quote:In Amsterdam is een lugubere vondst gedaan. Een voorbijgangster trof in de bosjes aan de Oostoever een dode baby aan, zo liet de politie weten. De politie is een onderzoek begonnen.
Het parkachtige gebied langs de Sloterplas is afgezet voor onderzoek. De doodsoorzaak is onbekend. Om daar meer over te weten te komen wordt "ergens in de komende dagen" sectie verricht.
Een woordvoerder van de politie kon woensdagavond nog niks zeggen over het geslacht van het kindje of over de vermoedelijke leeftijd.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ieder verstandig persoon stemt op Trump.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
goedzo ashquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Mij ook.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toffe kerel lijkt me, die hardwell
Zo nuchter nog ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Probs voor wat hij al bereikt heeft.
Liever op een mbo jodenknecht die nooit een echte baan heeft gehad dan een universitaire billionaire?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:22 schreef HPLC het volgende:
Stem nog liever 5 keer Geert dan 1 keer Trump
Alsof ze dat gaat doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:23 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het belangrijk momenteel dat een vrouw, aan het roer van het machtigste land ter wereld, eventjes aan de islamitische wereld gaat vertellen dat ze een toontje lager mogen zingen.
clinton die de rapevictims van Bill kapot heeft gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Clinton die Trump beschuldigt van liegen.
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash zou trump zo hard baffen dat z'n tong ervan begint af te slijten
hahaha is ie weer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe dat pas als hij de 85 is gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |