Hier verder.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
En verder begrijpt niemand in dit topic er ene klote van.
Dat geldt ook vanuit Taylors zijde. Van Gerwen schijnt ook maar een mens te zijn, Taylor heeft ook bewezen dat hij menselijk is dus ik zie het probleem niet. Hij staat al een #vieslange tijd op heel hoog niveau te gooien. Ik verwijt hem niets.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je beter tegenstand biedt staat er meer druk op. Maar dit geheel terzijde.
Waarom staat deze nog niet in de OP?quote:
Ik vind hem meer een oude sluwe trequartista die puur op techniek speelt.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef bechirti het volgende:
Barney is de grootste darter van nederland punt.
Qua omvang niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:12 schreef bechirti het volgende:
Barney is de grootste darter van nederland punt.
Dat heb ik ook uitgebreid benoemd metquote:Op zondag 5 juni 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die misser van RVB net eerder een choke.
quote:
Zeg dat maar tegen MvG afgelopen WK, om er maar een voorbeeldje bij te pakkenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
RvB faalt op de high-end finishes. Dat gaat hem opbreken.
Ik mis de bagagedragerquote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen MvG afgelopen WK, om er maar een voorbeeldje bij te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoootquote:
Jelle is er niet, valt wel meequote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daar achter de camera's gebeurt.
Meet and greet.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daar achter de camera's gebeurt.
Doe niet zo populair joh!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens, hoe weet jij dat hij bij een hoer verwekt is?
Michael"ikwinallesmaareen2ewkhomaar" Van Gerwenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis gooide nog slechter dan Van Gerwen.
[ afbeelding ]
Alles beter dan captain hindsight nieuwlaatjequote:
Ik vind het ook een van de toffere toernooien, even wat anders is wel prima. Al kan het beter qua opzetquote:
Je timing laat wat te wensen over vanavondquote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik Engeland feliciteren met de eindzege straks?
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
RvB faalt op de high-end finishes. Dat gaat hem opbreken.
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Team Engeland is net als hun klimaat. Kut.
Barney.gif
Haha inderdaad, twee bazen ookquote:Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef luckass het volgende:
MVG/Lewis zwaar kut. De ouwe baasjes moeten het doen
Gedateerde uitspraakquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
En verder begrijpt niemand in dit topic er ene klote van.
Hahahahah heb je hem weerquote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
wat stelt van gerwen enorm teleur. lijkt mentaal geknakt ofso.
Gooide Taylor 105 gem?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
Je obsessie is na vier jaar nog altijd niet veranderd. Respect.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
Even een throwback naar zijn debuutperiodequote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
In zijn debuutperiode versloeg hij Adams op magistrale wijze.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even een throwback naar zijn debuutperiode
Even jinxen zodat hij straks zijn eventuele laatste partij weer gewoon 110 gemiddeld gooit, heel verstandig.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef F.M.D. het volgende:
Brute overwinning idd.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn debuutperiode versloeg hij Adams op magistrale wijze.
Met De Cuil als presentator.
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik geef voorkeur aan mexicano's, eet Raymond dat ook?
DOet die nu? Zeker een eigen productiebedrijf ofzoquote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Verliezen van Robson op Lakeside is wel bewonderenswaardig. Niels de Ruiter lachte erom.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Brute overwinning idd.
Maar met name de ondergrens was om te janken.
4:20 ai aiquote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter, want vnv haalde ik er een na 6 minuten uit het vet en die was toen nog koudquote:
Dingen bij Omroep Nieuwegein blijkt.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DOet die nu? Zeker een eigen productiebedrijf ofzo
Het is wachten op het moment dat de grote massa daar ook in gaat zitten. Ik zat eerst ook in m'n eentje in #TeamTitiquote:Op zondag 5 juni 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hem in je #TeamGerrans geduwd gekregen door Koffieplanter.
Robsonquote:Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Verliezen van Robson op Lakeside is wel bewonderenswaardig. Niels de Ruiter lachte erom.
Lijkt me wel een sympathieke gozerquote:
Boezemvrienden met Gerrie.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me wel een sympathieke gozer
Ja dat weet ik. Punt blijft.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij won de World Darts Trophy 2005.
Ken je feiten.
Die noteren we evenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:47 schreef F.M.D. het volgende:
hier kun je gewoon een overwinning voor taylor invullen.
Ik had al bijna het licht uit gedaan.quote:
Met Kim had hij toch niet zo'n overdreven slechte historie?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Barney maakt hier vanavond met 3 trauma's korte metten. Kim, Lewis en nu Phaal.
En hij wordt wk 2017. Noteer dat maar mensen.
Gaat nooit echt lekker naar mijn idee. Verliest ook vrij vaak dacht ik?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Kim had hij toch niet zo'n overdreven slechte historie?
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=2&plbKey=1633quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat nooit echt lekker naar mijn idee. Verliest ook vrij vaak dacht ik?
Verdomme. Dat het zo treurig wasquote:Op zondag 5 juni 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=2&plbKey=1633
Je hebt gelijk zeg. Jezus christus
Ik moest ook even goed kijkenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verdomme. Dat het zo treurig was
Jij hebt nog minder kijk op darten dan op voetbal he?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=2&plbKey=1633
Je hebt gelijk zeg. Jezus christus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |