quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef over_hedge het volgende:
Ze heeft nog gaten in haar broek van op haar knietjes zitten. Ze leert het ook nooit.
Blackberry hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef Schuimpjes het volgende:
"Orginele seksvideo"
Een grote blur. Geen Chantal op te zien.
Ben jij die nieuwe fok idioot?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nou kom maar op ik mis nog het woordje KOGEL
Alleen het item over Jan Utreg was hilarisch, de rest was terugkijken en zelfs nabeschouwenquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
Is het de moeite waard om vanavond na zangles dit terug te kijken? :$
Ook met Stephen de buurman?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen het item over Jan Utreg was hilarisch, de rest was terugkijken en zelfs nabeschouwen
Die zaak kreeg ook nog wel wat aandacht, ja. Vooral om de politie te kunnen bashen natuurlijk.quote:
Peter kan er ook niks aan doen dat mensen zo'n hoge verwachting van hem hebben. Hij is geen duizenddingendoekje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een aflevering.Die facebook-reactie van pvv-adepten.
Anti-reclame voor de PVV juich ik altijd toe maar, man man man, wat is die de Vries diep gezonken. Van puik journalistiek werk zoals in de Puttense moordzaak naar ongelijkwaardige confrontaties met PVV-tokkies.En het meest treurige vind ik nog wel dat hij deze 'degradatie' zelf niet als zodanig ervaart, maar zich zelf haast als een held ziet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een aflevering.Die facebook-reactie van pvv-adepten.
Anti-reclame voor de PVV juich ik altijd toe maar, man man man, wat is die de Vries diep gezonken. Van puik journalistiek werk zoals in de Puttense moordzaak naar ongelijkwaardige confrontaties met PVV-tokkies.En het meest treurige vind ik nog wel dat hij deze 'degradatie' zelf niet als zodanig ervaart, maar zich zelf haast als een held ziet.
Hier krijgt hij een bloempot tegen zijn hoofd geslingerd nadat hij die man uitschelt voor kabouter.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef bascross het volgende:
Het stukje over ''Jan Utreg'' deed mij denken aan de confrontatie die Peter zelf ooit had met Steve Brown. Opvallend genoeg was het Peter R. die deze keer bijzonder weinig te melden had en vooral erg angstig leek.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hier krijgt hij een bloempot tegen zijn hoofd geslingerd nadat hij die man uitschelt voor kabouter.
Ook mooi.
Nou, toen ik dat filmpje zag viel het mij wel op dat hij een stuk breder en zelfverzekerder overkomt dan bij de huidige confrontaties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef bascross het volgende:
[..]![]()
Geniaal. Gezien Peter R. zijn techniek ben ik trouwens bang dat zijn woorden wat betreft ''geen partij zijn'' ietwat overdreven waren.
geregistreerd op vrijdag 5 oktober 2001 @ 04:09quote:
Nu Braddie weg is ben jij het.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
geregistreerd op vrijdag 5 oktober 2001 @ 04:09
Nieuwe ?
Volgens mij is er een bewaartermijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 02:50 schreef W00fer het volgende:
Ze hebben nu dus een IP maar de betreffende scholen hebben straks de gegevens niet meer.
En de popo loopt weer te slapen, geen prio.
Hahaha vuile vieze laffe hond..quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef bascross het volgende:
Het stukje over ''Jan Utreg'' deed mij denken aan de confrontatie die Peter zelf ooit had met Steve Brown. Opvallend genoeg was het Peter R. die deze keer bijzonder weinig te melden had en vooral erg angstig leek.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |