Dan knijp ik wel in je kontquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer alleen dat jij nooit durft te meeten
Ja word een beetje bang van jullie als ik posts teruglees.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer alleen dat jij nooit durft te meeten
wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, praat gewoon of blijf van me af.
Alsof ik jou ga aanraken joh :squote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja word een beetje bang van jullie als ik posts teruglees.
Omdat ik nog teringwakker benquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritmequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
heb je al strak afgetraind lichaam?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets vanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als kwai je gaat aanranden vind je het echt niet erg
jij bent toch net zo langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets van
Nee, ben slecht met cuttenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je al strak afgetraind lichaam?
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
matig dit
verwacht wel dat jij het lichaam krijgt van the Mountain. Je bent lang genoeg
Slaap lekkerquote:
ja dat duurt bij mij ook langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.
Het duurt alleen wel lang aangezien ik niet gedisciplineerd genoeg ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |