Looks like we're out of the woods for now.quote:Beste Danny,
Dank voor je reactie en snelle handelen. Graag wil ik benadrukken dat Talpa geen enkel bezwaar heeft tegen fansites en hier juist alleen maar heel blij mee is. Er zijn echter uitingen die te ver gaan zoals het volledig weergeven van de live streams, ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Partijen als Daily Motion worden daar zeker ook op aangesproken. Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten. Fijne avond.
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
[..]
Looks like we're out of the woods for now.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef TillyB het volgende:
OWWWWWWW YEAHHHHH GIFFEN VOOR HET LEVEN MOTHERFUCKERS
[ afbeelding ]
Ah geweldig. Je hebt aan hun bezwaar gehoor gegeven en nu kunnen we verder.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
[..]
mail van de Talpadame:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Zoals ik het antwoord lees, gaat het dus in het geval van Fok om die opname van de uurstreams. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Het antwoord impliceert dat caps, gifjes en korte filmfragmenten wel zijn toegestaan. Is daar uitsluitsel over? Ze hebben nu iig een keer geblaft en ik denk dat ze het toestaan dat dus kortere fragmenten geplaatst worden.
Wat een goed nieuws.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
Danny en Ebinas bedankt.*O*quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:12 schreef Danny het volgende:
mail van de Talpadame:
Beste Danny,
Dank voor je reactie en snelle handelen. Graag wil ik benadrukken dat Talpa geen enkel bezwaar heeft tegen fansites en hier juist alleen maar heel blij mee is. Er zijn echter uitingen die te ver gaan zoals het volledig weergeven van de live streams, ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Partijen als Daily Motion worden daar zeker ook op aangesproken. Mochten wij in de toekomst uitingen tegenkomen die wij niet toelaatbaar achten dan laat ik het weten. Fijne avond.
Vriendelijke groet,
NaamvandedamevanTalpa.
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Bblurker2 het volgende:
Het antwoord impliceert dat caps, gifjes en korte filmfragmenten wel zijn toegestaan. Is daar uitsluitsel over? Ze hebben nu iig een keer geblaft en ik denk dat ze het toestaan dat dus kortere fragmenten geplaatst worden.
mail van de Talpadame:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |