gelukkig hoeft schildertape niet lang te blijven zitten, maar echt....quote:Op zondag 12 mei 2019 10:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Schilderstape wil heel aardig. En die verfbakjes zijn wel goed. Maar blijf met je dikke vingers van die pluizen rollers af. Echt!
ja ik vermoed ook dat TS uit de 80/90's is net zoals ikquote:Op zondag 12 mei 2019 10:15 schreef Lola69 het volgende:
Dunlop betrouwbaar? Het is een merknaam die al jaren op allerhande goedkope Chinese troep geplakt wordt.
Niet gewoon echte treinen besturen 😱quote:Op zondag 12 mei 2019 10:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
gelukkig hoeft schildertape niet lang te blijven zitten, maar echt....
die andere zijn de naam TAPE onwaardig!
ik haal dr vaak zat boortjes, zaagjes en schroeven
als ze stuk gaan is er niks aan t handje gewoon vervangen
ben alsnog fucking blij met de Action
vooral het kunstgras 15-20euro per rol
exact t zelfde ligt hier bij de Eurofleur voor 125!!!
(ik gebruik t voor mn modeltreinen aankleding in de tuin)
Breng het dan terug, debiel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef tstile het volgende:
Man man, je denkt Dunlop, dat is een betrouwbaar merk?
Dus je ziet zo'n Dunlop bandenpomp bij de Action liggen.
17 bar maarliefst!
Volgens het plaatje ook geschikt voor auto's.
Wat blijkt, 17 bar haalt 'ie niet, 7 is wel de max.
De meter is compleet onbetrouwbaar... Kortom je rijdt met veelste lage bandenspanning als je hier je vertrouwen in stelt...
Het meest vervelende is nog dat ik nu weer terug moet met die zooi...
Nope not the real dealquote:Op zondag 12 mei 2019 11:29 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Niet gewoon echte treinen besturen 😱
Een paar keer met tape ertegen dan zijn de losse pluisjes weg en kan je daarna veilig rollenquote:Op zondag 12 mei 2019 10:14 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Mijn hemel die pluizenrollers helpen alles omzeep als je pecht hebt. Hele deurpost naar de gedver
Net zoals Grundig, Blaupunkt, enz.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:15 schreef Lola69 het volgende:
Dunlop betrouwbaar? Het is een merknaam die al jaren op allerhande goedkope Chinese troep geplakt wordt.
Denk je dat ze die zooi controleren als het uit China binnenkomt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:34 schreef tstile het volgende:
Ik vind het niet erg dat ze zooi verkopen, maar het scheelt wel als er geen dingen op de verpakking zouden staan die ze niet waarmaken.
Voor iets dat besteld is en bezorgd wordt in een blanco discreet pakje.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar heb je meer dan 7 bar in hemelsnaam voor nodig?
Ja, alleen gaan de banden dan heel hoog piepen als je door de bocht gaat.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helium. Is nog beter. Stabiel en licht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |