Je zou verwachten dat Ubisoft-boycotters wegblijven uit Ubisoft-gerelateerde dingen. Altijd opmerkelijk om te zien dat ze juist daar te vinden zijn en op zoveel mogelijk plekken moeten verkondigen dat Ubisoft stom is en dat ze er nooit meer iets van zullen kopen. Oh well.quote:
Ik vond het ook een dikke boutgame. Het verbaasde me dan ook dat hij - ondanks dat E3-downgrade-debacle - nog zo extreem goed verkocht en goed beoordeeld werd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:02 schreef ems. het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Watch dogs 1 was een aanfluiting. Gameplay was zeer gemiddeld en alles wat er aan verhaal afspeelde werd verpest door het zieldode hoofdpersonage en totale gebrek aan karakters of ontwikkeling daarvan.
Het was zo'n typische game waarbij letterlijk alles wat erin zat al eerder en beter was gedaan.
Het gaat niet om het verkondigen dat Ubisoft stom is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat Ubisoft-boycotters wegblijven uit Ubisoft-gerelateerde dingen. Altijd opmerkelijk om te zien dat ze juist daar te vinden zijn en op zoveel mogelijk plekken moeten verkondigen dat Ubisoft stom is en dat ze er nooit meer iets van zullen kopen. Oh well.
Er is mij ook wel eens door mensen verweten dat ik bepaalde Ubi-games koop of überhaupt leuk vind, omdat ik daarmee de grote Franse duivel zou steunen. Die mensen lach ik uit. Het is haast tot een soort demagogie verworden. Het heeft wel wat weg van Jehova's getuigen die je vertellen dat je zondigt als je plezier put uit Ubisoft-producten. Hoe vaker ik dat lees, hoe groter de neiging om advocaat van de Franse duivel te spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:37 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verkondigen dat Ubisoft stom is.
Maar het gaat om het op een rijtje zetten van alle leugens en luiheid van Ubisoft zodat mensen stoppen met het supporten van deze uitgever.
Ik vind het niet normaal dat mensen keer op keer worden voorgelogen en dat er steeds weer makkelijke, inspiratieloze cash grabs worden gedaan door Ubisoft.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:33 schreef studentje7.1 het volgende:
Bah een hipster-hacker uit SF.
Sowieso is Ubisoft niet te vertrouwen. Ik weet nog dat Watch Dogs werd aangekondigd en op de E3 eruit zag en speelde als "game van de eeuw". En uiteindelijk werd het een typische Ubisoft game die niet eens goed genoeg was om een slap aftreksel van GTA te zijn.
Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld? Heb het idee dat ze op de E3 altijd prachtige dingen laten zien die niets met de werkelijkheid hebben te maken.
Ik koop echt niks van Ubisoft, zeker als je ziet wat developers als CD Project, Blizzard, Rockstar en Bethesda afleveren. Die pompen er niet zomaar elk jaar weer domme sequels uit maar werken wel jarenlang aan een game tot ze er blij mee zijn.
Hoezo is het opnoemen van wat Ubisoft doet nou weer een hetze? Zij kiezen er toch zelf voor om neppe gameplay te tonen op de E3 en vervolgens 13 in een dozijn producten af te leveren? Don't shoot the messenger.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij zegt het nu ook weer, "mensen moeten stoppen met het supporten van deze uitgever". The fuck? Laat mensen lekker zelf bepalen of ze het honderdtwintigste deel van Assassin's Creed willen kopen. Boycot ze dan gewoon, waarom die hetze.
Dezelfde Ubisoft-haatpost in meerdere GAM-topics copy/pasten neigt wel een beetje naar een hetze, ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:18 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Hoezo is het opnoemen van wat Ubisoft doet nou weer een hetze? Zij kiezen er toch zelf voor om neppe gameplay te tonen op de E3 en vervolgens 13 in een dozijn producten af te leveren? Don't shoot the messenger.
Mensen moeten ook zelf bepalen wat ze kopen! Zeg ik ergens het tegenovergestelde? Als het je ding is om aan de lopende band gemaakte, zielloze AC vervolgen te kopen moet je dat vooral doen! Ik probeer enkel door feiten te noemen zoveel mogelijk mensen over te halen die games niet meer te kopen zodat Ubi-praktijken minder gangbaar worden!
Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is en ik wil dat game studio's juist vernieuwende/creatieve producten maken en geen zielloze vervolgen waarover de helft wordt gelogen. Als Ubisoft wel een goede game maakt dat aan de door hun gemaakte verwachtingen voldoet zal ik ook de eerste zijn die ze een compliment geeft.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat je tweede alinea ietwat contradictief over komt, waarom wil je mensen overhalen? Bedenk je dat veel mensen niet overgehaald willen worden, getuige de verkoopcijfers van Ubi-melkkoeien, die willen juist de zoveelste Far Cry of Assassin's Creed met zo min mogelijk verandering.
Hiermee diskwalificeer je je gewoon. Fucking Rockstar die 5 jaar over een game doet en altijd games met een enorme productiewaarde neerzet vergelijken met Ubisoft die jaarlijks voor de snelle cash copy paste shit uit blijft poepen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:47 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik verkies nog altijd Ubisoft boven Rockstar die pcspelers maar in hun gezicht blijft uitlachen.
Dan mag je zowat elke grote studio wel opnoemenquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is en ik wil dat game studio's juist vernieuwende/creatieve producten maken en geen zielloze vervolgen waarover de helft wordt gelogen.
Ubisoft is echt niet altijd fout of de enige die fout is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan mag je zowat elke grote studio wel opnoemen
Met als voorbeeld twee games uit hun repertoire van honderden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Ik wil mensen overhalen omdat wat Ubisoft doet gewoon huichelarij is
Natuurlijk heb je dat recht, en er is geen angst voor kritiek, kritiek is goed.quote:Ik heb het recht om te benoemen wat Ubisoft doet. Dus ik begrijp niet waar die angst voor kritiek vandaan komt.
Schromelijk overdreven natuurlijk. Watch_Dogs was een behoorlijk schandalige vertoning, al kon ik er wel om lachen.quote:Gameplay beelden van The Division en Watchdogs getoond op de E3 die niks met de werkelijkheid hebben te maken.
Subjectief. Bovendien was Primal wederom een record-breker qua sales.quote:- Games die niet af zijn of eigenlijk een soort van DLC dat als full priced game wordt uitgebracht zijn. Zie AC Unity en Far Cry Primal.
Je bent zelf ook niet van de nuances, met je "Wanneer heeft Ubisoft niet teleurgesteld"quote:Hiermee diskwalificeer je je gewoon.
En een successsen dat het waren! Het is schijnbaar wat mensen willen, anders ging Ubisoft wel wat anders proberen.quote:Fucking Rockstar die 5 jaar over een game doet en altijd games met een enorme productiewaarde neerzet vergelijken met Ubisoft die jaarlijks voor de snelle cash copy paste shit uit blijft poepen.
Over de jaren heen? Vooralsnog spreek je steeds over de afgelopen twee jaar, niet de afgelopen dertig jaar dat het bedrijf al games maakt.quote:Fijn om te weten dat je dus een hater bent wanneer je vertelt wat een game studio over de jaren heen heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |