Even m'n glazen bol pakken om het weer te voorspellen in julli en augustus 2016.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:20 schreef surfer10 het volgende:
Is er iemand wel eens in juli / aug in Pertisau aan de Achensee geweest? Dit is een plaatsje in Tirol aan het meer de Achensee. Nu zie ik dat de gemiddelde temperatuur 20 graden is in juli / aug en nu in juni zie je iedere dag regen voor de komende 2 weken.
Aangezien we in Nederland al genoeg regen hebben wil ik op vakantie nu eens niet zoveel regen en lekker temperatuurtje. We zijn een paar keer in Milstatt geweest in Karinthie en hebben daar maar 3 daagjes regen gehad de rest van de dagen was het wel soms 28 graden.
We willen niet naar de middelandse zee met de hond vandaar toch weer Oostenrijk.
Iemand een idee van de temperatuur /regen in Pertisau?
Tuurlijk, helemaal geen gekke vraag hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:18 schreef surfer10 het volgende:
Het kan toch zijn dat er iemand wel eens geweest is, of meerdere keren dan is het handig als ik weet of het vaak regent overdag en de temperatuur beneden de 20 was dan ga ik omboeken, het risico is dan te groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |