Als we daar eens een antwoord op zouden hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik zie het ja. Wat moet er toch in de hoofden van die mensen omgaan om tot zoveel terreur in staat te zijn.
Religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als we daar eens een antwoord op zouden hebben
Dat kan niet alles zijn...quote:
Net gezien. Keek met een half uur vertraging. Foutloos van Max deze race. En hij kan niet alleen inhalen maar ook goed verdedigen. En dwingt Rosberg dus tot een fout.quote:
Gelukkig ben je weer je helemaal je zelf met rare opmerkingen en al...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en het weer natuurlijk, daar kan ik ook zo pisnijdig om worden.
Ik had niet verwacht dat hij dat vol zou houden. Heeft ie goed gedaan en ook wel een beetje geluk gehad met die spin natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net gezien. Keek met een half uur vertraging. Foutloos van Max deze race. En hij kan niet alleen inhalen maar ook goed verdedigen. En dwingt Rosberg dus tot een fout.
Ik overweeg om homo te worden n.a.v. dit incident, gewoon om die gasten te supporten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig ben je weer je helemaal je zelf met rare opmerkingen en al...
Of een chronisch gebrek aan vrouwen te compenseren?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik overweeg om homo te worden n.a.v. dit incident, gewoon om die gasten te supporten.
Ik kan alvast wat ervaring op doen met voorbinddildo's, true that. Maar geen pik kan op tegen een kut Fox, dat moet jij toch weten.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
Of een chronisch gebrek aan vrouwen te compenseren?
Daar kan ik geen antwoord op geven, ik heb nog nooit een lul in m'n reet gehad.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan alvast wat ervaring op doen met voorbinddildo's, true that. Maar geen pik kan op tegen een kut Fox, dat moet jij toch weten.
Ik heb geen idee man, ik zou het wel een keer willen proberen. Mijn eigen lul bevalt prima tot nu toequote:Op zondag 12 juni 2016 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie jou eerder iets doen met een lul robby, dan dat ik dat idee krijg bij FF...
Wat hij zelf zei was dat hij al op de limiet zat met remmen. En Rosberg er dus overheen ging om hem voorbij te gaan. Alles of niets poging die op niets uitloopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer je helemaal je zelf met rare opmerkingen en al...
[..]
Ik had niet verwacht dat hij dat vol zou houden. Heeft ie goed gedaan en ook wel een beetje geluk gehad met die spin natuurlijk
Wil je ook wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand in de wijk is aan het BBQ'en... op dit tijdstip in de regen...
Er zijn zoveel religies en religieuzen en maar een piepklein deel is zo extremistisch. Religie is een excuus en geen oorzaak, als je het mij vraagt.quote:
Ik wil deze discussie helemaal niet voeren, omdat ik er geen verstand van heb. Maar on a side note: dat iets niet alom vertegenwoordigd is, wil toch niet zeggen dat het geen oorzaak kan hebben?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er zijn zoveel religies en religieuzen en maar een piepklein deel is zo extremistisch. Religie is een excuus en geen oorzaak, als je het mij vraagt.
Ik denk zeker dat het een oorzaak heeft, ik denk alleen dat het niet zo gemakkelijk is als (alleen) religie de schuld geven. Wat het dan wel is, daar heb ik ook geen verstand van. Wisten we het maar...quote:Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil deze discussie helemaal niet voeren, omdat ik er geen verstand van heb. Maar on a side note: dat iets niet alom vertegenwoordigd is, wil toch niet zeggen dat het geen oorzaak kan hebben?
Ik heb het maar opgezocht want ik zou het nooit raden.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:31 schreef JayHovah het volgende:
He turned down Wayne Szalinski in Honey, I Shrunk the Kids (1989) and Louis Tully in Ghost Busters (1984) because he felt his good friend Rick Moranis was better suited for the parts.
Nog maar 22 jaar geledenquote:Op maandag 13 juni 2016 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgezocht want ik zou het nooit raden.
Damn.. wist geeneens dat hij dood is
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgezocht want ik zou het nooit raden.
Damn.. wist geeneens dat hij dood is
Ik heb hem nooit uit kunnen staanquote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog maar 22 jaar geleden
Ik moet zeggen, in mijn tienerjaren kon ik zijn films niet echt waarderen. Nu heb ik een paar jaar geleden zijn films weer herbekeken en nu kon ik er echt van genieten.
Ik kwam nog een leuke beschrijving van hem tegen: "Ofter played good-hearted slobs"
Nee, was ist los?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog iemand 2doc aan het kijken? Robby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |