abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper woensdag 8 juni 2016 @ 08:50:52 #1
447952 Dealextreme
pi_162834422

Nog steeds een radio met alleen een casette? Geen zin meer om CD's te wisselen? Wil je een navigatie systeem waar je gemakkelijk kaarten voor kan krijgen? Of wil jij ook 1% van het Tesla gevoel in je auto?

Ook dan kan je bij Dealextreme terrecht. Een radio met Android heeft veel mogelijkheden, van TomTom, Sygic en Waze tot Spotify, Deezer of Play. Of gewoon een potje Wordfeud in de file

Je kan Android autoradios voor een grote verscheidenheid aan modellen kopen op onze website!
pi_162837204
Mooi spul :) Ben alleen bang dat het misschien niet past in mijn auto. En de prijs is niet ff een bedrag waarmee ik het gewoon ff probeer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162838270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:27 schreef Albert86 het volgende:
Mooi spul :) Ben alleen bang dat het misschien niet past in mijn auto. En de prijs is niet ff een bedrag waarmee ik het gewoon ff probeer.
Din 2 is toch gewoon de dubbele hoogte van een ouderwetse standaard radio? Naar mijn idee past dat in de meeste auto's toch.

Twijfel nog over deze:
http://eud.dx.com/product(...)-iron-grey-844431538

Iemand commentaar?
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:10:44 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162861826
Ooit zoiets gehad, deze ziet er wel goed uit.

Enige commentaar is dat ze veelal nog op Android 4.4 zijn blijven steken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162967745
Uiteindelijk niet gekocht. Twijfel over de kwaliteit en over mijn eigen kwaliteit wat betreft inbouwen. Bovendien was de aanbieding een paar dagen later al niet meer van kracht.
pi_162977161
ik heb nu inmiddels een maand geleden een android based 2 din radio in mijn vw passat ingebouwd.

prachtig ding en kwaliteit is echt uitstekend. echt een aanrader.

zoveel opties kan de originele niet aanbieden.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:18 schreef nanuk het volgende:
Uiteindelijk niet gekocht. Twijfel over de kwaliteit en over mijn eigen kwaliteit wat betreft inbouwen. Bovendien was de aanbieding een paar dagen later al niet meer van kracht.
inbouw is echt bijna plug and play.

Ik heb een tijdje terug een android based navi in mijn vw passat ingebouwd.

achteruit rij cam er inmiddels bij gekocht. echt top!
pi_163429386
Ik ga denk ik toch zo'n Android based radio kopen. Maar eerst ff kijken hoe mijn huidige radio eruit moet. Moet namelijk eerst een heel frontje van het dashboard afhalen. Maar dat is denk ik niet al te moeilijk.

En hoe zit het eigenlijk met invoerrechten e.d.? Of komt dit uit een Europees magazijn?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_163503748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:00 schreef Albert86 het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met invoerrechten e.d.? Of komt dit uit een Europees magazijn?
Garantie kan ik je niet geven maar de gehele site is wel erg op EU gericht, inclusief een .cs e-mailadres (Tjechisch).

[ Bericht 0% gewijzigd door nanuk op 04-07-2016 10:08:45 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 08:48:15 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163503987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:00 schreef Albert86 het volgende:
Ik ga denk ik toch zo'n Android based radio kopen. Maar eerst ff kijken hoe mijn huidige radio eruit moet. Moet namelijk eerst een heel frontje van het dashboard afhalen. Maar dat is denk ik niet al te moeilijk.

Dealextreme heeft geen eu magazijn :).
Zou je erg goed inlezen vooraf, dat gaat helpen bij de keuze van welke versie.

De chipsets maken het grootste verschil. Prijzen zijn in die handel niet altijd logisch ben ik toen achter gekomen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')