Alsof ik jou ga aanraken joh :squote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja word een beetje bang van jullie als ik posts teruglees.
Omdat ik nog teringwakker benquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritmequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
heb je al strak afgetraind lichaam?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets vanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als kwai je gaat aanranden vind je het echt niet erg
jij bent toch net zo langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets van
Nee, ben slecht met cuttenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je al strak afgetraind lichaam?
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
matig dit
verwacht wel dat jij het lichaam krijgt van the Mountain. Je bent lang genoeg
Slaap lekkerquote:
ja dat duurt bij mij ook langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.
Het duurt alleen wel lang aangezien ik niet gedisciplineerd genoeg ben
Het duurt sowieso lang voor je uberhaupt verandering ziet. Ik ben nu 2 maanden bezig denk ik, maar dat merk je pas na een half jaar wel beetje. Althans. Dat lees ik veelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat duurt bij mij ook lang
ik heb niet eens genoeg discipline om me in te schrijven bij de sportschool
Jij moet flink gaan bulken dan ja met krachttrainingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie vooral het meeste op tegen zoveel eten als ik naar de sportschool ga (want veel eten moet ik wel dan)
maar daar heb ik echt geen zin in. Ectogenot
pff dat zou mij ook veel te langzaam gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het duurt sowieso lang voor je uberhaupt verandering ziet. Ik ben nu 2 maanden bezig denk ik, maar dat merk je pas na een half jaar wel beetje. Althans. Dat lees ik veel
Ja daar zie ik dan echt tegenop. Nog meer als de training zelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet flink gaan bulken dan ja met krachttraining
Heb je Filemon staat strak gekeken?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pff dat zou mij ook veel te langzaam gaan
[..]
Ja daar zie ik dan echt tegenop. Nog meer als de training zelf.
Ik vind eten echt saai vaak gewoon
nee ken ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Filemon staat strak gekeken?
Dan staat het je helemaal tegen
Moet je kijken. Was een leuke serie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ken ik niet
maar met mijn luiheid kom ik waarschijnlijk toch niet zover. Ach ectolichaam kan ook prima
meh ik kijk echt nooit tv programma's meerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je kijken. Was een leuke serie.
Gaat hij proberen of hij het voor elkaar krijgt in een maand of 5/6 een killer body te krijgen.
Zijn maar 5 afleveringen van 40 minuten ofzo. Is wel leuk hoor:+quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meh ik kijk echt nooit tv programma's meer
Zou echt moeten kotsen dan hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij ging gewoon 5x per week.
Hele pakken tonijn, kip en kwark erdoorheen jagen elke dag![]()
Was wel extreem
quote:
dat maakt me alleen maar jaloers dat ik dat niet kan krijgen danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn maar 5 afleveringen van 40 minuten ofzo. Is wel leuk hoor:+
Iedereen kan het krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat maakt me alleen maar jaloers dat ik dat niet kan krijgen dan![]()
Kan me dat gewoon niet komen aanwaaien, net als sociale skills bij Deezertje
Je kan het toch opbouwen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel bulken. En daar houdt het wel op voor mij
Knut, wie wint de Daup hine?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet dat mensen gespierd willlen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |