Zou je daarom ook met WCH naar bed gaan, maar alleen omdat je Niels niet wil?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Clinton stemmen. Maar alleen omdat ik Trump niet wil.
ja lang geleden moet weer ff nadenkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja jongen ik leef de leven, ik heb 't druk enzo
Nee want als ik geen van beide doe heeft dat geen consequenties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou je daarom ook met WCH naar bed gaan, maar alleen omdat je Niels niet wil?
Hey vanillebaasquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.
Ben wel al tijdje niet meer geband. Dus ja, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja lang geleden moet weer ff nadenken
Ahzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee want als ik geen van beide doe heeft dat geen consequenties.
HPLCgodquote:
Alleen vrouwenbillen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash zou trump zo hard baffen dat z'n tong ervan begint af te slijten
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.quote:
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
Ash toch eveneens niet als velen dachten dat Ash een clon van McNult is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
McNultyquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
Nou ja, vrouwelijk schoon, vieze dikke kontenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt mij al die tijd voor de gek gehouden terwijl ik gevoelens voor jou ontwikkelde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die dmde me zondagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
VKNiet gemist
McNulty.Mis hem nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |