MC.......
quote:
Hans van der Togt: ‘SBS 6? Kijk ik nooit’
Hans van der Togt kijkt nooit naar SBS 6. Dat heeft de oud-presentator van Het Rad van Fortuin gezegd op Radio 2. Van der Togt weet dan ook niet meteen antwoord op de vraag welke mannelijke SBS 6-presentator de revival van het Rad van Fortuin zou kunnen presenteren. “Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik kijk nóóit naar SBS 6. Behalve de Champions League natuurlijk. Ik ken daar ook geen presentatoren. Ik vind wel dat een jongen of een man het moet doen“, zo laat hij weten.
SBS 6 heeft geen grote mannelijke tv-sterren. “Maar Viktor Rolf of zo? O, Viktor Brand. Ja, zo goed ken ik het daar allemaal. Jim Bakkum vind ik ook een leuke homo. Het hoeft niet per se een homo te zijn, maar die zijn het meest geschikt om zo’n spelletje te doen, vind ik.”
Van der Togt opperde op 100% NL al dat ook Irene Moors of Lucille Werner het zouden kunnen doen. “Maar het grote probleem is dan dat je geen leuke meid van 20 die bordjes om kan laten draaien. Je kan die niet naast Irene Moors zetten.”
Het is niet bekend op welk tijdstip SBS 6 de spelshow gaat uitzenden. Mogelijk komt de show om 20.00 uur op de buis.