abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:49:43 #126
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_162877553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Net in veel te strakke slimfit eten uitgedeeld in de moskee ............
zoveel dingen fout in 1 zin.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:54:44 #127
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162877807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Net in veel te strakke slimfit eten uitgedeeld in de moskee ............
ik snap hier geen kut van Karel Anker
Deathlift or Die.
pi_162877875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Net in veel te strakke slimfit eten uitgedeeld in de moskee ............
probeer je de imam te verleiden?
pi_162878422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Net in veel te strakke slimfit eten uitgedeeld in de moskee ............
ik dacht dat jij seculier was
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_162878955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:08 schreef Beach het volgende:

[..]

ik dacht dat jij seculier was
hoezo dacht je dat

Moet wel zegge dat ik niet bid niet vast etc en doe veel haram dingen
pi_162879066
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo dacht je dat

Moet wel zegge dat ik niet bid niet vast etc en doe veel haram dingen
Behalve seks dan

ayyy
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:46:39 #132
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162880151
eenStijl!
Inbox. Beste mensen opgelet.
Tiago da silva oftewel bekeeringsnaam ' Abu Bakr.' Offewel Gino Smiths.
Subhanu allah hij licht tientallen zusters op.
Verhaal is van een zuster.
As-salaamoe 'aleyk,
Via sociaal media werd ik gekoppeld aan een bekeerling die graag wilde trouwen 3ala sunnatuLlah wa rasouluh. Deze man was praktiserend, had veel kennis van islam door jaren lang studies gevolgd te hebben in Marokko, Egypte en hier in Nederland. Hij komt zelf uit Heerlen en is 28 jaar oud.
Na kort gesproken te hebben met deze persoon, ging ik akkoord om met hem te trouwen. Op dat moment waren mijn familieleden in Marokko. Hij stelde voor om alvast voor Allah te trouwen, bij een imam zodat we in ieder geval geen zonde pleegden om elkaar te spreken. Ik ging daarmee akkoord maar al snel zei hij dat hij zelf genoeg kennis bezat om voor Allah,swt, te trouwen. Dat deed hij door mij en mijn kinderen een gelofte af te leggen dat hij als echtgenoot en stiefvader goed voor ons zou zorgen. Zowel islamitisch met kennis als financieel. Dat was een rol die hij heel graag wilde vervullen om jenna binnen te treden.
Na een tijdje toen mijn familie terug kwam uit Marokko, spraken we een dag af om een etentje bij mijn familie te houden zodat bekend werd dat we een koppel waren. Later zouden we voor de Nederlandse wet trouwen en eventueel de Marokkaanse wet.
Toen al begon zijn leugen want hij was zijn portemonnee verloren met daarin zijn bankpas, id, paspoort en honderden euro's. Na paar weken had hij zijn pasjes nog steeds niet en ik dacht gayr insha Allah, dat komt wel goed. Niet wetende dat hij er alles aan deed om zijn werkelijke identiteit niet te onthullen. Hij deed zich voor als Tiago Da Silva geboren op 27-04-1988
Hij vertelde dat hij een eigen bedrijf had en zelf niet aanwezig hoefde te zijn maar wel 1 tot 3 uur soms vanuit huis werkte. Zijn zaak was dure schilderijen verkoop, beurs genoteerd.
De tijd die hij over had was om kennis op te doen.
Hij vertelde me dat hij zich verplicht voelde om ons goed financieel te voorzien omdat hij bang was dat als hij kwam te overlijden, we financieel niks te kort zouden komen. En daarom kwam hij met het idee om een groot bedrag op mijn rekening nummer te laten storten van zijn zakelijke rekening. Ook zou hij mijn kinderen geld overmaken. Elk 1,5 mln. De bedragen liepen in de paar maanden op van ¤7000 naar 127miljoen!!!!
Hij vertelde dat hij miljonair was en dat niet vanaf dag 1 wilde vertellen zodat ik niet alleen om de miljoenen met hem ging trouwen. Maar wat hij vertelde erna kan ik tot heden niet bevatten dat dit gebeurd is. Hij zei dat ik absoluut niet mocht inloggen of mijn pinpas mocht gebruiken omdat anders de overboeking werd onderbroken en hij alles weer opnieuw moest indienen. De huur en alle vasten lasten liepen via automatisch incasso. Hij vertelde dat zijn boekhouder zonder mijn tussenkomst, alle automatische incasso's via zijn zakelijk rekening liet betalen, want zoals hij dat zei, in islam is de man verplicht dit te doen.
Ik beloofde om niet te pinnen of in te loggen. Maar na paar dagen eiste hij mijn pinpas omdat het hem niet lekker zat. Hij zei dat hij er wakker van lag dat ik mijn pinpas perongeluk toch ging gebruiken. Hij stelde voor om die dan ook thuis in de kast te laten. Dit deed ik om hem gerust te stellen. Niet wetende dat hij deze stiekem gebruikte en teruglegde bleek later uit mij afschriften. Op een gegeven moment deed ik mijn pas weer in mijn tas en hij pakte deze af. Na tegenspraak van mij en verzet werd hij boos en als ik dat zag zei hij dat hij alleen maar het beste met ons voorhad en erg bang was dat ik toch ging pinnen of in zou loggen op mijn bank. Ik vroeg hem een keer dan ook van waar haal jij boodschapjes van? Pin jij daarmee en waar zijn jouw pasjes? Die waren al opgehaald en zijn boekhouder moest die hebben vanwege schilderijverkoop. Overal had hij een smoes voor. Hij zwoor bij Allah de verhevene dat hij niks pinde met mijn pas.
Hij beloofde mijn kids een nieuwe iphone6 die hij tezamen met iMac zou bestellen uit Californië, maar...dan moesten ze ook moeite voor doen en dat was in de vorm van investeren met hun spaargeld contant aan hem geven. Ze gaven hem al hun geld die ze jarenlang gespaard hadden. Hij bewoog ook enkele familieleden van me om te investeren in zogenaamde toestellen die over waren gebleven na jaarlijks inkopen door zijn boekhouder.
Soms zei ik hem dat dit allemaal wel erg lang duurde, dan kwam hij opeens met een email van een niet bestaande boekhouder en een notaris zelfs. Soms belde hij deze boekhouder naast mij die hem nog eens zei dat ik absoluut niet mag inloggen! Mijn pinpas had hij nu inmiddels al een paar maanden in zijn zak. Die boekhouder is zijn partner in deze oplichting en leugens en hypocrisie
In April zouden we zelfs verhuizen naar koopwoning die helemaal ingericht zou zijn. Maar eind Maart vertrok hij naar zijn ouders voor bezoek. Nadat hij net in de trein zat, berichtte hij me dat hij wel heel erg slecht nieuws kreeg van zijn moeder over zijn vader; nml dat hij stervende was. Was kwestie van weken of dagen. Hij zou met zijn ouders en broertje naar Duitsland gaan om laatste wens van zijn vader in vervulling te laten gaan.
Ik was ook erg geschrokken en leefde erg mee. Hij zou ipv halve week nu wel langer blijven totdat zijn stervende vader begraven werd. Ik mocht absoluut Niet gaan naar hem of naar zijn ouders omdat ze racistisch zouden zijn en mij met ook nog es ghimaar niet konden verdragen. Ze waren racisten volgens hem.
Ondertussen had ik geen geld en geen pas en geen sleutel van brievenbus. Deze moest ik van buiten met schroevendraaier openen en post ongeopend naar hem doorsturen voor zijn boekhouder. Hij zei dat er incasso brieven tussen konden zitten die had hij aangevraagd voor mij voor een online zaak die hij voor mij wilde regelen. Verkoop van islamitische kennisboeken. Dus moesten er ook contracten worden afgesloten met deze bureaus. Ik had niet in de gaten dat dat betalingen waren van mij! Hij had, bleek later, al die maanden geen zorgverzekering, geen huur, gas&licht,en wehkamp betaald!
Ik voelde me zo gebuikt en in de maling genomen. Dit is de man die mijn leven instapte en in het leven van mijn kids en familie...subhan Allah
Langzaam vielen vele puzzelstukjes op hun plek.
Ik zag toen pas hoe vaak hij dure exclusieve musk kocht, Canada goos jas, elke paar dagen een ander telefoon, nieuwste Samsung,iPhones voor zichzelf, iPad, vele vele islamitische kleding, dure honing voor zichzelf, zelfs kleding en luiers voor zijn dochtertje van 2 jaar en kleding voor haar met mijn geld van uitkering! Voordat de automatische incasso van vaste lasten kon plaatsvinden, trok hij alles leeg! Ook kinderbijslag en huurtoeslagen, zorgtoeslagen alles alles alles trok hij leeg. Subhan Allah wat een hypocriet, wat een verderfelijk hart. Hypocriet omdat hij zich kleedde als een salafi en lange baard hield en kennis had subhan Allah
Ik weet nu dat hij met een missie in mijn leven kwam en dat is om een islamitisch gezin te ontwrichten. Maar alhamdullileh, dank aan Allah swt, krijgt hij ons niet klein al heeft hij mij en mijn directe familie in totaal voor ¤35000 euro bestolen en met een schuld achter gelaten. Ik heb natuurlijk inmiddels aangifte gedaan bij de politie en wil dat hij bekend wordt onder de moslim mensen als zeer zeer onbetrouwbaar
Hij is een meester in oplichting en zijn echte naam is G.P.L Smits wonende in Heerlen.
Beste zusters en broeders, wees gewaarschuwd voor deze hypocriet en meesteroplichter. Hij moet gestopt worden en gestraft.
Wa salaam alikoum wa rahmatouLlah

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 09-06-2016 23:52:46 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:46:59 #133
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162880163
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:47:26 #134
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162880182
Boekhouder
Bekeerling

Lijkt op een gymmer
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_162880197
Rot op homo
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:50:03 #136
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162880293
7000 naar 127 miljoen wait wut :') :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_162880778


Waarom krijg ik advertenties van iemand die poep op z'n hoofd smeert.
pi_162881623
zou dat werken denk je?

vraag ik voor een vriend
pi_162881837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 00:47 schreef Deuce92 het volgende:
zou dat werken denk je?

vraag ik voor een vriend
een vriend zei van wel
  vrijdag 10 juni 2016 @ 07:35:25 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162882562
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Behalve seks dan

ayyy
whaha
Deathlift or Die.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 07:45:22 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_162882600
goedemorgen boys

bijna weekend

bijna EK
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_162883176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 07:45 schreef seto het volgende:
goedemorgen boys

bijna weekend

bijna EK
in welke poule zit Nederland
hahahahaha
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_162883386
LOL
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:08:05 #144
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_162883407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

ik snap hier geen kut van Karel Anker
Hij was met zijn strakke ballenknijper eten aan het uitdelen in de moskee en daar werden die moslimmannetjes nogal geil van.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:08:34 #145
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_162883413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom krijg ik advertenties van iemand die poep op z'n hoofd smeert.
Wat denk je zelf?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:11:11 #146
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_162883431
Het probleem met de islam is niet direct het geloof zelf, maar dat mensen aangemoedigd worden volstrekt niet meer zelf na te denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 10-06-2016 09:17:00 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_162883458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:11 schreef Eleiko het volgende:
Het probleem met de islam is niet direct het geloof zelf, maar dat dat mensen aangemoedigd worden volstrekt niet meer zelf na te denken.
Wat kun jij generaliseren zeg.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:28:05 #148
69994 seto
-|||--------|||-
pi_162883655
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:11 schreef Eleiko het volgende:
Het probleem met de islam is niet direct het geloof zelf, maar dat mensen aangemoedigd worden volstrekt niet meer zelf na te denken.
net zoals elke religie dus

"god wil het zo"
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_162883798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:05 schreef Dimachaerus het volgende:
LOL
Vandaag gekke sessie zette?
pi_162884009
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:11 schreef Eleiko het volgende:
Het probleem met de islam is niet direct het geloof zelf, maar dat mensen aangemoedigd worden volstrekt niet meer zelf na te denken.
Nee, staan helemaal geen rare teksten in die boeken :')
Christendom heeft nog een beetje het excuus waar het tweede testament het oude tegenspreekt, al staat er ook in dat je de geschriften in ere moet houden. De koran is wel vrij duidelijk over ongelovigen of iedereen die tegen de islam predikt, laat staan mensen die uit het geloof stappen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')