quote:Daphne Deckers vraagt Nederland in wc te poepen
Tv-ster Daphne Deckers vindt het strontvervelend dat het zo slecht gesteld is met de hygiëne van openbare toiletten in ons land. In Vrouw luidt ze de noodklok: ze roept openbare poepers op om voortaan ín de pot te kleien en niet ernaast. “Ken jij mensen die thuis hun hele wc-bril onder plassen? Die naast de pot poepen of een gebruikte tampon in de hoek van de wc laten slingeren? Nee toch zeker? Waarom doen ze dat buitenshuis dan wel?“, vraagt de bikiniselfie-diva zich af.
Openbare poepers maken het leven van pompmedewerkers zuur, aldus Deckers. “De poep zit letterlijk tot aan het plafond; iets waarvan ik me afvraag hoe je zoiets logistiek voor elkaar krijgt. Sommige bezoekers presteren het zelfs om hun ontlasting in de zeepdispensers te deponeren!”
Het zijn volgens Deckers geen excessen. “Het bekladden van openbare toiletten gebeurt zó vaak dat ik me serieus afvraag hoeveel van die normaal ogende maar ondertussen compleet gestoorde mensen er wel niet zijn.”
Het zijn volgens Deckers niet alleen mannen die er een potje van maken. Veel vrouwen willen namelijk niet zitten op de wc-bril, met alle consequenties van dien, zegt ze. “Zo’n boven-de-pot-hanger spettert dan ook niet zelden de hele wc-bril vol.”
Deckers hoopt dat haar column wat teweeg brengt. Ze roept medelanders op om zich wat netter te gedragen op het toilet. “Doe gewoon alsof je thuis bent!”
Wat bedoelt ze precies met 'in de pot poepen' dan? Je hebt toch dat hokje dat WC heet waar je kan poepen?quote:Op zondag 5 juni 2016 11:35 schreef hunter2011 het volgende:
“De poep zit letterlijk tot aan het plafond; iets waarvan ik me afvraag hoe je zoiets logistiek voor elkaar krijgt. Sommige bezoekers presteren het zelfs om hun ontlasting in de zeepdispensers te deponeren!”
[..]
Anders lees je de OP even.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze precies met 'in de pot poepen' dan? Je hebt toch dat hokje dat WC heet waar je kan poepen?
Bedoel je dat je met de voetjes op de bril gaat zitten en dan hurken om te poepen? Lijkt me een prima manier om de wc-bril snel te vervuilen, zowel door straatvuil van je schoenen als met stront die net even anders valt dan jij dacht.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Overigens, ik durf het gewoon te bekennen als ik op een vreemd toilet zit, hurk ik altijd op de wc-bril zonder dat mijn kont de wc-bril aanraakt.
Het is balanceren maar wel een stuk schoner, dit schijnt door zowel vrouwen als mannen veelvuldig te worden uitgeoefend.
Lijkt me sterk, want vrouwen poepen niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:58 schreef machtpen het volgende:
Daphne poept zelf tegen het plafond en geeft anderen de schuld.
Dus de oproep die je post is vooral gericht aan smeerkezen zoals jezelf. Ga je er iets mee doen? Ga je je nu minder asociaal gedragen?quote:Op zondag 5 juni 2016 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Overigens, ik durf het gewoon te bekennen als ik op een vreemd toilet zit, hurk ik altijd op de wc-bril zonder dat mijn kont de wc-bril aanraakt.
Het is balanceren maar wel een stuk schoner, dit schijnt door zowel vrouwen als mannen veelvuldig te worden uitgeoefend.
Dus jij neemt aan dat ik na afloop niet de wc-bril schoonmaak vanwege schoenen? Dat doe ik namelijk welquote:Op zondag 5 juni 2016 13:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus de oproep die je post is vooral gericht aan smeerkezen zoals jezelf. Ga je er iets mee doen? Ga je je nu minder asociaal gedragen?
Of je gebruikt wcpapier.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Sinds wanneer is het een geldig excuus als je de enige niet bent?quote:Op zondag 5 juni 2016 15:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dus jij neemt aan dat ik na afloop niet de wc-bril schoonmaak vanwege schoenen? Dat doe ik namelijk wel
Ik wil gewoon niet op een vreemde wc-bril zitten, ben echt niet de enige hoor.
Ja gaat met je schoenen op de wc-bril staan? Wtf is er mis met je? Doe dat lekker thuis.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dus jij neemt aan dat ik na afloop niet de wc-bril schoonmaak vanwege schoenen? Dat doe ik namelijk wel
Ik wil gewoon niet op een vreemde wc-bril zitten, ben echt niet de enige hoor.
Dit soort plaatjes kom je vaak in Azië tegen, in dit geval in Maleisië.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja gaat met je schoenen op de wc-bril staan? Wtf is er mis met je? Doe dat lekker thuis.
Ik dacht dat mensen die de wc bril niet aan durfden te raken er boven gingen hangen met de voeten gewoon op de vloer. Dat vind ik al weird maar er op gaan staan heb ok echt nog nooit gehoord. Dat zou trouwens wel verklaren waarom brillen regelmatig kapot zijn.
Bizarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:23 schreef static het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes kom je vaak in Azië tegen, in dit geval in Maleisië.
[ link | afbeelding ]
Niks bizars aan met die gore derdewereldlui.quote:
Nee hoor, doen ze hier ook regelmatig, Alleen praat men er niet over.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niks bizars aan met die gore derdewereldlui.
Je hebt er er veel ervaring mee?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niks bizars aan met die gore derdewereldlui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |