quote:
Ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen...maar op deze foto zie je er eentje van de twee staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:48 schreef DeNiAs het volgende:
Dank je wel Prisha geweldig geschreven .
Wie zijn de beach boy nerds ?
quote:Op zondag 5 juni 2016 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen...maar op deze foto zie je er eentje van de twee staan.
http://www.utopiatv.nl/news/detail/38860/gesprek-van-de-avond-57
We waren in de auto aan het wachten op onweer. Zij stonden naast ons geparkeerd. Twee gasten in Beach kleding, eentje met allemaal stoere tattoos...maar beetje nerdy uitstraling.
Ze hadden in de auto een pizza. We hadden beiden de ramen open, dus ik zie dat en zeg: oh lekker pizza! Was het een pizza van drop....bij de Action gehaald zei hij ook nog![]()
Gaf hij mij die pizza zodat ik een foto kon maken![]()
Hele vriendelijke gasten waarvan de ene Utopia totaal niet kende, die was ook op sleeptouw, net zoals mijn nichtje.
Ze bleven een beetje bij ons in de buurt de hele tijd. Wel lief. Not my type though
Jessiequote:Op zondag 5 juni 2016 03:16 schreef Maxleblee het volgende:
Hallo iedereen, hier dus het nichtje van Pris. Ja, die de hele tijd bij oma Nijn en Pris bleef hangen. En die als totaal onwetende mee naar Utopia ging. Wat een nep!! Maar wel erg leuk gehad. Helaas ken ik al die namen niet, maar meneer grijs shirt barman houdt in elk geval niet van de zangkwaliteiten van mw. "Ik zing graag 9 nummers". Wat een gejank! Al had ik daar een meningsverschil over met pretty boy barman. Hij vond alle muziek mooi. "Ja, muziek ja! Maar dit?" Daar kwam wel een snel weggefrommeld lachje bij, dus of hij nou positief moest doen over dat mens?
Meneer grijs shirt barman trok zich daar in elk geval niets van aan. Hij kreunde dat hij er ook nog elke dag naar moest luisteren. Diep respect als je dat overleeft! Pretty boy barman maakte het later weer goed door het over stemmen te hebben. De bedoeling is alle nietsnutten eruit te gooien, hij wil dat er werkers komen. Naar wat ik van Pris en oma Nijn begreep moet er dan nog heel wat worden weg gestemd.
Die Slinger (die gast die Pris wel wat vindt) kwam wel oké over. Zeker toen hij Pris een paar keer extra aandacht gaf. Dat gun ik mijn nicht wel!! En die Bas, beetje wazig, maar wel erg aardig.
De rest? Wow, wat een wannabees! Die halve Jezus, wat een nepperd is dat. Hij doet volgens mij hartstikke hard zijn best om er als een hippie uit te zien. Zeer verzorgd onverzorgd, dus puur gespeeld. Bah!
Juf nephaar is ook een eng mens. Ook daaraan is er niets wat echt of gemeend is. Brrr, heel eng mens. Samen met moeder Bretel, ze hadden zo hard gewerkt die twee. De hele dag in de friettent gestaan... Dan hadden ze dubbelgangers ingehuurd, want ik zag ze overal! Terwijl die friethut niet te zien was vanaf daar.
Degene die we op het eind nog spraken was dat meiske die steeds foto's nam, Do? Moet zeggen dat zij ook oké was. Niet zo aanstellerig of gespeeld als die andere trienen.
Tot zoverre een verslag van een leek op Utopiagebied. Heb het ontzettend naar mijn zin gehad met nicht Pris en opa&oma Nijn. Maar zij doen vast een veel beter en uitgebreider verslag. Fijne nacht nog, hoie!
En denk ze juist allemaal te herkennen en dat vind ik nu juist zo treffend met wat wij vaak denken te zien en roepen, iemands objectieve perspectief, 100% eerlijk gekaderd en gespiegeld zoals Vic zou zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm mooi verhaal , en leuk dat je het naar je zin hebt gehad![]()
maar geen idee welke bewoners je bedoelt ...op Jessie na dan
Wat leuk ,je verhaal!!!quote:Op zondag 5 juni 2016 11:09 schreef Prisha het volgende:
Bar / Jessie en Cemal
We hebben de Bar als uitvalsbasis gebruikt. Goed plekje. Opa Nijn had galant wat krukken geconfisqueerd. Van die wankele Wim krukken, maar ze bleven overeind.
Aan de bar werkten Cemal en Jessie. Wel leuk hoor. Jessie was redelijk serieus bezig, Cemal was een jonge hond die vooral lol maakte. De waterpistooltjes die overal lagen werden veelvuldig gebruikt, Cemal kon goed mikken. Vooral op de jetsers van de vrouwelijke gasten. Hij wist die van mij ook feilloos te vinden...allebei.Ach. Het water was wel verkoelend
![]()
Er kwamen wat interessante opmerkingen voorbij. Zoals Cemal, die het over de aankomende stemming had. Hij stoorde zich aan de lamballen die alleen maar sliepen. Als het aan hem lag kwamen bleven werkers erin, en anderen eruit. Denk dat we wel weten wie hij daarmee bedoelde.
Heb nog geprobeerd af te dingen bij Jessie. Eigenlijk voor de lol, maar hij ging er serieus op in. Er stond een hele pitcher met pina colada op de bar. Voor 15 muntjes mocht ik het hebben van Jessie. Heen en weer geboden, mijn laatste bod was 10 muntjes, hij zat op 12.
Cemal zei: je mag hem voor niks als je hem helemaal leegdrinkt.![]()
Jessie vond dat toch niets, want dat "mocht niet". Dus geen pitcher met pina colada.
Daar zat trouwens nauwelijks alcohol in. Wel lekker, maar weinig rum, en dat voor 3 muntjes.
Jessie gaf me later wel eentje voor niks "zodat je niet met een rietje stiekem vanuit de pitcher hoeft te drinken".Oeps...hij had me door. Toch lief van hem...die pina colada heb ik heerlijk opgedronken
quote:Op zondag 5 juni 2016 12:09 schreef Urb het volgende:
Pretty boy is Cemal, De Slinger is GJ, halve Jezus is Ruud, Juf nephaar is Gina, moeder Bretel is Vic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |