Grapje natuurlijk...kijk niet zo serieusquote:
En waar bespreek ik ook alweer alternatievenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de mooie meneer uit te hangen, maar je snapt met het openlijk lullen over alternatieve plekken om je filmpjes te dumpen en/of het hier openen van 'alternatieve' topics je een deel van het 'probleem' bent hé?
Het gaat hier niet over het stoppen van het programma Utopia.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:25 schreef floske het volgende:
Ik heb in januari voor een jaar vooruit betaald voor de streams. Hoe gaan ze dat doen dan als ze eerder gaan stoppen? Al die mensen terugbetalen?
Vandaag is het ultimatum, ik ben wel heel benieuwd of Danny's maatregelen hun goedkeuring kunnen wegdragen.quote:
Tot die tijd zitten we peentjes te zweten. Kunnen alleen maar duimen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaag is het ultimatum, ik ben wel heel benieuwd of Danny's maatregelen hun goedkeuring kunnen wegdragen.
Ik knijp hem ook wel een beetje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot die tijd zitten we peentjes te zweten. Kunnen alleen maar duimen.
dat riepen saddam en hitler ook.quote:
deadline 18.00 uur..........quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:23 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Danny al eens reactie gehad van die advocaten dan, want het is nu wel heel stil.
geen bericht is goed bericht denk ik dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:23 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Danny al eens reactie gehad van die advocaten dan, want het is nu wel heel stil.
Ja hahaha, totdat het floep op zwart is!quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
Zo werkt dat idd bij die lui......als ze meer klachten hebben hoor je het welquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |