Ik ookquote:
Uhuh, mensen die baby's 'brrrrr' vinden, irritant zegquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, de een vind dat irritant en de ander iets anders
Ieder z'n ding toch
Ja dat is wel heel erg niet sexyquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, mensen die baby's 'brrrrr' vinden, irritant zeg
Ditquote:
Ik ben bang dat ze te laat komen voor het einde van de huntquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze ook express delivery voor lucifers? Ik heb ze nodig om mijn ogen open te houden.
Ik dacht al dat het aan mn foon lagquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef essnhills het volgende:
Ja joh, deze zijn net ook nog langs geweest
Gewoon zelf rood makenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm komen deze ook in de kleur hoerig rood en kunnen ze langs mijn raam?
Nopequote:
Zijn wel ergere dingen, zoals het niet hebben van een boxquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, mensen die baby's 'brrrrr' vinden, irritant zeg
Op dat gebied doe ik het beter dan gemiddeldquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn wel ergere dingen, zoals het niet hebben van een box![]()
Of wordfeuten?quote:
Oh, ik dacht dat dat te voorspelbaar wasquote:
Ik hou van voorspelbaarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat te voorspelbaar was
Nou daar is ie weer voor jequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:37 schreef essnhills het volgende:
Nu er nog maar 1 product staat bij 1dk heb ik steeds de neiging om naar boven te scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |