Geen commentaarquote:
Esuquote:
Als ik de inhoud van mijn boxer mag geloven kom ik ook uit Nigeriaquote:Op maandag 6 juni 2016 14:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als ik Google mag geloven, kom ik dan uit Nigeria
xdquote:Op maandag 6 juni 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen commentaar
Ik wil een taal zonder d's en t's
Haha Fok-it is blank en heeft een negerpiem0lquote:Op maandag 6 juni 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik de inhoud van mijn boxer mag geloven kom ik ook uit Nigeria
Communicatief zit het in orde, mijn vocabulaire is goed. Maar echt, grammaticaquote:
Fair enough toch.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Communicatief zit het in orde, mijn vocabulaire is goed. Maar echt, grammatica
Hallo ETSUquote:
Niet door jou in ieder geval, want je ging er geen benzine aan verspillenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heb jij je auto problemen langs de A20 nou opgelost?
Nee ben me gek.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Niet door jou in ieder geval, want je ging er geen benzine aan verspillen
Lijkt mij echt extreem kut. Heb 1x mijn schoonouders op moeten halen ergens bij Breda langs de snelweg. Was de distributieriem kapot. Die konden helemaal niet meer verderquote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon iemand laten komen met een jerrycan.
Duurde 3 kwartier.Maar het was mooi weer
Succes, dat wordt nachtwerkquote:Op maandag 6 juni 2016 16:56 schreef Nouri het volgende:
vergeten dat ik morgen een project af moet hebben![]()
Jaquote:
Poeh dat is wel beter hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamijn ouders hebben er nog een staan en mijn vader vroeg of ik hem wilde hebben
uh okayquote:Op maandag 6 juni 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Even veren in de reet van VA steken hoor maar hij is leukste jongen van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |