Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, maar die mag ik maar 1x per week. Dus als ik denk dat het een minder erge aanval is of als hij komt op een moment dat ik naar bed kan, gebruik ik Diclofenac. Werkt 50% van de tijd ofzo.
Op een gegeven moment gebruikte ik om de dag Imigran, zo'n 15 keer per maand dus. Toen ben ik een maand afgekickt. Geen verschil in klachten (ja, aanvallen die dagenlang duurden ipv een uurtje na innemen van Imigran, maar de hoeveelheid aanvallen nam niet af). Daarna kwam ik bij een hoofdpijnneuroloog. Die vond dat ik drie maanden moest afkicken. Hel kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo streng met je imigran? Mijn neuroloog doet niet moeilijk daarover.
Gemiddeld drie keer per week. Zie bericht hierboven. Heeft om verschillende redenen nut voor me om me aan dat limiet te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.
Daarom zou ik ook nooit aan daten op die manier beginnen. Nog los van mijn uiterlijk waar ook geen vrouw warm van wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een poging tot datingsite gedaan, nou nou nouDe een na de ander haakte af zodra ik over m'n rugzakje (lees; hutkoffer) begon.
Wat is A typische migraine? De lol bij mij is er wel van af. Maar dat lijkt mij bij migraine ook zo lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]chronische clusterhoofdpijn. Omg. Ik heb a typische migraine.ze waren even bang voor clusterhoofdpijn, maar dan heb ik gelukkig niet. Ik heb max wel eens 3x Op 1 dag gespoten. Wordt wel high van die shiz.
Ok nou dan is het wel beter dat je je aan die limiet houdt. Ik gebruik de injecties enkel om dan nog te kunnen werken. Of in ieder geval dragelijk te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Gemiddeld drie keer per week. Zie bericht hierboven. Heeft om verschillende redenen nut voor me om me aan dat limiet te houden.
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook nooit aan daten op die manier beginnen. Nog los van mijn uiterlijk waar ook geen vrouw warm van wordt.
Als ik een vrouw leer kennen en ze weet hoe ik er uit zie en welke problemen ik heb en ze wil dan nog tijd met me doorbrengen dan kunnen we praten
Dat is migraine met niet de standaard verschijnselen. Dus ik moet niet spugen, aanvallen duren soms korter dan standaard of komen te snel terug.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is A typische migraine? De lol bij mij is er wel van af. Maar dat lijkt mij bij migraine ook zo lopen.
Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.quote:
Jezus. Maar dan heb je het wel op zeer ernstige manier.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.
Maar hoe vaak heb je er last van?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dat is migraine met niet de standaard verschijnselen. Dus ik moet niet spugen, aanvallen duren soms korter dan standaard of komen te snel terug.
Duurt wel een uur voor het werkt. Maar ik neem het in de vorm van een zetpil. Injectie of smelttabletten werken sneller geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kun je echt voorgeschreven krijgen. Helpt het snel? Ik ken migraine niet
Toch draait het niet om uiterlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.
Ja, maar dat hebben wel meer mensen hier. Op een of andere manier komen die dingen zelden alleen. En bij mij is bv. de diabetes weer ten dele de reden dat ik nierfalen heb en zo blijft dat maar doorgaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jezus. Maar dan heb je het wel op zeer ernstige manier.
Ik heb dan geen migraine. Maar dat werkt echt. De injecties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Duurt wel een uur voor het werkt. Maar ik neem het in de vorm van een zetpil. Injectie of smelttabletten werken sneller geloof ik.
Injecties is me weleens voorgesteld, maar nog nooit geprobeerd. Wil daar ooit misschien wel op overstappen, maar ik heb nog zoveel dingen die ik wil uitproberen en zo weinig tijd en energie om het in te passen. Dus dat gaat stapje voor stapje.
Maar hersenletsel. Waar merk je dat uit?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben wel meer mensen hier. Op een of andere manier komen die dingen zelden alleen. En bij mij is bv. de diabetes weer ten dele de reden dat ik nierfalen heb en zo blijft dat maar doorgaan.
3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruikquote:
Dat is ook veel. 1 x per week. Maar dan weet je dus dat imigran werkt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruik
En nu 1x per week.
Gebruik 12mg candesartan iedere dag. En dan bij die aanval sumatriptan injecties.
Het is het gevolg van een herseninfarct en dat kan op alle mogelijke manieren verschillen. Het hangt er maar net vanaf welk deel van je hersens aangedaan raken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar hersenletsel. Waar merk je dat uit?
Wat fijn dat die Candesartan voor je werkt! Dat is al een enorm verschil van 3 naar 1x per week! Was het laatste preventieve medicijn dat ik geprobeerd heb, maar deed niks helaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruik
En nu 1x per week.
Gebruik 12mg candesartan iedere dag. En dan bij die aanval sumatriptan injecties.
Werkt heel goed. Alleen wat vervelende bijwerkingen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is ook veel. 1 x per week. Maar dan weet je dus dat imigran werkt.
Met alle respect. Dan voel ik mij al minder ziek. En hoe oud ben je?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is het gevolg van een herseninfarct en dat kan op alle mogelijke manieren verschillen. Het hangt er maar net vanaf welk deel van je hersens aangedaan raken.
Bij mij resulteerde het in snel vermoeid zijn en in het algeheel weinig kunnen hebben. Maar ook de eenzijdige verlamming is er een gevolg van. Ik loop slecht, kan mijn rechterhand niet meer gebruiken en nog vele dingen meer. Maar het heeft ook meer kleinere, soms suffe gevolgen. Ik verdraag (hard) geluid slecht, heb regelmatig spasmes en als ik schrik (bv. door een toeterende auto) dan vliegt mijn arm in de lucht door een reflex. Gelukkig zijn die dingen dan weer relatief makkelijk mee te leven.
33quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Met alle respect. Dan voel ik mij al minder ziek. En hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |