abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162759278
“De poep zit letterlijk tot aan het plafond; iets waarvan ik me afvraag hoe je zoiets logistiek voor elkaar krijgt. Sommige bezoekers presteren het zelfs om hun ontlasting in de zeepdispensers te deponeren!” 8)7

quote:
Daphne Deckers vraagt Nederland in wc te poepen

Tv-ster Daphne Deckers vindt het strontvervelend dat het zo slecht gesteld is met de hygiëne van openbare toiletten in ons land. In Vrouw luidt ze de noodklok: ze roept openbare poepers op om voortaan ín de pot te kleien en niet ernaast. “Ken jij mensen die thuis hun hele wc-bril onder plassen? Die naast de pot poepen of een gebruikte tampon in de hoek van de wc laten slingeren? Nee toch zeker? Waarom doen ze dat buitenshuis dan wel?“, vraagt de bikiniselfie-diva zich af.
Openbare poepers maken het leven van pompmedewerkers zuur, aldus Deckers. “De poep zit letterlijk tot aan het plafond; iets waarvan ik me afvraag hoe je zoiets logistiek voor elkaar krijgt. Sommige bezoekers presteren het zelfs om hun ontlasting in de zeepdispensers te deponeren!”

Het zijn volgens Deckers geen excessen. “Het bekladden van openbare toiletten gebeurt zó vaak dat ik me serieus afvraag hoeveel van die normaal ogende maar ondertussen compleet gestoorde mensen er wel niet zijn.”

Het zijn volgens Deckers niet alleen mannen die er een potje van maken. Veel vrouwen willen namelijk niet zitten op de wc-bril, met alle consequenties van dien, zegt ze. “Zo’n boven-de-pot-hanger spettert dan ook niet zelden de hele wc-bril vol.”

Deckers hoopt dat haar column wat teweeg brengt. Ze roept medelanders op om zich wat netter te gedragen op het toilet. “Doe gewoon alsof je thuis bent!”
  zondag 5 juni 2016 @ 11:38:55 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162759338
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:35 schreef hunter2011 het volgende:
“De poep zit letterlijk tot aan het plafond; iets waarvan ik me afvraag hoe je zoiets logistiek voor elkaar krijgt. Sommige bezoekers presteren het zelfs om hun ontlasting in de zeepdispensers te deponeren!” 8)7

[..]

Wat bedoelt ze precies met 'in de pot poepen' dan? Je hebt toch dat hokje dat WC heet waar je kan poepen?
The End Times are wild
pi_162759428
:r :r :r :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162759442
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:46 schreef MrSalazar het volgende:
:r :r :r :r
sieger.png
  zondag 5 juni 2016 @ 11:47:45 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162759447
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat bedoelt ze precies met 'in de pot poepen' dan? Je hebt toch dat hokje dat WC heet waar je kan poepen?
Anders lees je de OP even.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 5 juni 2016 @ 11:55:12 #6
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162759558
Vrouwen die niet op de pot willen zitten :')

En verder valt het volgens mij reuze mee met de hygiene op de toiletten van Nederlandse tankstations. Ik kwam een paar jaar lang een aantal keer per week op zo'n toilet en de keren dat het vies was, is op 1 hand te tellen.
Spoilers!
pi_162759618
Daphne poept zelf tegen het plafond en geeft anderen de schuld.
pi_162759628
Overigens, ik durf het gewoon te bekennen als ik op een vreemd toilet zit, hurk ik altijd op de wc-bril zonder dat mijn kont de wc-bril aanraakt.
Het is balanceren maar wel een stuk schoner, dit schijnt door zowel vrouwen als mannen veelvuldig te worden uitgeoefend.
  Moderator zondag 5 juni 2016 @ 12:27:54 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162760053
Hoe doen mensen dat inderdaad :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 juni 2016 @ 12:39:33 #10
139330 TNA
For the stars that shine
  zondag 5 juni 2016 @ 12:55:52 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162760504
Allemaal het gevolg van de LGBT-agenda.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162760702
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:59 schreef hunter2011 het volgende:
Overigens, ik durf het gewoon te bekennen als ik op een vreemd toilet zit, hurk ik altijd op de wc-bril zonder dat mijn kont de wc-bril aanraakt.
Het is balanceren maar wel een stuk schoner, dit schijnt door zowel vrouwen als mannen veelvuldig te worden uitgeoefend.
Bedoel je dat je met de voetjes op de bril gaat zitten en dan hurken om te poepen? Lijkt me een prima manier om de wc-bril snel te vervuilen, zowel door straatvuil van je schoenen als met stront die net even anders valt dan jij dacht.

Nee, gewoon staand piesen, bij voorkeur in een urinaal of anders de bril omhoog. Als je al moet poepen onderweg dan gewoon op de bril gaan zitten. Mocht ie een vlekje of zweetsporen vertonen zijn dan even afnemen met een wc papiertje.

Mocht het al echt goor zijn geworden door mensen die denken zelf schoon te blijven dan sla ik mn beurt wel even over.
pi_162760853
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:58 schreef machtpen het volgende:
Daphne poept zelf tegen het plafond en geeft anderen de schuld.
Lijkt me sterk, want vrouwen poepen niet.
Moeten zij weten
pi_162761490
quote:
Dus de oproep die je post is vooral gericht aan smeerkezen zoals jezelf. Ga je er iets mee doen? Ga je je nu minder asociaal gedragen?
pi_162762042
Vroeger toen ik De AH werkte hadden we ook een klantentoilet. En er was een klant die poep tegen de muur en plafond aan smeerde. Het bleek een fetish te zijn met gevolg tot winkelverbod. Ik wist de naam van de fetish, gelukkig nu niet meer.
pi_162763033
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus de oproep die je post is vooral gericht aan smeerkezen zoals jezelf. Ga je er iets mee doen? Ga je je nu minder asociaal gedragen?
Dus jij neemt aan dat ik na afloop niet de wc-bril schoonmaak vanwege schoenen? Dat doe ik namelijk wel :Y
Ik wil gewoon niet op een vreemde wc-bril zitten, ben echt niet de enige hoor.
pi_162763291
quote:
Of je gebruikt wcpapier.
pi_162763870
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 15:00 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Dus jij neemt aan dat ik na afloop niet de wc-bril schoonmaak vanwege schoenen? Dat doe ik namelijk wel :Y
Sinds wanneer is het een geldig excuus als je de enige niet bent?
  zondag 5 juni 2016 @ 16:09:36 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162764096
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 15:00 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ja gaat met je schoenen op de wc-bril staan? Wtf is er mis met je? Doe dat lekker thuis.

Ik dacht dat mensen die de wc bril niet aan durfden te raken er boven gingen hangen met de voeten gewoon op de vloer. Dat vind ik al weird maar er op gaan staan heb ok echt nog nooit gehoord. Dat zou trouwens wel verklaren waarom brillen regelmatig kapot zijn.
Spoilers!
  zondag 5 juni 2016 @ 16:23:16 #20
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_162764282
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja gaat met je schoenen op de wc-bril staan? Wtf is er mis met je? Doe dat lekker thuis.

Ik dacht dat mensen die de wc bril niet aan durfden te raken er boven gingen hangen met de voeten gewoon op de vloer. Dat vind ik al weird maar er op gaan staan heb ok echt nog nooit gehoord. Dat zou trouwens wel verklaren waarom brillen regelmatig kapot zijn.
Dit soort plaatjes kom je vaak in Azië tegen, in dit geval in Maleisië.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 5 juni 2016 @ 16:42:00 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162764555
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:23 schreef static het volgende:

[..]

Dit soort plaatjes kom je vaak in Azië tegen, in dit geval in Maleisië.

[ link | afbeelding ]
Bizar :o
Spoilers!
pi_162765240
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bizar :o
Niks bizars aan met die gore derdewereldlui.
pi_162765650
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee hoor, doen ze hier ook regelmatig, Alleen praat men er niet over.
Overigens, Madonna heeft in een interview gezegd dat ze het regelmatig in een wasbak doet als het toilet te vies is.
Ik neem aan dat zij het dan over plassen heeft.
pi_162765766

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 05-06-2016 18:10:31 (Doe eens normaal) ]
pi_162766605
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je hebt er er veel ervaring mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')