quote:
Blijkbaar had je het nodig.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar even serieus, ik ging slapen om 1 uur of zo en werd om kwart voor 2 wakker. Laatste keer dat ik dat deed was ik 16.Er klopt iets niet.
Gelukkig weet je lichaam het meestal beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dat helemaal niet door.
Soldaat van Oranje vond ik wel een van de beste musicals die ik ooit bezocht ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:17 schreef Renesite het volgende:
Net bij Soldaat van Oranje geweest! Tof! Nu sushi in Aalsmeer (willekeurig opgezocht). Alleen een ding hebben ze beiden. Toiletten met een papierdispenser waar per stuk papier uit komt
Gruwelijke haaaaat!!!
Jij bent altijd zo lekker emotioneel. Verbaas me daar soms echt over.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Ohhh ik vond het optreden zo leuk. Wanneer m'n eigen ventje dan een solonummer heeft moet ik echt m'n pokerface opzetten om niet te laten merken dat het me emotioneert.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde vandaag pasta eten, maar geen zin om naar buiten te gaan, dus het wordt een kaassoufle.
Geen idee wat ik hierop moet zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker emotioneel. Verbaas me daar soms echt over.
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.Ik wist dat ook niet eens vantevoren en zat daar toen echt zo van WAAAAT?!?!
Heb d'r er na afloop wel ff op aangesproken. Best nog een lekker wijf ook.quote:
vooral de effectenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje vond ik wel een van de beste musicals die ik ooit bezocht ja.
Gisteren bij De Tweeling geweest. Was ook erg goed!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:17 schreef Renesite het volgende:
Net bij Soldaat van Oranje geweest! Tof! Nu sushi in Aalsmeer (willekeurig opgezocht). Alleen een ding hebben ze beiden. Toiletten met een papierdispenser waar per stuk papier uit komt
Gruwelijke haaaaat!!!
Wat als het nou geen vrouw was geweest maar een hele leuke jongen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend moest wel tongzoenen met een vrouw in dit stuk.Ik wist dat ook niet eens vantevoren en zat daar toen echt zo van WAAAAT?!?!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, best wel indrukwekkend. En dat nummer 'als wij niets doen, wie dan?' was kippenvel.
Dan stelde ik hem voor de keuze: of met z'n drieen, of niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wat als het nou geen vrouw was geweest maar een hele leuke jongen?
Dammit. Het kwam echt niet uit hierquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
https://vid.me/q8Ti
De kleine blonde krullenbol die ik volg met de camera is Meneer Kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |