abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2016 @ 11:13:39 #51
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162758928
Andere kleine bar / Rob
Half naast en achter de bar stond een andere bar. Daar stonden Rob en Ben. Nou ja. Meestal Rob en soms Ben.

Mijn indruk: :r :r :r :r :r :r

Rob...arghhhh wat een enorme lamlul. :r Hij stond daar met een houding van vooral ongeïnteresseerdheid. Dat straalde er vanaf. Hij wilde niet en had geen zin. M'n tenen krullen nog als ik er aan denk. Zo kwam hij op mij over tenminste.

Ik ging biertje halen voor Opa Nijn, er stond verder niemand, ja, op een gegeven moment een ander gast. Maar Rob negeerde me totaal }:| . Hij was aan het prutsen aan die bar. Nu kan het zijn dat ie vanwege m'n lengte over me heen keek...maar ik denk het niet. Hij keek niet op of om en prutste verder. Ik denk: geduldig wachten, op een gegeven moment moet ie toch opkijken en vragen wat ik wil? Was benieuwd hoe lang dat ging duren.

Twee anderen kwamen er toen aan, en verrek, die hielp hij wel. 8)7 Nou ja, eerst gooide hij een beker en wat rietjes op mijn voet. Die gast naast mij werd ongeduldig en zei "hey eh er staan hier twee mensen een tijd te wachten". Maar echt niks, geen boe of bah. Die andere mensen werden geholpen, en toen NOG NIKS!!!! :( Ik denk: je kijkt toch op en vraagt of je kan helpen of zo??

Maar hij keek je gewoon niet aan! Totaal niet. Uiteindelijk zei ik: ik wil graag 1 bier. En die andere gast zei doe er nog eentje voor mij ook.

Dus Rob maakt dat bier klaar, maar nog steeds met de ogen naar beneden gericht. Wat is dat?? Waarom? Mensen die je niet aankijken....nee.....daar is echt iets mee. Ik denk echt dat hij er uitgaat. Gene probleem mee. Ik vond hem slecht met de klanten omgaan, zijn houding was helemaal bagger....en tja....Prisha negeren? Pfffffff }:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_162758960
Wat schrijf je het leuk. Zie het gewoon voor me :D
Top om te lezen ^O^
pi_162758996
Wat leuk dit alles en dank je wel Maxleblee en Prisha voor je verslag ! *O* *O* en dank voor de filmpjes , toppie w/ w/ w/
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  zondag 5 juni 2016 @ 11:19:52 #54
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759032
GJ

Ahhhhhhhhh GJ O+ O+ O+
Werd helemaal verlegen van die man. :@
GJ is echt leuke vent. Enthousiast, probeert de sfeer erin te houden, slaagde daar ook wel in. Was steeds bezig, met glazen brengen, halen, mensen aanspreken, dansen....en kwam een paar keer gezellig buurten. Hij straalde ook gewoon lekker, van die glinsteroogjes. :P

Hij liep steeds heen en weer vanuit de loods naar de bar met gevroren fruit. Banaan, frambozen, aardbeien. Bas had daar goede hulp aan. Hij kwam met ene lading aardbeien en vroeg of hij ons kon helpen. Ik zei: nou, zo'n aardbei lust ik wel....kreeg een leuke lach....en een aarbei :9~

Helemaal gelukkig was ik _O-

Paar keer mee gesproken, hij kwam af en toe buurten. Hij noemde me steeds "the lady from Boston". Leuk :)

Ben er later mee op de foto gegaan aahhhh dat soort dingen doe ik nooit...maar wilde dit toch wel. Hoop dat het een leuke foto wordt. :P

En na afloop bij weggaan nog een dikke knuffel gehad. Echt een leuke vent.
Wél klein inderdaad, ik denk zoiets als Wilco, misschien zelfs iets kleiner. Wilco zat bij bij net iets hoger als ooghoogte, GJ zat op ooghoogte maar ik had wel hakken aan van 6 cm of zo.

Maar echt helemaal leuk! *O* *O* *O*
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:22:27 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_162759077
Bedankt Prish, leuk om te lezen. Dat Rob een lul is wist ik al, maar dit...... :r
Wie zijn eik de BeachBoy Nerds?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_162759139
De cossers zijn zo gek nog niet als we het over lullo Rob praten ;) en dat is hij dus 100%.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  zondag 5 juni 2016 @ 11:27:24 #57
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759146
Het kakhuis / netelroos / Cees
Ik moest plassen, ik drink teveel (thee en zo :P ) en dan krijg je dat. Ik wilde liever niet op de dixie's. Ik dacht, ze hebben gister die invalide toilet schoongemaakt, misschien mag ik daarop. Maar Cees hield wacht voor de loods en ik mocht absoluut niet naar binnen.

Ik probeerde nog een "puppyoogjes smekende please please" blik op hem. Nu gata dat meestal perfect....en bij hem....werkte bijna... :)

Cees: "ahhh je kan wel zo lief kijken...ah doe dat nou niet..ik mag niemand naar binnen laten, als ik t bij eentje doe dan willen er meer....ahh stop daar eens mee...ahhh nu haat je me..."

_O-

Hij zei dat het kakhuis een beter alternatief was voor de dixies. Hij zou dat altijd prefereren. Ik vertelde dat ik het idee had dat die juist ontzettend smerig was. Nee nee helemaal niet! Echt. "Kom kijk ik zal je laten zien". :D

Dus Cees nam me mee naar het kakhuis. 8-) Hij pakte een doekje en ontsmettingsmiddel dat er stond, veegde over de bril heen en zei: kijk, je ruikt hier niks, merk je? En de bril is schoon hoor, kijk! En liet me vervolgens het doekje zien waar hij net die bril mee schoongemaakt had. _O-
"Zie je...schoon toch?"
Ja Cees. Zeker.

Ik dacht: ach ja, live life, whatever. En ik moest écht nodig. Dus ik ging het wel doen.
Cees zei: "Ik hou wel buiten wacht". Dat deed ie dus ook, OMG _O-
Ik zat te snikken van het lachen op die plee. Cees:" Lukt het? zie je wel, niet eng he. Gaat goed?"

hahahahaha. Ja Cees, het ging goed. Hij was helemaal blij! _O-

ik vroeg nog aan hem: en gaat het een beetje Cees? Nou....toen kreeg ik up close and personal een blik op zijn netelroos die hij blijkbaar ineens had. Geweldig :')

Ik ben ook op de foto gegaan met Cees....geen idee waarom....opwelling. Ik mag hem wel ^O^
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:29:59 #58
425473 Straatverlichting
pi_162759178
Geweldig.... _O- _O- _O-
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 5 juni 2016 @ 11:30:37 #59
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759185
Friet, Gina en Vic
M'n nichtje kreeg trek, en ik had van tevoren niet verteld dat eten daar wellicht niet zo'n goed idee was. Ik heb haar wel meer niet verteld eigenlijk >:)

We hebben bij Vic en Gina friet voor haar gehaald. Zij vond het wel lekker geloof ik. Vandaag eens kijken of ze de nacht zonder problemen doorgekomen is. ;)

Vic vertelde dat ze om 21:00 de Luifel dicht gingen gooien want ze hadden daar de héle dag met z'n tweetjes gestaan en zo druk gehad. Dan hadden zij ook een uurtje rust verdiend. Hmm.

Tja. Vic. Die kwam op mij zo emotieloos over. Net alsof ze een riedeltje aan het opdreunen was om vriendelijk te zijn tegen de klanten, maar het niet meende. Ik had eigenlijk een woordje willen wisselen met Vic. Beetje prikken. Maar dat lukte niet. Ze was heel afstandelijk. Niet benaderbaar. Wel apart. Voor iemand met alles is liefde....net alsof ze een pantser om zich heen heeft. Ik ben benieuwd hoe de échte Vic is. Als je het over skinsuits heb.....Vic is er vast eentje... :Y

Gina was Gina. Ze heeft een prachtige lach, ik kan niet anders zeggen. Voor de rest niet echt veel aandacht aan besteed. M'n nichtjes eerste reactie toen ze haar eerder op de dag zag: wie is dat dan? Die is nep! _O-

Was wel leuk om die Luifel in het echie te zien. Laatste keer dat ik hier was, waren ze er nog mee bezig, Wilco en Markie.
pi_162759274
Geweldig _O-
  zondag 5 juni 2016 @ 11:35:55 #61
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759281
Muziek en danseressen
Die drumband en de danseressen...ik vond ze geweldig. Ik heb daar met m'n nichtje bij binnenkomst staan kijken, we stonden achter Row. Op een gegeven moment duwde ze iedereen die achter haar stond naar achteren....en ging toen met de armen wijd staan dansen. Ik dacht: aha...tv momentje.

Maar het was heerlijk, dit. We hebben op het veldje mee staan swingen. Ik heb met ene rietje gedanst. Geen idee waarom. Leek een goed idee at the time :P

Ik vond ze echt heel erg leuk, heerlijk ritme ook, paste er echt bij.

In tegenstelling tot het gekraai van Row. Dat paste totaal niet in de sfeer. Oma Nijn kan daar wat meer over vertellen.
Ik moest wel lachen, Row vroeg: willen jullie mij zo horen??
Nauwelijks reactie van het publiek. Row: ok dan ga ik zo beginnen! _O-

Jessie gaf aan dat hij dit ook niet echt geweldig vond en merkte op dat hij er ook nog elke dag aan blootgesteld was ook.
M'n nichtje is wel into rap en zo....en die vond dit een schande....kon je geen rap noemen. Of zoiets.

Ik.heb nog een tijd met een paar van die danseressen gesproken en met zo'n drummer. Ik vond die dames echt prachtig en hoe ze dansen ook. Ik heb echt repsect voor. Die danseressen oefenen echt veel, vlak voor een optreden 5 keer in de week. Ze oefenen op ritme, dans maar ook op uithoudingsvermogen. Vaak moeten ze in de hitte heel lang achter elkaar. Ik vind het knap. En prachtig ook. Ze komen als nummer 9 op het zomer carnaval op 30 juli in Rotterdam, dan met ene hele grote groep.

Gaf ook een complimentje aan die drummers, die waren daar helemaal blij mee.
  zondag 5 juni 2016 @ 11:41:12 #62
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759369
Tenslotte..the End

We werden verzocht om drankjes op te drinken en vanwege naderende onweer het terrein te verlaten. Dit wa siets na negenen. Do kwam ook nog even buurten toen we aanstalten maakten om weg te gaan.

Tja Do. Mijn eerste reactie is positief. Ik zie hoe ze piept op de streams, en hoe ze soms is tov Bas. Maar ik vond haar heel spontaan en leuk. We hebben een tijdje over onweer gesproken en ze was gewoon spontaan, lief, aardig en totaal niet gemaakt. Leuke lach ook. Tja. Ik kan niet negatief zijn.

Oh ja. Cemal houdt ook van regen *O* *O* Net als ik gaat hij soms in de regen staan en lekker over je heen laten komen. Ik zei tegen hem: oeh dan heb je bij mij een pluspuntje te pakken! O+

Nou, toen dus muntjes ingeleverd, nichtje aaide de haan die bij Ramona op schoot zat, lekker knuffelen met GJ..en toen richting poort.

Ik heb t ontzettend naar m'n zin gehad, was gewoon een leuk uitje, heerlijk weer, ambiance was prima en alleen het gekrijs van Row was minder. Maar ook wel grappig, omdat de reacties van Oma Nijn daarop onbetaalbaar was. Ze voorzag het hele gebeuren van commentaar en dat was echt super grappig.

En Oma en Opa Nijn zijn super cool. En Opa Nijn is een silver fox..heerlijke vent :P

Yep....zou niet erg vinden om nog een keer naar zo'n feestje te gaan.

Weet je wat het is....van het leven genieten....gewoon jezelf af en toe laten gaan en jezelf mee laten voeren...en het brengt je op onverwachte plekjes...zoals een Utopia :)

Life is good.
  zondag 5 juni 2016 @ 11:43:59 #63
429367 DKUp
ON TOUR
pi_162759400
Do *; O+
SOONY
pi_162759460
_O_ Dank je wel Prisha geweldig geschreven .

Wie zijn de beach boy nerds ?
pi_162759467
Danx Prisha, wat een ervaring. Zelfs voor de tweede keer weer.
Je schrijft lekker. ^O^
pi_162759553
Wat een leuke verslagen dames, thnx! _O_ _O_
  zondag 5 juni 2016 @ 11:55:35 #67
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759567
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:22 schreef beequeen het volgende:

Wie zijn eik de BeachBoy Nerds?
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:48 schreef DeNiAs het volgende:
_O_ Dank je wel Prisha geweldig geschreven .

Wie zijn de beach boy nerds ?
Ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen...maar op deze foto zie je er eentje van de twee staan.

http://www.utopiatv.nl/news/detail/38860/gesprek-van-de-avond-57

We waren in de auto aan het wachten op onweer. Zij stonden naast ons geparkeerd. Twee gasten in Beach kleding, eentje met allemaal stoere tattoos...maar beetje nerdy uitstraling.

Ze hadden in de auto een pizza. We hadden beiden de ramen open, dus ik zie dat en zeg: oh lekker pizza! Was het een pizza van drop....bij de Action gehaald zei hij ook nog _O-

Gaf hij mij die pizza zodat ik een foto kon maken _O-

Hele vriendelijke gasten waarvan de ene Utopia totaal niet kende, die was ook op sleeptouw, net zoals mijn nichtje.

Ze bleven een beetje bij ons in de buurt de hele tijd. Wel lief. Not my type though >:)
  zondag 5 juni 2016 @ 11:59:00 #68
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_162759619
Wat een leuk verslag Pris ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_162759627
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen...maar op deze foto zie je er eentje van de twee staan.

http://www.utopiatv.nl/news/detail/38860/gesprek-van-de-avond-57

We waren in de auto aan het wachten op onweer. Zij stonden naast ons geparkeerd. Twee gasten in Beach kleding, eentje met allemaal stoere tattoos...maar beetje nerdy uitstraling.

Ze hadden in de auto een pizza. We hadden beiden de ramen open, dus ik zie dat en zeg: oh lekker pizza! Was het een pizza van drop....bij de Action gehaald zei hij ook nog _O-

Gaf hij mij die pizza zodat ik een foto kon maken _O-

Hele vriendelijke gasten waarvan de ene Utopia totaal niet kende, die was ook op sleeptouw, net zoals mijn nichtje.

Ze bleven een beetje bij ons in de buurt de hele tijd. Wel lief. Not my type though >:)
^O^ Dank je , en leuk dat je zo mensen ontmoet en dat het heel gezellig is . *O* *O*
  zondag 5 juni 2016 @ 12:06:51 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_162759727
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 03:16 schreef Maxleblee het volgende:
Hallo iedereen, hier dus het nichtje van Pris. Ja, die de hele tijd bij oma Nijn en Pris bleef hangen. En die als totaal onwetende mee naar Utopia ging. Wat een nep!! Maar wel erg leuk gehad. Helaas ken ik al die namen niet, maar meneer grijs shirt barman houdt in elk geval niet van de zangkwaliteiten van mw. "Ik zing graag 9 nummers". Wat een gejank! Al had ik daar een meningsverschil over met pretty boy barman. Hij vond alle muziek mooi. "Ja, muziek ja! Maar dit?" Daar kwam wel een snel weggefrommeld lachje bij, dus of hij nou positief moest doen over dat mens?

Meneer grijs shirt barman trok zich daar in elk geval niets van aan. Hij kreunde dat hij er ook nog elke dag naar moest luisteren. Diep respect als je dat overleeft! Pretty boy barman maakte het later weer goed door het over stemmen te hebben. De bedoeling is alle nietsnutten eruit te gooien, hij wil dat er werkers komen. Naar wat ik van Pris en oma Nijn begreep moet er dan nog heel wat worden weg gestemd.

Die Slinger (die gast die Pris wel wat vindt) kwam wel oké over. Zeker toen hij Pris een paar keer extra aandacht gaf. Dat gun ik mijn nicht wel!! En die Bas, beetje wazig, maar wel erg aardig.

De rest? Wow, wat een wannabees! Die halve Jezus, wat een nepperd is dat. Hij doet volgens mij hartstikke hard zijn best om er als een hippie uit te zien. Zeer verzorgd onverzorgd, dus puur gespeeld. Bah!

Juf nephaar is ook een eng mens. Ook daaraan is er niets wat echt of gemeend is. Brrr, heel eng mens. Samen met moeder Bretel, ze hadden zo hard gewerkt die twee. De hele dag in de friettent gestaan... Dan hadden ze dubbelgangers ingehuurd, want ik zag ze overal! Terwijl die friethut niet te zien was vanaf daar.

Degene die we op het eind nog spraken was dat meiske die steeds foto's nam, Do? Moet zeggen dat zij ook oké was. Niet zo aanstellerig of gespeeld als die andere trienen.

Tot zoverre een verslag van een leek op Utopiagebied. Heb het ontzettend naar mijn zin gehad met nicht Pris en opa&oma Nijn. Maar zij doen vast een veel beter en uitgebreider verslag. Fijne nacht nog, hoie!
Jessie *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ehm mooi verhaal , en leuk dat je het naar je zin hebt gehad ;)
maar geen idee welke bewoners je bedoelt ...op Jessie na dan *;
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_162759745
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Jessie *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ehm mooi verhaal , en leuk dat je het naar je zin hebt gehad ;)
maar geen idee welke bewoners je bedoelt ...op Jessie na dan *;
En denk ze juist allemaal te herkennen en dat vind ik nu juist zo treffend met wat wij vaak denken te zien en roepen, iemands objectieve perspectief, 100% eerlijk gekaderd en gespiegeld zoals Vic zou zeggen. :D
pi_162759772
Pretty boy is Cemal, De Slinger is GJ, halve Jezus is Ruud, Juf nephaar is Gina, moeder Bretel is Vic :D
  zondag 5 juni 2016 @ 12:14:02 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_162759830
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:09 schreef Prisha het volgende:
Bar / Jessie en Cemal

We hebben de Bar als uitvalsbasis gebruikt. Goed plekje. Opa Nijn had galant wat krukken geconfisqueerd. Van die wankele Wim krukken, maar ze bleven overeind.

Aan de bar werkten Cemal en Jessie. Wel leuk hoor. Jessie was redelijk serieus bezig, Cemal was een jonge hond die vooral lol maakte. De waterpistooltjes die overal lagen werden veelvuldig gebruikt, Cemal kon goed mikken. Vooral op de jetsers van de vrouwelijke gasten. Hij wist die van mij ook feilloos te vinden...allebei. :D Ach. Het water was wel verkoelend :P

Er kwamen wat interessante opmerkingen voorbij. Zoals Cemal, die het over de aankomende stemming had. Hij stoorde zich aan de lamballen die alleen maar sliepen. Als het aan hem lag kwamen bleven werkers erin, en anderen eruit. Denk dat we wel weten wie hij daarmee bedoelde.

Heb nog geprobeerd af te dingen bij Jessie. Eigenlijk voor de lol, maar hij ging er serieus op in. Er stond een hele pitcher met pina colada op de bar. Voor 15 muntjes mocht ik het hebben van Jessie. Heen en weer geboden, mijn laatste bod was 10 muntjes, hij zat op 12.

Cemal zei: je mag hem voor niks als je hem helemaal leegdrinkt. :P
Jessie vond dat toch niets, want dat "mocht niet". Dus geen pitcher met pina colada.

Daar zat trouwens nauwelijks alcohol in :N . Wel lekker, maar weinig rum, en dat voor 3 muntjes.
Jessie gaf me later wel eentje voor niks "zodat je niet met een rietje stiekem vanuit de pitcher hoeft te drinken". :D Oeps...hij had me door. Toch lief van hem...die pina colada heb ik heerlijk opgedronken :P
Wat leuk ,je verhaal!!!
Vooral over Jessie *; :@ :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_162759875
Trap niet in do }:|
  zondag 5 juni 2016 @ 12:18:38 #75
442280 Prisha
Moonshine!
pi_162759903
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:09 schreef Urb het volgende:
Pretty boy is Cemal, De Slinger is GJ, halve Jezus is Ruud, Juf nephaar is Gina, moeder Bretel is Vic :D
:Y ^O^ helemaal goed!

ik wilde haar van tevoren instrueren....soort wie is wie....dacht later: nee, doe het ook niet. Laat haar op haar eigen oordeel en observaties afgaan zonder vooraf al info te hebben. Eens kijken hoe ze op haar overkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')