed verhaal, zou morgen weer lezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik nam het op voor hzaw en toen begon de ruzie, duurde maar 5 post
Ze gaat niet dood en nog hele belangrijke rol spelen en waarschijnlijk nog grote machtsgreep plegen met Jaimequote:
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:57 schreef HPLC het volgende:
Maar bedankt, ik zal Etsu hier morgen op aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |