Oke vnv danquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan slaj je ze
Kan jou het schelen?
In het z'huis zie ik alle leeftijden ermee lopen, op oncologie is het keidruk met pokemonners, goed man: bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet van mijn moeder een rijbewijs halen, omdat anders geen Turks meisje mij zou willen![]()
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ik wilde altijd al pokemontrainer worden <3 . De wereld afreizen en nooit meer werken of ouder wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel een Pokémon Go-meet voor. We meeten in een binnenstad, lopen gezamenljk rond (met de powerbanks in de aanslag), vangen samen en wanneer we dan honger hebben gekregen gaan we ergens eten.
Klinkt als een goed plan, no?.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:11 schreef Mathemaat het volgende:
Wie van jullie herkent dit?Rijbewijs hebben is sowieso alleen maar een voordeel, ook zonder een eigen auto. Heb je al vast wel tig keer gehoord. Goede investering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet van mijn moeder een rijbewijs halen, omdat anders geen Turks meisje mij zou willen![]()
Speel het soms met een collega in de pauze, hij is twee jaar ouder dan jij.quote:
oke ik ga morgen langs een pokestop op mijn werkquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speel het soms met een collega in de pauze, hij is twee jaar ouder dan jij.
Heb genoeg mensen gezien van boven de 30 die het spel speelden. Je krijgt hooguit een opmerking, maar ze gaan je echt niet uitlachen hoor..
Maar ja, als je je er echt voor schaamt houdt het snel op natuurlijk.
Krijg je slechts een paar balletjes mee. Ga gewoon buiten rondwandelen, waar het spel een bijzaak is. Gewoon, erbij voor de leuk, niet het doel op zich.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
oke ik ga morgen langs een pokestop op mijn werk
Tamam,quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg je slechts een paar balletjes mee. Ga gewoon buiten rondwandelen, waar het spel een bijzaak is. Gewoon, erbij voor de leuk, niet het doel op zich.
Vermoedelijk is het op dunbevolkte gebieden minder spannend... Kans bestaat dat je geen Pokéstops en -gyms en zo hebt.quote:
Dat vraag ik me ook af bij 90% van jouw posts hier op Fok.quote:Op woensdag 27 juli 2016 06:19 schreef Stimorol- het volgende:
Toen bedacht ik mij: ik ben 33. Wat doe ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rijbewijs hebben is sowieso alleen maar een voordeel, ook zonder een eigen auto. Heb je al vast wel tig keer gehoord. Goede investering.
Deuce, schatje, moet jij niet geilen op Crips fotoquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af bij 90% van jouw posts hier op Fok.
Ik zie ze ook veel rondlopen. Reed er laatst eentje aan bijna.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef zarGon het volgende:
Dat meetvoorstel was overigens stiekem wel serieus..
.
.
Heb vele groepjes rond zien lopen, is gewoon gezellig. Ja, ergens ook zo lame, maar hé, waarom zo serieus...
Doe dan een voorstel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef zarGon het volgende:
Dat meetvoorstel was overigens stiekem wel serieus..
.
.
Heb vele groepjes rond zien lopen, is gewoon gezellig. Ja, ergens ook zo lame, maar hé, waarom zo serieus...
Heb ik vanmiddag nog gedaan in US.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deuce, schatje, moet jij niet geilen op Crips foto
Hoe is het met Borte. Ik mis haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |