Dat zal bij Watch Dogs niet anders zijn gok ik zo...quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:47 schreef AntiChrist7 het volgende:
En de MP zit toch maar vol met hackers waar ze niks aan doen
Ik heb me denk ik moeten verduidelijken, ik doel vooral op de laatste 3 jaar van Ubisoft. De oude Ghost Recon en Rainbow Six heb ik ook met plezier gespeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ubisoft is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
[..]
Over de jaren heen? Vooralsnog spreek je steeds over de afgelopen twee jaar, niet de afgelopen dertig jaar dat het bedrijf al games maakt.
Heel veel kritiek op Ubisoft is gewoon terecht imho, zoals die DRM shizzle en bijbehorende leugens t.t.v. AssCreed II. Of die uPlay-troep van ze die overal terugkomt.quote:
Nja ik wil niet dat zij eeuwig branden, maar ik wil dat ze het financieel voelen wanneer ze weer een matige game uitbrengen zodat ze ervan leren en in het vervolg betere games maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
l.
Probleem is alleen dat mensen in mijn optiek nogal doorschieten en meteen vinden dat een bedrijf eeuwig moet branden, ongeacht van dingen die ze wél goed gedaan hebben.
Deze meme gaat over jou. Als je het als consument OK vindt wat er allemaal met je wordt uitgehaald.quote:
We gaan het meemaken, ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren rondom Watch_Dogs 2.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:45 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Nja ik wil niet dat zij eeuwig branden, maar ik wil dat ze het financieel voelen wanneer ze weer een matige game uitbrengen zodat ze ervan leren en in het vervolg betere games maken.
Er wordt helemaal niks met mij uitgehaaldquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:00 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Deze meme gaat over jou. Als je het als consument OK vindt wat er allemaal met je wordt uitgehaald.
No commentquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niks met mij uitgehaald![]()
Ik bepaal of ik een spel koop, Ubisoft niet......
Kunnen de mods niet iets doen aan mensen die iemand die kritische feiten opnoemt uitmaken voor troll?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Kunnen de mods niet iets doen aan de trolls die meer tijd steken in het zeuren over games dan daadwerkelijk gamen?
True. Al blijven Fifa en Mass Effect leuke games.quote:
Wel mooi om te zien dat jij degene bent die hier op de man speelt en mij uitscheldt terwijl ik enkel inhoudelijke punten maak.quote:
Pff en wat dacht je van Bullfrog, Westwood, Maxis. Allemaal dood nu toch. Hoe fucking zonde is het.. kijk wat ze met Dungeon Keeper hebben gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:33 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
True. Al blijven Fifa en Mass Effect leuke games.
Maar wat EA met Sim City heeft gedaan kan ik ze niet vergeven. (Alsnog 100 uur in die game gestoken... maar het was natuurlijk totaal niet wat het had moeten zijn).
Leuk voor je, laat je ons nu met rust nu je punt gemaakt is, of blijf je loeren voor elke keer dat je iets kan zeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:39 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat jij degene bent die hier op de man speelt en mij uitscheldt terwijl ik enkel inhoudelijke punten maak.
Nogmaals stop met mij de mond proberen te snoeren. Dit is een forum met verschillende meningen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Leuk voor je, laat je ons nu met rust nu je punt gemaakt is, of blijf je loeren voor elke keer dat je iets kan zeggen?
Gast, begin lekker een los topic over het gedrag van Ubisoft en andere gamestudios maar laat de losse gametopics daar waar ze voor zijn; de games.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:45 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Nogmaals stop met mij de mond proberen te snoeren. Dit is een forum met verschillende meningen.
Jij bent hier degene die telkens persoonlijke aanvallen doet en helemaal niets inhoudelijk/over Ubisoft/Watchdogs te zeggen hebt.
Nee hoor, dan ga je ook volop janken en doen alsof het een kutgame is, want Ubisoft. Doe jezelf alsjeblieft niet coulanter voor dan je bent.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Als Ubisoft wel een goede game maakt dat aan de door hun gemaakte verwachtingen voldoet zal ik ook de eerste zijn die ze een compliment geeft.
Prima. Alles wat ik al heb willen zeggen heb ik al gezegd trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gast, begin lekker een los topic over het gedrag van Ubisoft en andere gamestudios maar laat de losse gametopics daar waar ze voor zijn; de games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |