lulquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terecht, ik heb hem ook getr'd
Wrm mag nachtbagger eigenlijk niet meer, niet iedereen wil in een sc postenquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Pharkus heeft gewoon mijn nachtbagger toppa van gister gesloten
Ik haat Bradge niet hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:33 schreef Argo het volgende:
Al dat gehaat op koning bradge. Hij is mijn held, heeft zware struggles maar blijft soirgaan en laat zich niet kisten. Bradge is gewoon de Leeuw van (waar hij ook geboren is)
wat?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:34 schreef SideEffect het volgende:
Weet jij eigenlijk waar ik mijn lingerie kan weggooien? Ik wil van die fetisj af, en heb alles afgezocht..![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm mag nachtbagger eigenlijk niet meer, niet iedereen wil in een sc posten
KLB / Freaks van de samenleving.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
KLB / Freaks van de samenleving.Tr hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
KLB / Freaks van de samenleving.Jezus. Wie? Argo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weenie, kom nooit in aanraking met lingeriequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus als je nog tips hebt hem even dm'en
ook niet alleen één gebrekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |