Din 2 is toch gewoon de dubbele hoogte van een ouderwetse standaard radio? Naar mijn idee past dat in de meeste auto's toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:27 schreef Albert86 het volgende:
Mooi spulBen alleen bang dat het misschien niet past in mijn auto. En de prijs is niet ff een bedrag waarmee ik het gewoon ff probeer.
inbouw is echt bijna plug and play.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:18 schreef nanuk het volgende:
Uiteindelijk niet gekocht. Twijfel over de kwaliteit en over mijn eigen kwaliteit wat betreft inbouwen. Bovendien was de aanbieding een paar dagen later al niet meer van kracht.
Garantie kan ik je niet geven maar de gehele site is wel erg op EU gericht, inclusief een .cs e-mailadres (Tjechisch).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:00 schreef Albert86 het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met invoerrechten e.d.? Of komt dit uit een Europees magazijn?
Dealextreme heeft geen eu magazijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:00 schreef Albert86 het volgende:
Ik ga denk ik toch zo'n Android based radio kopen. Maar eerst ff kijken hoe mijn huidige radio eruit moet. Moet namelijk eerst een heel frontje van het dashboard afhalen. Maar dat is denk ik niet al te moeilijk.
En hoe zit het eigenlijk met invoerrechten e.d.? Of komt dit uit een Europees magazijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |