Italiaantjes moet je kort houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan nog steeds
Italiaantjes die smerig 1-0 van België winnen ofzo
Halloow Flippieequote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:17 schreef Flippiee het volgende:
Jancees er is een snapchat filter met C.Ronaldo. best thing ever.
kut mensen zijn datquote:
Op een enkeling na is dar wel drama jaquote:
Ja zeker. Had alleen gehoopt dat te volgen met een baantje op zak, maar nog niks gehoordquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks nog Frankrijk kijken, Fokkie?
Per mail, dat is wel kut.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Had alleen gehoopt dat te volgen met een baantje op zak, maar nog niks gehoordmaandag pas uitslag per mail
Klantenservice van Ziggoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Per mail, dat is wel kut.
Wat voor baan?
Duurt nog wel even dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo
Als ik aangenomen word moet ik alsnog tot 4 juli wachten voor ik kan beginnen met een twee-weekse training, maargoed dat is niet zo erg
M'n motivatie was prima zeiden ze en heb ervaring.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even dus.
Maak je goede kans op de baan?
Ik kan niemand noemen die ik daar geen drama vindquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een enkeling na is dar wel drama ja
Deadprez is wel prima kerelquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan niemand noemen die ik daar geen drama vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |