abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162846915

Ik ga hier niet hyped over doen.

Trailer ziet er wel heel stoer uit, mooie cgi, maar de game zelf zal wel weer teleurstellen.
pi_162847240
Moet deel 1 nog altijd uitspelen. Op zich leuk concept, maar het had allemaal iets beter gemogen.
pi_162851790

15-11-2016
Beschikbaar voor: PS4, Xbox One en PC

[ Bericht 53% gewijzigd door DKUp op 08-06-2016 21:37:10 ]
SOONY
pi_162860635
Zag er wel tof uit. Alleen hoop ik dat het dit keer wel leuk wordt want watch dogs 1 zat vol met bugs. Je kon niet eens auto's op elkaar stapelen :') En ik hoop op helikopters en vliegtuigen misschien wel maar dat zal wel niet.

Watch dogs 1 was echt maar leuk voor 1 keertje en na het uitspelen was er niks meer te doen. Het zal wel niet zoals gta worden maar ietsje meer te doen mag wel.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162861104
Bah een hipster-hacker uit SF.

Sowieso is Ubisoft niet te vertrouwen. Ik weet nog dat Watch Dogs werd aangekondigd en op de E3 eruit zag en speelde als "game van de eeuw". En uiteindelijk werd het een typische Ubisoft game die niet eens goed genoeg was om een slap aftreksel van GTA te zijn.

Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld? Heb het idee dat ze op de E3 altijd prachtige dingen laten zien die niets met de werkelijkheid hebben te maken.

Ik koop echt niks van Ubisoft, zeker als je ziet wat developers als CD Project, Blizzard, Rockstar en Bethesda afleveren. Die pompen er niet zomaar elk jaar weer domme sequels uit maar werken wel jarenlang aan een game tot ze er blij mee zijn.
pi_162861400
Bedankt Hans *)
SOONY
  Eindredactie Games donderdag 9 juni 2016 @ 11:58:33 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162862716
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:47 schreef DKUp het volgende:
Bedankt Hans *)
Je zou verwachten dat Ubisoft-boycotters wegblijven uit Ubisoft-gerelateerde dingen. Altijd opmerkelijk om te zien dat ze juist daar te vinden zijn en op zoveel mogelijk plekken moeten verkondigen dat Ubisoft stom is en dat ze er nooit meer iets van zullen kopen. Oh well.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_162862797
Heb er weinig vertrouwen in. Watch dogs 1 was een aanfluiting. Gameplay was zeer gemiddeld en alles wat er aan verhaal afspeelde werd verpest door het zieldode hoofdpersonage en totale gebrek aan karakters of ontwikkeling daarvan.

Het was zo'n typische game waarbij letterlijk alles wat erin zat al eerder en beter was gedaan.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 9 juni 2016 @ 12:09:45 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162862920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:02 schreef ems. het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Watch dogs 1 was een aanfluiting. Gameplay was zeer gemiddeld en alles wat er aan verhaal afspeelde werd verpest door het zieldode hoofdpersonage en totale gebrek aan karakters of ontwikkeling daarvan.

Het was zo'n typische game waarbij letterlijk alles wat erin zat al eerder en beter was gedaan.
Ik vond het ook een dikke boutgame. Het verbaasde me dan ook dat hij - ondanks dat E3-downgrade-debacle - nog zo extreem goed verkocht en goed beoordeeld werd.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_162863431
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat Ubisoft-boycotters wegblijven uit Ubisoft-gerelateerde dingen. Altijd opmerkelijk om te zien dat ze juist daar te vinden zijn en op zoveel mogelijk plekken moeten verkondigen dat Ubisoft stom is en dat ze er nooit meer iets van zullen kopen. Oh well.
Het gaat niet om het verkondigen dat Ubisoft stom is.

Maar het gaat om het op een rijtje zetten van alle leugens en luiheid van Ubisoft zodat mensen stoppen met het supporten van deze uitgever.

Ik vind het niet normaal dat mensen keer op keer worden voorgelogen en dat er steeds weer makkelijke, inspiratieloze cash grabs worden gedaan door Ubisoft. Eigenlijk zit wat Ubisoft doet gewoon tegen fraude aan. Hele mooie dingen laten zien en beloven en zoveel mogelijk mensen laten pre orderen om vervolgens zeer middelmatige en vaak totaal anders uitziende producten af te leveren.
pi_162863468
Ik bepaal zelf of ik een game koop.
SOONY
pi_162863537
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:39 schreef DKUp het volgende:
Ik bepaal zelf of ik een game koop.
Ik bepaal zelf of ik de feiten omtrent Ubisoft's beloftes hier deel.
pi_162863544
In tegenstelling tot al die mensen die anderen laten bepalen welke games ze moeten kopen :?

Verder is de anti-ubisoft retoriek inderdaad al vaak genoeg bespeeld, desalniettemin heeft hij een punt. Ik vind het in ieder geval een bedrijf dat zeker de laatste jaren erg zuinig is geweest met kwaliteit. Dat soort dingen neem ik natuurlijk wel mee in mijn motivatie om games uit die schuur te kopen. Met name Watch Dogs was daar een voorbeeld van dus dan lijkt het me niet vreemd om dat nog even aan te stippen bij een deel 2 :P
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 9 juni 2016 @ 13:04:07 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162864021
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:37 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het verkondigen dat Ubisoft stom is.

Maar het gaat om het op een rijtje zetten van alle leugens en luiheid van Ubisoft zodat mensen stoppen met het supporten van deze uitgever.

Ik vind het niet normaal dat mensen keer op keer worden voorgelogen en dat er steeds weer makkelijke, inspiratieloze cash grabs worden gedaan door Ubisoft.
Er is mij ook wel eens door mensen verweten dat ik bepaalde Ubi-games koop of überhaupt leuk vind, omdat ik daarmee de grote Franse duivel zou steunen. Die mensen lach ik uit. Het is haast tot een soort demagogie verworden. Het heeft wel wat weg van Jehova's getuigen die je vertellen dat je zondigt als je plezier put uit Ubisoft-producten. Hoe vaker ik dat lees, hoe groter de neiging om advocaat van de Franse duivel te spelen.

Jij zegt het nu ook weer, "mensen moeten stoppen met het supporten van deze uitgever". The fuck? Laat mensen lekker zelf bepalen of ze het honderdtwintigste deel van Assassin's Creed willen kopen. Boycot ze dan gewoon, waarom die hetze.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:06:46 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162864070
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef studentje7.1 het volgende:
Bah een hipster-hacker uit SF.

Sowieso is Ubisoft niet te vertrouwen. Ik weet nog dat Watch Dogs werd aangekondigd en op de E3 eruit zag en speelde als "game van de eeuw". En uiteindelijk werd het een typische Ubisoft game die niet eens goed genoeg was om een slap aftreksel van GTA te zijn.

Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld? Heb het idee dat ze op de E3 altijd prachtige dingen laten zien die niets met de werkelijkheid hebben te maken.

Ik koop echt niks van Ubisoft, zeker als je ziet wat developers als CD Project, Blizzard, Rockstar en Bethesda afleveren. Die pompen er niet zomaar elk jaar weer domme sequels uit maar werken wel jarenlang aan een game tot ze er blij mee zijn.
:O
pi_162864342
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij zegt het nu ook weer, "mensen moeten stoppen met het supporten van deze uitgever". The fuck? Laat mensen lekker zelf bepalen of ze het honderdtwintigste deel van Assassin's Creed willen kopen. Boycot ze dan gewoon, waarom die hetze.
Hoezo is het opnoemen van wat Ubisoft doet nou weer een hetze? Zij kiezen er toch zelf voor om neppe gameplay te tonen op de E3 en vervolgens 13 in een dozijn producten af te leveren? Don't shoot the messenger.

Mensen moeten ook zelf bepalen wat ze kopen! Zeg ik ergens het tegenovergestelde? Als het je ding is om aan de lopende band gemaakte, zielloze AC vervolgen te kopen moet je dat vooral doen! Ik probeer enkel door feiten te noemen zoveel mogelijk mensen over te halen die games niet meer te kopen zodat Ubi-praktijken minder gangbaar worden!
  Eindredactie Games donderdag 9 juni 2016 @ 13:44:45 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162864801
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:18 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Hoezo is het opnoemen van wat Ubisoft doet nou weer een hetze? Zij kiezen er toch zelf voor om neppe gameplay te tonen op de E3 en vervolgens 13 in een dozijn producten af te leveren? Don't shoot the messenger.

Mensen moeten ook zelf bepalen wat ze kopen! Zeg ik ergens het tegenovergestelde? Als het je ding is om aan de lopende band gemaakte, zielloze AC vervolgen te kopen moet je dat vooral doen! Ik probeer enkel door feiten te noemen zoveel mogelijk mensen over te halen die games niet meer te kopen zodat Ubi-praktijken minder gangbaar worden!
Dezelfde Ubisoft-haatpost in meerdere GAM-topics copy/pasten neigt wel een beetje naar een hetze, ja.

Nog even los van het feit dat je tweede alinea ietwat contradictief over komt, waarom wil je mensen overhalen? Bedenk je dat veel mensen niet overgehaald willen worden, getuige de verkoopcijfers van Ubi-melkkoeien, die willen juist de zoveelste Far Cry of Assassin's Creed met zo min mogelijk verandering.
pi_162864862
god niet weer zo'n ubisoft hater janker die de wereld wilt verbeteren.... Ga samen met Jim en TB een youtube kanaal starten....

Mensen lijken vergeten hoe matig AC1 was en hoe goed AC2 en Brotherhood. Ja, dat heb je met nieuwe IP's. Net zoals je met advertising veel geblaat en weinig wol hebt. Mijn onderbroeken hebben ook geen bloemen of diamanten na een wasbeurt hoor, wat nochtans zou moeten gebeuren als ik de reclame mag geloven

Ik verkies nog altijd Ubisoft boven Rockstar die pcspelers maar in hun gezicht blijft uitlachen. Moet je jaren wachten eer je de game kan spelen, en dan blijft het abnormaal lang duur. -33% in een sale voor iets wat een jaar uit is. En de MP zit toch maar vol met hackers waar ze niks aan doen
pi_162865094
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog even los van het feit dat je tweede alinea ietwat contradictief over komt, waarom wil je mensen overhalen? Bedenk je dat veel mensen niet overgehaald willen worden, getuige de verkoopcijfers van Ubi-melkkoeien, die willen juist de zoveelste Far Cry of Assassin's Creed met zo min mogelijk verandering.
Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is en ik wil dat game studio's juist vernieuwende/creatieve producten maken en geen zielloze vervolgen waarover de helft wordt gelogen. Als Ubisoft wel een goede game maakt dat aan de door hun gemaakte verwachtingen voldoet zal ik ook de eerste zijn die ze een compliment geeft.

Ik heb het recht om te benoemen wat Ubisoft doet. Dus ik begrijp niet waar die angst voor kritiek vandaan komt. Dit zijn gewoon feiten:

- Gameplay beelden van The Division en Watchdogs getoond op de E3 die niks met de werkelijkheid hebben te maken.

- Games die niet af zijn of eigenlijk een soort van DLC dat als full priced game wordt uitgebracht zijn. Zie AC Unity en Far Cry Primal.

- Copy paste assets en gamemechanics die in elke game terugkomen. Radiotorens enz.
pi_162865131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:47 schreef AntiChrist7 het volgende:

Ik verkies nog altijd Ubisoft boven Rockstar die pcspelers maar in hun gezicht blijft uitlachen.
Hiermee diskwalificeer je je gewoon. Fucking Rockstar die 5 jaar over een game doet en altijd games met een enorme productiewaarde neerzet vergelijken met Ubisoft die jaarlijks voor de snelle cash copy paste shit uit blijft poepen.
pi_162865189
Fijn om te weten dat je dus een hater bent wanneer je vertelt wat een game studio over de jaren heen heeft gedaan.
pi_162866382
Watch Dogs 2 heeft geen torens _O_
SOONY
pi_162866452
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is en ik wil dat game studio's juist vernieuwende/creatieve producten maken en geen zielloze vervolgen waarover de helft wordt gelogen.
Dan mag je zowat elke grote studio wel opnoemen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_162866623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan mag je zowat elke grote studio wel opnoemen :')
Ubisoft is echt niet altijd fout of de enige die fout is.

Maar als je kijkt naar developers als Blizzard, Rockstar, CD Project en Bethesda dan zie je dat die geen jaarlijke vervolgen, geen copy paste games enz uitbrengen en vaak gewoon normale gameplay beelden laten zien.

Waarom kunnen zij het wel en Ubisoft niet?
  Eindredactie Games donderdag 9 juni 2016 @ 15:17:10 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162866677
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is
Met als voorbeeld twee games uit hun repertoire van honderden.
Twee games die na release werden overladen met onderscheidingen en record na record braken.
Nee, dat maakt het geen goede games, maar het zegt wel wat over wat mensen willen/kopen.
quote:
Ik heb het recht om te benoemen wat Ubisoft doet. Dus ik begrijp niet waar die angst voor kritiek vandaan komt.
Natuurlijk heb je dat recht, en er is geen angst voor kritiek, kritiek is goed.
Maar als je mensen gaat proberen over te halen een heel bedrijf te boycotten gaat het iets verder dan kritiek en dan kun je ook tegenreacties verwachten.
quote:
Gameplay beelden van The Division en Watchdogs getoond op de E3 die niks met de werkelijkheid hebben te maken.
Schromelijk overdreven natuurlijk. Watch_Dogs was een behoorlijk schandalige vertoning, al kon ik er wel om lachen.
Je moest de game 'hacken' om de E3-graphics te unlocken :P
quote:
- Games die niet af zijn of eigenlijk een soort van DLC dat als full priced game wordt uitgebracht zijn. Zie AC Unity en Far Cry Primal.
Subjectief. Bovendien was Primal wederom een record-breker qua sales.
quote:
Hiermee diskwalificeer je je gewoon.
Je bent zelf ook niet van de nuances, met je "Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld"
quote:
Fucking Rockstar die 5 jaar over een game doet en altijd games met een enorme productiewaarde neerzet vergelijken met Ubisoft die jaarlijks voor de snelle cash copy paste shit uit blijft poepen.
En een successsen dat het waren! Het is schijnbaar wat mensen willen, anders ging Ubisoft wel wat anders proberen.

Ubisoft is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
quote:
Fijn om te weten dat je dus een hater bent wanneer je vertelt wat een game studio over de jaren heen heeft gedaan.
Over de jaren heen? Vooralsnog spreek je steeds over de afgelopen twee jaar, niet de afgelopen dertig jaar dat het bedrijf al games maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')