Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.quote:
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
Ash toch eveneens niet als velen dachten dat Ash een clon van McNult is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is ook wel verdwenen ineens ja. Maar die poste zoveel vrouwelijk schoon dat hij niet gay kón zijn.
McNultyquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Paxpost zijn troll, eerste post van Ash is het posten van vrouwenbillen, iemand dacht zelf dat Ash een clon van McNult is.
Nou ja, vrouwelijk schoon, vieze dikke kontenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij hebt mij al die tijd voor de gek gehouden terwijl ik gevoelens voor jou ontwikkelde?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die dmde me zondagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Catkiller het volgende:
VKNiet gemist
McNulty.Mis hem nog steeds
Nee, per staat worden kiesmannen binnen gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Bestaat er een soort van minimale opkomst voor de presidentsverkiezingen?
Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee, per staat worden kiesmannen binnen gehaald
Dit moet ik zien.quote:
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus jij hebt mij al die tijd voor de gek gehouden terwijl ik gevoelens voor jou ontwikkelde?
Dit doet pijn
Welke vrouwenplaatjes stuurde hij je?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.
omdat Ash Pax probeert te trollenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent er echt altijd pas als Ash dat soort post post aar indien Ash erop ingaat verdwijn je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |