koop dan gewoon iets wat je voor dat bedrag kan kopen, zoveel keuze heb je nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:49 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nee is puur een gimmick.. Ik ga er geen serieuze producties mee doen, dus het maakt weinig uit als er een aardappelcamera op zit. Daarom ook hier in CHI.
Genoeg keuze.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
koop dan gewoon iets wat je voor dat bedrag kan kopen, zoveel keuze heb je niet
Camera gaat voor dat bedrag wel lukken. Wil je ook fpv via WiFi? Dat gaat iets krapper worden met dat budget.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:49 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nee is puur een gimmick.. Ik ga er geen serieuze producties mee doen, dus het maakt weinig uit als er een aardappelcamera op zit. Daarom ook hier in CHI.
"Met camera"quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:15 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik zoek een leuke beginnersdrone voor onder de ¤ 50,- met camera.. Heeft er iemand een aanrader?
Sowieso moet je wifi koste wat het kost vermijden want die kwaliteit is al helemaal om te huilen. Slecht bereik en stoort als een gekquote:Op zondag 5 juni 2016 08:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Genoeg keuze.
[..]
Camera gaat voor dat bedrag wel lukken. Wil je ook fpv via WiFi? Dat gaat iets krapper worden met dat budget.
Anders is een drone van 40$ en een losse 808 Keychain camera ook een idee. Die combinatie heb ik ook eens gebruikt en dat werkte echt prima.
dan kan je toch gewoon kijken wat de populairste is met die functies binnen dat bedrag op banggood, gearbest, dealextreme en zo?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:49 schreef Drommelsch85 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |