abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162799931
Is er iemand wel eens in juli / aug in Pertisau aan de Achensee geweest? Dit is een plaatsje in Tirol aan het meer de Achensee. Nu zie ik dat de gemiddelde temperatuur 20 graden is in juli / aug en nu in juni zie je iedere dag regen voor de komende 2 weken.

Aangezien we in Nederland al genoeg regen hebben wil ik op vakantie nu eens niet zoveel regen en lekker temperatuurtje. We zijn een paar keer in Milstatt geweest in Karinthie en hebben daar maar 3 daagjes regen gehad de rest van de dagen was het wel soms 28 graden.

We willen niet naar de middelandse zee met de hond vandaar toch weer Oostenrijk.

Iemand een idee van de temperatuur /regen in Pertisau?
Freddie
pi_162815231
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:20 schreef surfer10 het volgende:
Is er iemand wel eens in juli / aug in Pertisau aan de Achensee geweest? Dit is een plaatsje in Tirol aan het meer de Achensee. Nu zie ik dat de gemiddelde temperatuur 20 graden is in juli / aug en nu in juni zie je iedere dag regen voor de komende 2 weken.

Aangezien we in Nederland al genoeg regen hebben wil ik op vakantie nu eens niet zoveel regen en lekker temperatuurtje. We zijn een paar keer in Milstatt geweest in Karinthie en hebben daar maar 3 daagjes regen gehad de rest van de dagen was het wel soms 28 graden.

We willen niet naar de middelandse zee met de hond vandaar toch weer Oostenrijk.

Iemand een idee van de temperatuur /regen in Pertisau?
Even m'n glazen bol pakken om het weer te voorspellen in julli en augustus 2016. :')
pi_162826197
Het kan toch zijn dat er iemand wel eens geweest is, of meerdere keren dan is het handig als ik weet of het vaak regent overdag en de temperatuur beneden de 20 was dan ga ik omboeken, het risico is dan te groot
Freddie
  One tough cookie dinsdag 7 juni 2016 @ 23:18:13 #4
169210 liesje1979
pi_162830566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:18 schreef surfer10 het volgende:
Het kan toch zijn dat er iemand wel eens geweest is, of meerdere keren dan is het handig als ik weet of het vaak regent overdag en de temperatuur beneden de 20 was dan ga ik omboeken, het risico is dan te groot
Tuurlijk, helemaal geen gekke vraag hoor.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:19:54 #5
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_162830621
Ik ga er eind juni heen. Zal wel eens kijken hoe het weer is. Maar dan nog, hecht er niet teveel waarde aan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_162836718
Tja de Alpen en weersvoorspellingen.... Ben best vaak ik in de Alpen geweest en over het algemeen mooi tot zeer mooi weer, al heb je dan altijd kans op een bui in de namiddag. Maar er zat ook wel een een zomer tussen pfffffff......
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 21:32:08 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_162851909
De zomer van 2010: 42ºC gemeten in het oosten van Oostenrijk. Het kan alle kanten op, zeg maar.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')