hoe lang ben jij danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus christus pax nog een paar kilo minder en je bent net zo zwaar als ik terwijl je tyfuslang bent
qua lichaam wel ook ribben (en beetje een buikje welquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was gister 59.5
zo eng, al m'n ribben te zien en ook in m'n gezicht
ik lijk bijna zo'n junk maar ik ben nu weer veel calorieen aan het klappen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieg niet.
Jij bent 9/10 keer de oorzaak. Vies ventje dat je bent.
haha nu kan je ook niet zoenenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja door pfeiffer
maar kan nu weer eten zoals voorheen gelukkig dus het komt er wel weer bij
jongen kom een keer met mij meequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja door pfeiffer
maar kan nu weer eten zoals voorheen gelukkig dus het komt er wel weer bij
zou knijpenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua lichaam wel ook ribben (en beetje een buikje wel)
mijn gezicht is niet heel mager, wangengod
Naief acht ik een betere term, maar ik zal dit oordeel niet verder uitbreiden aangezien ik goede hoop blijf houden in de toekomstquote:
dat hou ik niet binnen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
jongen kom een keer met mij mee
avondje verder en paar kg verder
wow zo groot is mijn piemel in mmquote:
vandaar ook mijn status op whatsappquote:
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk eten veel moslims denk ik een stuk minder dan dat ze overdag zouden eten hoor. Het is niet opeens 4 uur lang bunkeren ofzo snachts
quote:
Het gaat ook om bewustwording, niet om mee te verhongeren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongeren
dat ook niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naief acht ik een betere term, maar ik zal dit oordeel niet verder uitbreiden aangezien ik goede hoop blijf houden in de toekomst
Het gaat dan ook niet alleen om het vastenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds veel meer dan echt arme meisjes die verhongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |