SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9.
Halo 2: Energy Sword
Een beetje een n00b wapen, maar wel lache en omdat het een soort alien plasma dingetje is en het "lemmet" als het ware verdampt of zo bij het uitzetten en er verder gewoon gaaf uitziet. Lijkt me wel wat voor in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.
Quake 2: Railgun
Met een beetje goed schot kan je meerdere kills tegelijk maken, niet slecht!
En echt kut om iemand met deze gun tegenover je te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.
Unreal Tournament (elke): Redeemer
Gewoon in het midden van een groepje mikken en alles raken. Beetje sloom, dus als je er 1tje op je af ziet komen, dan kan je nog proberen ergens achter te schuilen, maar meestal probeer ik het redeemer-projectiel stuk te schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6.
BF2142: Zeller Advanced Sniper Rifle
Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de sniperrifles, maar deze vond ik toch wel speciaal, mede vanwege de looks en het geluid van deze sniperrifle wanneer je ermee schiet.
Het was trouwens wel lastig een filmpje van de Zeller te vinden zonder ruige metal of crappy rap, maar dit filmpje is ook wel oké
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5.
Quake 2: Super Shotgun
BOEM! - KLIK - KLIK - BOEM! - KLIK - KLIK
Als muziek in m'n oren
En al helemaal wanneer je met dit wapen je tegenstanders in hooguit enkele schoten in rondvliegende brokjes vlees met sliertjes bloed kunt veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.
Turok: Chronoscepter
Tsja...ik zou zeggen, kijk het filmpje zelf maar
Weet trouwens niet waarom de maker van dit filmpje de vijanden met enorme hoofden heeft opgezadeld, maar het was niet makkelijk snel goede filmpjes te vinden die de power van dit wapen konden laten zien (zonder metal of rap of gelul er doorheen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.
BF2142: Pilum H-AVR
Dit Anti Vehicle Rifle klinkt goed om mee te schieten en je hebt ook best wel skill nodig om de weakspots te raken, zeker op afstand. Een beetje skilled gamer kon hiermee ook knifers schieten, wat ik zelf nog liever deed dan met een pistol.
Eén van mijn meest favoriete wapens ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.
FEAR: Type-7 Particle Weapon
Een soort sniperrifle met perfecte accuracy die letterlijk het vlees van de botten van je tegenstanders doet verdampen...wie wil zo'n ding nou niet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.
Unreal Tournament (elke versie): Flak Cannon
2 schiet-modi, kan tegen muren afketsen (kan dus om hoeken heen schieten, beetje zoals een bal ook ketst) en zeer dodelijk. Als dit wapen ergens te vinden is, dan ben ik altijd in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ten slotte nog een honorable mention:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje gamer kan een lijstje als deze denk ik wel waarderen.
Hebben jullie zelf een top-10 infanterie wapens? Willen jullie die eventueel delen en denken jullie dat er nog veel meer awesome wapens zijn waar andere fokkers van moeten weten?
Dan zou ik zeggen: Post die lijst maar
[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 06-06-2016 15:36:14 ]![]()
Ik had die wel in m'n hoofd, maar heb HL2 door meerdere dingen nooit gespeeld (dankjewel STEAM).quote:Op maandag 6 juni 2016 15:14 schreef SarCastro het volgende:
Niet het gravity gun van half life 2 in je top 10.
Schandalig.
Wat is jouw persoonlijke top-10 met gave wapens?![]()
![]()
Moet dat perse van fps games zijn of mogen games als Resident evil 4 ook?quote:Op maandag 6 juni 2016 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had die wel in m'n hoofd, maar heb HL2 door meerdere dingen nooit gespeeld (dankjewel STEAM).
Wat is jouw persoonlijke top-10 met gave wapens?![]()
Ja, dat magquote:Op maandag 6 juni 2016 15:19 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Moet dat perse van fps games zijn of mogen games als Resident evil 4 ook?![]()
![]()
10- cow-launcher uit South Park op de n64. De naam zegt genoeg.
9- BFG9000 uit Doom.
Big Fucking Gun en alles doet splet.
8- Chicago Typwriter uit Resident Evil 4.
Machinegeweer met infinite ammo. Dan hoef je ook niet meer metje inventory te pielen.
7- Squalls Gunblade uit Final Fantasy 8. Het is een gun met een zwaard, hoe vet is dat.
6- Het arsenaal wapens van de Predator uit AVP op de PS1.
Net als in de film.
5- De Chronoscepter van Turok.
Wat Magnetronkoffie zegt.
4- Het geweer van de Teslatrooper uit RA2.
Sterk wapen tegen tanks en je kunt er je Tesla-coil mee poweren.
3- De bow & arrow uit Zelda the wind waker.
Met een druk op de knop switchen tussen fire ice en light arrows.
2- The golden gun uit Goldeneye.
Met 4 spelers op splitscreen multiplayer en dan Golden gun mode.
Weg vriendschap.
1- Gravety Gun uit Half Life 2.
Maakt van alles een wapen. Cirkelzagen, jerrycans, bakstenen en als dat op is trek je gewoon een radiator van de muur.![]()
Mooi lijstjequote:Op maandag 6 juni 2016 20:23 schreef SarCastro het volgende:
10- cow-launcher uit South Park op de n64. De naam zegt genoeg.
9- BFG9000 uit Doom.
Big Fucking Gun en alles doet splet.
8- Chicago Typwriter uit Resident Evil 4.
Machinegeweer met infinite ammo. Dan hoef je ook niet meer metje inventory te pielen.
7- Squalls Gunblade uit Final Fantasy 8. Het is een gun met een zwaard, hoe vet is dat.
6- Het arsenaal wapens van de Predator uit AVP op de PS1.
Net als in de film.
5- De Chronoscepter van Turok.
Wat Magnetronkoffie zegt.
4- Het geweer van de Teslatrooper uit RA2.
Sterk wapen tegen tanks en je kunt er je Tesla-coil mee poweren.
3- De bow & arrow uit Zelda the wind waker.
Met een druk op de knop switchen tussen fire ice en light arrows.
2- The golden gun uit Goldeneye.
Met 4 spelers op splitscreen multiplayer en dan Golden gun mode.
Weg vriendschap.
1- Gravety Gun uit Half Life 2.
Maakt van alles een wapen. Cirkelzagen, jerrycans, bakstenen en als dat op is trek je gewoon een radiator van de muur.
De BFG9000 was bijna in mijn lijstje gekomen, maar had de Redeemer o.a. al daarin staan.
Heeft AVP eigenlijk ook een netgun? Die was wel lache! Net je zo die aliens en marines de hete lood in
En die golden gun weet ik nog wel, gelukkig speelde ik tegen het broertje van een vriend van mij en ze hadden dat spel nog maar net, hij was er niet blij om!![]()
![]()
1. Chainsword/chainaxe.
2. Stormbolter.
3. Heavy bolter.
4. (Heavy) prometium flamer.
5. Lascannon.
6. Nemesis weapon.
7. Manreaper.
8. Talon of Horus.
9. Bore gun.
20. Flak cannon."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
1. Dubstep gun [Saints Row IV]
2. Shrink Ray [Duke Nukem 3D]
3. BFG [Doom]
4. Lightning Gun [Quake 3]
5. Gravity Gun [Half Life 2]
6. Chainsaw Gun [Gears of War]
7. The Holy Handgrenade [Worms]
8. Hammer [Super Smash Bros]
9. Blades of Chaos [God of War]
10. Redeemer [Unreal Tournament]Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo