Klaargekomen op filmpje van Chantal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef donald_dick het volgende:
positieve reacties op het filmpje naar boven drukken
Uiteindelijk snijdt het mes aan 2 kanten, zonder hem had ze waarschijnlijk noot zo ver gekomen echter is peter ook wel een groot aandeel aan haar reputatie jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
En niemand bij dat bedrijf zei tegen haar; "Hey, hou op met contact met Peter, want hij zit alleen maar extra media aandacht te genereren..."![]()
Heel vervelend idd, dat uitmelken. Kom op vertel het.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
Al dat geouwehoer eromheen, hij weet het wel uit te melken.
Precies, dat zijn dingen die je doet in een relatie. Alleen het filmen is niet zo'n strak plan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kom op, ze heeft dr vriend gepijpt. Tis niet dat ze zich heeft aangesloten bij IS.
Mensen die beginnen over data verwijderen van internet neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin gehoord over IP adressen
Onzin, zat mensen die het filmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies, dat zijn dingen die je doet in een relatie. Alleen het filmen is niet zo'n strak plan.
De vloer??quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef Mr.Ping het volgende:
Chantal mag wel bij mij komen werken, de vloer moet grondig gezogen worden.
Nou kom maar op ik mis nog het woordje KOGELquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |