Nee hoor, niet iedereen is namelijk een vieze stinkbeer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Mensen die geen deo gebruiken![]()
Die mensen stinken
Overigens, als je lang genoeg niet doucht en deo gebruikt, stink je ook niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen is namelijk een vieze stinkbeer.
En btw deo maskeert dan alleen de nare lucht, die putlucht-moleculen adem je dan als buitenstaander nog steeds in maar zonder dat je het merkt. Dat is nog veel smeriger
ik heb toch net gedoucht man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen is namelijk een vieze stinkbeer.
En btw deo maskeert dan alleen de nare lucht, die putlucht-moleculen adem je dan als buitenstaander nog steeds in maar zonder dat je het merkt. Dat is nog veel smeriger
damn nu ik er over nadenken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef Firewarrior het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ik heb wel eens deo opgedaan na het douchen, maar ik gebruik tegenwoordig geen deo meer. Ik stopte met deo gebruiken toen ik 14 was ofzo.
En ik dacht dat mijn oksel brandde na het spuiten van deo omdat het oude deo was.
Maar ik heb dus tegenwoordig geen okselpijn meer dus het zal wel over zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
damn nu ik er over nadenken.
volgens mij gebruik ik nooit aftershave omdat dat altijd brandde als een motherfucker.
maar volgens mij gewoon omdat ik het altijd na het douchen opdeed.
hahaha!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |