Het is ook gewoon dom. Directe feedback van een groep kijkers op je programma, daar zou je als programmamaker je voordeel mee moeten doen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Haropro het volgende:
Wat raar, ze snijden zichzelf toch in de vingers? Zonder FOK! keek ik niet eens Utopia. Het forum maakt het juist leuk en weet zeker dat ik niet de enige ben. Zo razend populair is Utopia ook niet.
Wat een sukkels zeg daar bij Talpaquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ik geen failsafe oplossing kan bedenken en implementeren voor woensdag 18:00 uur zal het hele forum verdwijnen. Al dan niet tijdelijk tot ik dat wél kan.
De bewoners zijn natuurlijk ook een stel achterlijken. Dat kun je niet op TillyB afschuivenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook altijd van die rare gifjes, waardoor de bewoners net een stel achterlijken lijken.
Dus jouw schuld.
Dat zou heel jammer zijn !quote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwachten dat de streamers hier massaal naar hun eigen site vertrekken. Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen.
De zakken van Talpa zijn een paar miljard euro dieper dan de mijne inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een sukkels zeg daar bij Talpa
Kan me voorstellen dat je geen vette claim aan je broek wil.
Jee, en dat kan niet met eerst een waarschuwing of zo.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eerste keer. Meteen een advocatenbureau ook.
Oeps dus geen halve maatregelenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eerste keer. Meteen een advocatenbureau ook.
Erg vervelend, jammer dat Talpa de nichemarkt van Utopia op Fok niet wil zien, er wordt hier reclame gemaakt al een malle voor dat TV-programma dmv discussies en comments en helaas ook beeldmateriaal iddquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ik geen failsafe oplossing kan bedenken en implementeren voor woensdag 18:00 uur zal het hele forum verdwijnen. Al dan niet tijdelijk tot ik dat wél kan.
Ja precies , ik hoop op een oplossing , succes Dannyquote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze facebook wat te groot vinden om aan te pakken. Nee, dat is niet eerlijk, maar we zijn als hobbysite natuurlijk een makkelijk doelwit.
Kun je er geen besloten subforum van maken?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
De zakken van Talpa zijn een paar miljard euro dieper dan de mijne inderdaad
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom. Directe feedback van een groep kijkers op je programma, daar zou je als programmamaker je voordeel mee moeten doen.
Heb de mijne net opgezegd.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Hagenesie het volgende:
Potver net vandaag mijn streams verlengd. Vreemd hoor na 2 en een halfjaar.
Ik heb helaas voor een jaar betaald , maar andersquote:Op maandag 6 juni 2016 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb de mijne net opgezegd.
[ afbeelding ]
Liep al sinds dag 1. Niet dat ik 'm ooit gebruikt heb, maar ik betaalde nog wel steeds. Dat is nu voorbij
Juist helemaal mee eensquote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ze mogen blij zijn dat we nog kijken. Zonder fok geen utopia.
Dit is natuurlijk de redenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb de mijne net opgezegd.
[ afbeelding ]
Liep al sinds dag 1. Niet dat ik 'm ooit gebruikt heb, maar ik betaalde nog wel steeds. Dat is nu voorbij
Nee, heb opgezegd nav dat mailtje. Die herinnerde me eraan dat ik nog betaalde aan die rommelquote:
Dat geloof ik ook, hier begaan ze echt een grote fout denk ik...quote:Op maandag 6 juni 2016 17:27 schreef Hagenesie het volgende:
Ze mogen blij zijn dat we nog kijken. Zonder fok geen utopia.
Zolang er dan geen filmpjes en gifjes geplaatst worden zou dat een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:28 schreef mootie het volgende:
Ik neem aan dat er dan gewoon een Cos in RLS geopend kan worden?
Dit dus, een ander forum is geen optie. Ik stream weinig maar soms heb ik er lol in. Via de talpa site!!. Dan kan mijn Utopia abbo de prullenbak inquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Haropro het volgende:
Wat raar, ze snijden zichzelf toch in de vingers? Zonder FOK! keek ik niet eens Utopia. Het forum maakt het juist leuk en weet zeker dat ik niet de enige ben. Zo razend populair is Utopia ook niet.
Misschien, maar mijn directe lijntje met John zelf doet het ff nietquote:Op maandag 6 juni 2016 17:30 schreef Leandra het volgende:
Wat overijverige juristen die uren moeten schrijven?
John de Mol weet immers prima wat de rol van FOK! in het succes van zijn RLSen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |