De rest van de middag, filmpje , nog een voordrcht van Vick en Rob en Bennie die mede gaan delen dat ze naar huis willenquote:
Jij wil meer bloot?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:55 schreef flatflower het volgende:
Ik ben pro goede doelen, maar ik schakel net in en zie een vrouw met een vest, schouder bloot dan haak ik weer af.
Meer het lippen hang beeldquote:
Dat is in ofzo... Ramona loopt ook hele dag met half afgezakt vest... Ruud ook... en zo nog meer daar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:55 schreef flatflower het volgende:
Ik ben pro goede doelen, maar ik schakel net in en zie een vrouw met een vest, schouder bloot dan haak ik weer af.
Ik trek die vrouwen niet die steeds met vesten half aan half uit en Ruud ook niet trouwens. Dan ben je dus heel bewust met in beeld komen bezig.quote:
Echt hequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:57 schreef xFleur het volgende:
[..]
Dat is in ofzo... Ramona loopt ook hele dag met half afgezakt vest... Ruud ook... en zo nog meer daar.
Dat zeg ik....quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:57 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik trek die vrouwen niet die steeds met vesten half aan half uit en Ruud ook niet trouwens. Dan ben je dus heel bewust met in beeld komen bezig.
Laub met haar eeuwige blote schouderquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:57 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik trek die vrouwen niet die steeds met vesten half aan half uit en Ruud ook niet trouwens. Dan ben je dus heel bewust met in beeld komen bezig.
Je bent queen of niet he.... Daarnaast is vic Heilig... haar wil is wet!quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:58 schreef mazaru het volgende:
Tja, als het maar van Fik komt, dan gaat hij er wel bij zitten. Was het van iemand anders geweest had hij nu buiten in de zon gelegen.
[ afbeelding ]
denkt zequote:Op woensdag 8 juni 2016 15:59 schreef xFleur het volgende:
[..]
Je bent queen of niet he.... Daarnaast is vic Heilig... haar wil is wet!![]()
Buiten lukte het niet om volgelingen te krijgen.. hier binnen heeft ze er al 14!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |